PDA

Bekijk Volledige Versie : Coloheaven Failliet - hulp gevraagd



Ahead-IT
14/10/03, 18:18
Ik heb zonet vernomen van mijn baas dat coloheaven.com de boeken toegedaan heeft en gevlucht is naar Polen.

Weet iemand hier iets meer over? We hebben namelijk een server aangekocht bij coloheaven en hem daar gecolocate een aantal maand terug, betaald voor één jaar. Die server is dus onze eigendom.

Heeft iemand meer informatie van het datacentrum waar coloheaven gevestigd was, zodat ik daar eens kan mee bellen?
De deurwaarder mag geen beslag leggen op eigendom van iemand anders.

Alvast bedankt

frankske
14/10/03, 18:27
"Didn't we warn you?"

Het beste wat je kan doen, is de curator (of hoe zoiets in .nl dan ook noemt) proberen vinden, die bellen, de factuur van je server (met serienummer en co) tonen, het contract met coloheaven tonen, en eisen dat je onmiddellijk je server terugkrijgt. Wil je zeker spelen, dan laat je dit door je advocaat doen. Zeker aantonen dat je geld verliest t moment dat ze de stekker uittrekken, en dat je dus onmiddellijk je server wil.

Success!

Ahead-IT
14/10/03, 18:29
We zijn een Belgisch bedrijf, van een curator heb ik nog nooit gehoort.

frankske
14/10/03, 18:36
Euh, een curator is de Belgische term :) Ik vroeg me juist af hoe het in NL heet...

De curator is een advocaat, aangesteld door de rechtbank van koophandel, om het failliete bedrijf "te leiden", en te proberen verkopen wat te verkopen valt, en de opbrengsten te verdelen onder de schuldeisers. Eens een bedrijf failliet is, is hij "de chef", en zowat de enige die iets te zeggen heeft over wat overblijft van het bedrijf. Hij is dus ook de enige die je server kan vrijgeven op dit moment... Strikt gezien moet je ook bij hem aankloppen om je resterende 11 maand terugbetaald te krijgen, maar reken daar maar niet op!

Ahead-IT
14/10/03, 18:42
Mijn baas had het me ook zojuist uitgelegt, maar toch nogmaal bedankt ;)

Heeft iemand de contactinfo van de colocater van Remon?

InstantXs
14/10/03, 18:51
Coloheaven staat bij RedBus-> http://www.redbus.nl

host3000
14/10/03, 19:30
De kamer van Koophandel (in Tilburg of zo in dit geval?) heeft informatie over aanvragen en uitspraken faillisementen, alsmede surséance van betalingen. Zij weten ook wie de curator is.

Mog
14/10/03, 19:56
Mensen plak duidelijk een sticker op je colo spullen "Dit is eigendom van etc etc"

Op die manier krijg je al veel minder gedonder in dit soort situaties.

lacanau
14/10/03, 20:11
Het is de vraag of men bij Redbus de server zomaar afgeeft, het zou wel merkwaardig zijn dat ze een server welke in beheer is gegeven aan een derde door een andere derde wordt afgegeven.

Bij een curator is dat anders, hij voert het beheer over de boedel terwijl failliet onder curatele staat.

Uit het kvk register maak ik op dat het bedrijf nog niet failliet is dus je via een deurwaarder beslag zou moeten leggen teneinde je spullen op te eisen.

Wil je iets weten over faillissementen ed, syuur dan even een mailtje.

Xess.nl
14/10/03, 20:45
Waarom bel je remon er niet even over? Hij is deze keer gewoon bereikbaar op zijn gsm hoor

Booster
14/10/03, 20:47
Het telefoonnummer van de kvk Noord-Brabant West is (+31) 013 594 41 22 , mocht je het willen weten. ;)

lacanau
14/10/03, 20:48
Waaruit blijkt trouwens dat er iets aan de hand zou zijn ??

lacanau
14/10/03, 20:48
Ik heb net in Kvk gekeken , niets aan de hand.

Ahead-IT
14/10/03, 20:59
Origineel geplaatst door lacanau
Ik heb net in Kvk gekeken , niets aan de hand.

Mijn baas heeft het handelsregisternummer laten natrekken en dat zou al verwijderd zijn of zoiets.

Heeft iemand de telefoonnummer van Remon?

stijnie
14/10/03, 21:01
Waarom antwoord de desbetreffende persoon(remon) dan eens niet op deze thread... of is hem ......

op PM antwoord hij niet op email ook niet????

lacanau
14/10/03, 21:03
Welk kvk nummer heb jij ?

Ahead-IT
14/10/03, 21:03
Origineel geplaatst door stijnie
Waarom antwoord de desbetreffende persoon(remon) dan eens niet op deze thread... of is hem ......

op PM antwoord hij niet op email ook niet????

Het stukje van Remon in Polen was geen grap, hoewel ik geen 100% zekerheid heb dat hij daar werkelijk zit of wil naartoe gaan.

lacanau
14/10/03, 21:06
Het kwam toch allemaal best betrouwbaar over , toch ?

InstantXs
14/10/03, 21:09
Hij gaat een jaar naar polen, dat is zeker

lacanau
14/10/03, 21:13
Zijn de servers nu niet meer bereikbaar ?

Ahead-IT
14/10/03, 21:26
Origineel geplaatst door lacanau
Zijn de servers nu niet meer bereikbaar ?

Nee, en daar gaat de stichting ...

xserve
14/10/03, 21:52
Die stichting is er nooit geweest. Dat was al een goede grap opzich.

Maar hoezo denk je dat hij failet is? Omdat hij niet meer in het handelsregister staat? Volgens andere namelijk wel. Misschien is het ook handig om de belastingdienst te vragen of zei meer weten.

lacanau
14/10/03, 21:55
Hij staat gewoon in het handelsregister,
ik heb hem net nog zien staan.

InstantXs
14/10/03, 21:58
https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/ZS/ZSWWW01@?TYPE=NDNR&NDNR=18066434&NSDN=

Xess.nl
14/10/03, 22:03
PCDOC pm mij anders even dan geef ik het telefoonnummer van remon wel even...

stijnie
14/10/03, 22:04
Ten eerste
Omdat hij niet meer antwoord op mijn mails, pm enz had ik wat navraag gedaan en via via had ik gehoord dat coloheaven failliet zou zijn.

Ten tweede
Die kerel moet mij nog geld en tis geen 100€ en dat begint mij serieus te iriteren want moest ik zo zakens doen dan zou ik het niet lang uithouden...

Bij deze aangepast ;)

Stijn

Revoal
14/10/03, 22:12
Voor zover ik weet en kan nagaan is er geen sprake van een failissement van ColoHeaven.
Wel is er inderdaad sprake van het vertrek van Remon uit Nederland.

Wat betreft het hoe en wat van de bedrijfsactiviteiten ed van ColoHeaven (die overigens naar Remon's eigen zeggen zouden worden overgenomen door een niet nader genoemde stichting) raad ik je aan navraag te doen bij Habers BV. Als je wilt kan ik je wel van contactinformatie voorzien waar je deze kunt bereiken.

InstantXs
14/10/03, 22:26
Origineel geplaatst door stijnie
ik had het gehoord via iemand dat hij faiet zou zijn, en omdat hij niet meer antwoord op mijn mails had ik wat navraag gedaan die kerel moet mij nog geld en tis geen 100€ en dat begint mij serieus te iriteren want moest ik zo zakens doen dan zou ik het niet lang uithouden

Misschien een idee om je bericht te vertalen naar het nederlands, dan kunnen wij het ook nog snappen.

stijnie
14/10/03, 22:44
Origineel geplaatst door Revoal
Voor zover ik weet en kan nagaan is er geen sprake van een failissement van ColoHeaven.
Wel is er inderdaad sprake van het vertrek van Remon uit Nederland.

Wat betreft het hoe en wat van de bedrijfsactiviteiten ed van ColoHeaven (die overigens naar Remon's eigen zeggen zouden worden overgenomen door een niet nader genoemde stichting) raad ik je aan navraag te doen bij Habers BV. Als je wilt kan ik je wel van contactinformatie voorzien waar je deze kunt bereiken.
deze mag je doorsturen naar info@pcdoc-online.be

stijnie
14/10/03, 22:44
Origineel geplaatst door InstantXs


Misschien een idee om je bericht te vertalen naar het nederlands, dan kunnen wij het ook nog snappen.

Mijn exuses

Revoal
14/10/03, 22:54
Origineel geplaatst door InstantXs


Misschien een idee om je bericht te vertalen naar het nederlands, dan kunnen wij het ook nog snappen.

LOL :D

InstantXs
14/10/03, 22:56
Origineel geplaatst door stijnie


Mijn exuses

(ps: faiet schrijf je met dubbel l... dus: failliet)

Ahead-IT
14/10/03, 22:59
Origineel geplaatst door InstantXs


(ps: faiet schrijf je met dubbel l... dus: failliet)

In dat geval ben ik ook mis, nobody is perfect....

InstantXs
14/10/03, 23:06
ik ben perfect! zegt mn vriendin...







(ownee die heb ik niet :S)

Rik
14/10/03, 23:11
Origineel geplaatst door Booster
Het telefoonnummer van de kvk Noord-Brabant West is (+31) 013 594 41 22 , mocht je het willen weten. ;)

Kamer van Koophandel West-Brabant heet dat gewoon ;)

Rik
14/10/03, 23:16
Kan dan het boek Remon A. eindelijk dicht ?....
Mocht hij inderdaad zijn vertrokken, dan zal hij zeker naar Polen zijn, en niet om daar de zaak verder uit te bouwen...

Morgen zal ik wel eens ff informeren over het bedrijf van hem... wie weet kan ik uitsluitsel geven, weet wel dat Remon een dag of twee geleden nog hier op het forum was...

"als je kijkt Remon, kom alsjeblieft naar huis, we missen je allemaal enorm"

Dit was TROS vermist voor vandaag ....

PS: he, GVD, dat dit nu juist mijn 800ste bericht moest zijn :mad:

Pantsy
14/10/03, 23:56
hahahaha

The MAzTER
15/10/03, 00:01
Origineel geplaatst door Rik
PS: he, GVD, dat dit nu juist mijn 800ste bericht moest zijn :mad:

niet zo veel spammen dan he ;)

tom
15/10/03, 00:04
ik lach mijn eigen ook een deuk, komt ervan als je naar de goedkoopste gaat.

sorry polyp, is gewoon je verdiende loon :D

Santario
15/10/03, 00:20
Ach, ondernemen is risico durven nemen en niet bang zijn om op je bek te gaan. Dit noemde ik echter geen risico meer nemen maar meer russisich roulette ;)

Booster
15/10/03, 00:24
Origineel geplaatst door Rik
Kamer van Koophandel West-Brabant heet dat gewoon ;)
gah ;) Ja, je hebt gelijk, foutje.

Rik
15/10/03, 02:02
Origineel geplaatst door The MAzTER


niet zo veel spammen dan he ;)

Je hebt gelijk... moet ook op mijn strafpuntjes gaan letten btw... ;)

Ahead-IT
15/10/03, 13:22
Origineel geplaatst door tom
ik lach mijn eigen ook een deuk, komt ervan als je naar de goedkoopste gaat.

sorry polyp, is gewoon je verdiende loon :D
Het pakket van Remon is al een ruime tijd geleden hoor, we doen al maanden geen zaken met hem. We hebben daar éénmaal een dienst aangeschaft ( wel voor een volledig jaar ) maar we zijn er inderdaad bestolen uitgekomen.

Toen kende ik dit forum nog niet btw.

InstantXs
15/10/03, 13:52
maar is het al bekend wat je nu gaat doen?
hoe je je server terug krijgt enzo?

Rik
15/10/03, 14:07
Ja, heeft er al IEMAND iets van Remon vernomen ?

Ahead-IT
15/10/03, 15:45
Origineel geplaatst door Rik
Ja, heeft er al IEMAND iets van Remon vernomen ?

Ik wacht nog steeds op zijn telefoonnummer

Rik
15/10/03, 15:56
Origineel geplaatst door PCDOC


Ik wacht nog steeds op zijn telefoonnummer

Als de gene die het hem beloofd heeft het ook even waar maakt !
Niet zeggen dat je het telefoonnummer per PM gaat sturen en vervolgens niets doen he ;)

Het hele zaakje is al erg genoeg....

Rik
15/10/03, 15:58
Origineel geplaatst door Santario
Ach, ondernemen is risico durven nemen en niet bang zijn om op je bek te gaan. Dit noemde ik echter geen risico meer nemen maar meer russisich roulette ;)

heheheh :D inderdaad.....

Ahead-IT
15/10/03, 15:59
Ik heb zonet even gebeld met Redbus. De servers van Remon staan nog online en de deurwaarder is wel degelijk aan de deur geweest voor een factuur die niet betaald werd.

Verder is het onmogelijk om Remon te bereiken, zijn GSM ligt af. ( KPN mobile of zoiets )

Samuel
15/10/03, 16:06
Origineel geplaatst door PCDOC
Ik heb zonet even gebeld met Redbus. De servers van Remon staan nog online en de deurwaarder is wel degelijk aan de deur geweest voor een factuur die niet betaald werd.

Verder is het onmogelijk om Remon te bereiken, zijn GSM ligt af. ( KPN mobile of zoiets )

Heb je toegang tot de colocation ruimte ? Anders zou ik zeggen,maken dat je daar bent en dat je server bij je thuis staat :D Dan ben je teminste zeker dat je die nog hebt

PimEffting
15/10/03, 16:16
Vraag even aan de mannen van Redbus of ze een sticker met jouw naam op de server willen plakken. Dat kan je redden.

Ahead-IT
15/10/03, 16:22
We hebben een dedicated server gekocht een lange tijd geleden, inclusief 1 jaar colocatie. De server was onmiddelijk onze eigendom.
Welke server het is > geen idee. We zijn er nog nooit langsgeweest.

Rik
15/10/03, 16:56
Origineel geplaatst door PCDOC
We hebben een dedicated server gekocht een lange tijd geleden, inclusief 1 jaar colocatie. De server was onmiddelijk onze eigendom.
Welke server het is > geen idee. We zijn er nog nooit langsgeweest.

Dan wordt het wel moeilijker, misschien met je specs er toch naar toe gaan.... en een gelijkwaardige server volplakken ;)

Ik ben wel bang dat als je niets doet, je hem zeker kwijt bent straks...
Eerst komt de belastingdienst met haar schuld... dat was nog uit 2000 of zo (?) oftewel ik DENK dat Remon A. tot de dag van vandaag problemen heeft gehad met het afdragen van zijn BTW...

Samuel
15/10/03, 17:06
Origineel geplaatst door PCDOC
We hebben een dedicated server gekocht een lange tijd geleden, inclusief 1 jaar colocatie. De server was onmiddelijk onze eigendom.
Welke server het is > geen idee. We zijn er nog nooit langsgeweest.

Als je toegang hebt toch naar daar gaan , en zoeken zou ik zeggen , hopen dat er stikkertjes met ip / naam opkleven

Ik denk dat dat het beste is wat je kan doen, als je gaat wachten totdat ze alles in beslag nemen, wordt het meteen een heel pak moeilijker .

BeNeWS
15/10/03, 17:29
Origineel geplaatst door PCDOC
We hebben een dedicated server gekocht een lange tijd geleden, inclusief 1 jaar colocatie. De server was onmiddelijk onze eigendom.
Welke server het is > geen idee. We zijn er nog nooit langsgeweest.

Aan de hand van de IP-adressen van de server moeten ze die kunnen terugvinden.

Rik
15/10/03, 17:31
Origineel geplaatst door BeNeWS


Aan de hand van de IP-adressen van de server moeten ze die kunnen terugvinden.

Neem aan dat je wel weet wat je eigen IP's zijn PCDOC ?
Shit, moet je nog noodgedwongen naar A'dam ook ;)

Samuel
15/10/03, 17:33
Origineel geplaatst door Rik


Neem aan dat je wel weet wat je eigen IP's zijn PCDOC ?
Shit, moet je nog noodgedwongen naar A'dam ook ;)

Tja , liever even naar Amsterdam dan Server kwijt te zijn ... dat is wat ik er over denk

Rik
15/10/03, 17:35
Origineel geplaatst door Samuel


Tja , liever even naar Amsterdam dan Server kwijt te zijn ... dat is wat ik er over denk

Lijkt me wel normaal ja.....

Ahead-IT
15/10/03, 17:36
range : 217.170.8.65 > 78

Het probleem is dat ik en Remon een overéénkomst hadden, hij zou de server doorverkopen aan een bepaalde klant, waar weer niets van in huis kwam.

Toch moet onze server dar nog in zijn rack staan, maar welke ... ?

Samuel
15/10/03, 17:42
Origineel geplaatst door PCDOC
range : 217.170.8.65 > 78

Het probleem is dat ik en Remon een overéénkomst hadden, hij zou de server doorverkopen aan een bepaalde klant, waar weer niets van in huis kwam.

Toch moet onze server dar nog in zijn rack staan, maar welke ... ?

Heb je toegang tot het datacenter ?

m@rcel
15/10/03, 17:43
Ik vrees alleen dat je zonder de toestemming van Remon niet in de colocatieruimte kunt komen, tenzij je eigen pasjes hebt. Das meestal het rotte in dit soort situaties. Ik denk ook niet dat Redbus zomaar stickers gaat plakken in op servers.

Ahead-IT
15/10/03, 17:46
Ik denk dat Redbus ook niet zo tevreden is met de situatie

InstantXs
15/10/03, 17:47
dat waren ze toch al niet :p

Cybafish
15/10/03, 17:51
Ach, als je de goeie mensen spreekt binnen redbus valt er wel wat te regelen denk ik.

Samuel
15/10/03, 17:55
Origineel geplaatst door Cybafish
Ach, als je de goeie mensen spreekt binnen redbus valt er wel wat te regelen denk ik.

Neen :D Zo simpel gaat dat allemaal niet in datacenters hoor .

Nu ja , als je geen toegang hebt tot het datacenter zit je al helemaal vast natuurlijk

PimEffting
15/10/03, 17:56
Een aantal maanden geleden stond ik zelf ook bij mijnheer Akkermans in Redbus. Toen voelde ik al nattigheid.
De mensen bij Redbus waren zeer behulpzaam en hebben toen een sticker met mijn naam en telefoonnummer op de apparatuur geplakt.

Na wat dreigementen kon ik de server ophalen destijds.

Samuel
15/10/03, 17:58
Origineel geplaatst door Unexplained
Een aantal maanden geleden stond ik zelf ook bij mijnheer Akkermans in Redbus. Toen voelde ik al nattigheid.
De mensen bij Redbus waren zeer behulpzaam en hebben toen een sticker met mijn naam en telefoonnummer op de apparatuur geplakt.

Na wat dreigementen kon ik de server ophalen destijds.

Misschien als je perfect kan zeggen wat jou server is en het ook perfect kan bewijzen dat ze dat idd wel willen doen ja

Ahead-IT
15/10/03, 18:01
Ikzelf heb hem nog nooit gezien :s

*edit* Correctie : http://www.rentaserver.be/server.jpg

Beyonder
15/10/03, 19:08
*ZUCHT* Coloheaven is helemaal niet failliet, hiervan is geen sprake.

Je kent de afspraak PCDOC, maar schijnbaar vergeet je hem steeds, als ik meer weet weten jullie het ook plus (deel van afspraak dat schijnbaar niet is blijven hangen).

Ahead-IT
15/10/03, 19:15
Dan mag jij mijn baas eens bellen : GSM: 0477 63 25 42 , leg jij het hem maar uit.

Samuel
15/10/03, 19:25
Origineel geplaatst door Beyonder
*ZUCHT* Coloheaven is helemaal niet failliet, hiervan is geen sprake.

Je kent de afspraak PCDOC, maar schijnbaar vergeet je hem steeds, als ik meer weet weten jullie het ook plus (deel van afspraak dat schijnbaar niet is blijven hangen).

Beyonder ,

Wees eens even eerlijk ... en kzou ook PCDOC de mogelijk laten om zen server teminste op te halen , daar heeft hij immers voor betaald , dus die server komt het toe

Rik
15/10/03, 20:19
Remon, waarom reageer je niet eerder ?
De problemen die je momenteel hebt zijn geen kleintjes, ben nou inderdaad eens een goede zakenman, laat de gene die willen hun spullen weghalen !

Spreek een dag af in het Redbus, en laat de mensen daar komen...
Je kunt wel heel erg moeilijk gaan doen door bij elke klant dwars te gaan liggen als ze hun spullen terug willen maar daar schiet je helemaal NIETS mee op... voor een deurwaarder heeft een server weinig waarde aangezien die eventueel per opbod worden verkocht indien je daadwerkelijk failliet bent....

Geef anders eens ENIGE uitleg over de situatie AUB....

Beyonder
15/10/03, 20:58
Ik heb de situatie al 1000 keer uitgelegd. Ik blijf niet bezig.

Het bedrijf Coloheaven is gewoon voor een groot deel verkocht, ik ben de zaken aan het afronden en mensen krijgen vanzelf bericht.

Al dat geonzin over faillisementen, daar heb ik gewoon genoeg van, soms heb ik het gevoel dat hier echt een zooi kinderen op het forum zit.

Rik
15/10/03, 21:01
Origineel geplaatst door Beyonder
Ik heb de situatie al 1000 keer uitgelegd. Ik blijf niet bezig.

Het bedrijf Coloheaven is gewoon voor een groot deel verkocht, ik ben de zaken aan het afronden en mensen krijgen vanzelf bericht.

Al dat geonzin over faillisementen, daar heb ik gewoon genoeg van, soms heb ik het gevoel dat hier echt een zooi kinderen op het forum zit.

Moet je voor de gein eens info over jezelf opvragen bij de Belastingdienst... vindt je het dan gek dat je dit soort reacties gaat krijgen ?

Er was toch een executieverkoop of niet ?

Beyonder
15/10/03, 21:03
Ook dat heb ik netjes uitgelegd, hoewel ik dit niet hoef uit te leggen.

Maar ach, als mensen het niet willen geloven, dan moeten ze dat vooral niet doen.

Rik
15/10/03, 21:19
Origineel geplaatst door Beyonder
Ook dat heb ik netjes uitgelegd, hoewel ik dit niet hoef uit te leggen.

Maar ach, als mensen het niet willen geloven, dan moeten ze dat vooral niet doen.

Waar heb jij dan uitleg gegeven hierover ???

rq
16/10/03, 00:57
Origineel geplaatst door Beyonder
Al dat geonzin over faillisementen, daar heb ik gewoon genoeg van, soms heb ik het gevoel dat hier echt een zooi kinderen op het forum zit.
Tot dusver zie ik de enorme stroom klachten/kritiek op dit forum alleen richting jou gaan Beyonder, toeval? Lijkt me sterk. Dus in plaats van altijd naar een anders te wijzen zou je eens naar je zelf kunnen kijken. Zomaar een gedachte.

Samuel
16/10/03, 07:41
Origineel geplaatst door Beyonder
Ook dat heb ik netjes uitgelegd, hoewel ik dit niet hoef uit te leggen.

Maar ach, als mensen het niet willen geloven, dan moeten ze dat vooral niet doen.

Zoals ik al zei : laat de mensen die willen hun spullen waarvoor ze betaald hebben ophalen ... m.a.w : hun servers

Pinocchi
16/10/03, 13:54
Origineel geplaatst door Rik


Waar heb jij dan uitleg gegeven hierover ???

Jammer dat iedere keer weer de boel oplaait, vooral ook omdat het er hier op het forum niet beter van wordt en men eigenlijk ook niets bereikt. Remon reageert niet meer, speculaties doen steeds meer de ronde en wat er op waarheden is gebasseert wordt aan elkaar geknoopt tot een mooi verhaal.

Nee, ik trek geen partij, maar vindt dat de discussies hier soms wat overbodig beginnen te worden. Wat betreft de uitleg die Remon gegeven heeft op de executieverkoop. Dan moet je even zoeken. Het is laatst ter sprake gekomen naar aanleiding van een stukje wat hier geplaatst was wat gevonden was in de krant (tilburg).

PCDOC, jullie hebben blijkbaar afspraken onderling gemaakt. Dan staan deze ook vast op schrift en kun je dus op het moment dat je het idee hebt dat deze afspraken gebroken worden een advocaat inschakelen om je recht te halen. Dat lijkt me zowiezo de juiste weg op het moment dat iemand het idee heeft dat er contractbreuk wordt gepleegd. Voor iedereen duidelijkheid in elke situatie. Schriftelijke afspraken => niet nakomen is actie niet hier op het forum, maar actie via rechthalen.

Succes allemaal

Santario
16/10/03, 16:11
Origineel geplaatst door Beyonder
Ook dat heb ik netjes uitgelegd, hoewel ik dit niet hoef uit te leggen.

Maar ach, als mensen het niet willen geloven, dan moeten ze dat vooral niet doen.

Precies, wie gelooft jou zo onderhand nog. Als jij de mensen niet serieus neemt, dan moet je dat vooral niet doen, komt de klap des te harder aan.

Ahead-IT
16/10/03, 16:50
Origineel geplaatst door Pinocchi
PCDOC, jullie hebben blijkbaar afspraken onderling gemaakt. Dan staan deze ook vast op schrift en kun je dus op het moment dat je het idee hebt dat deze afspraken gebroken worden een advocaat inschakelen om je recht te halen. Dat lijkt me zowiezo de juiste weg op het moment dat iemand het idee heeft dat er contractbreuk wordt gepleegd. Voor iedereen duidelijkheid in elke situatie. Schriftelijke afspraken => niet nakomen is actie niet hier op het forum, maar actie via rechthalen.

Succes allemaal

Remon weigert iets op papier te zetten. Ondertussen zitten we al ruim een maand zonder enige dienst van Remon. Het enige wat hij steeds zegt is : " Zodra ik iets meer weet, weet jij het ook". Hij zou onze server + diensten doorverkopen en verkopen aan een klant van hem, maar al langer dan een maand staat er geen enkele server actief op onze voormalige IP-range. Na veelvuldig bellen, PM's en E-mails geen reacties meer...

Vaxon Networks
16/10/03, 17:37
hij is niet failliet

hij is een BV in oprichting,
die is niet zomaar failliet

kom eerst met harde feiten.

Ahead-IT
16/10/03, 17:44
Origineel geplaatst door Wolvie
hij is niet failliet

hij is een BV in oprichting,
die is niet zomaar failliet

kom eerst met harde feiten.

En dat lees je waar?

Cripton
16/10/03, 17:47
Doet hij dat nou expres of zit ie echt in troubles?

m@rcel
16/10/03, 18:06
Origineel geplaatst door Wolvie
hij is niet failliet

hij is een BV in oprichting,
die is niet zomaar failliet

kom eerst met harde feiten.

Een BV (en alle andere bedrijfsvormen) gaan ook niet 'zomaar' failliet he ;)

Rik
16/10/03, 18:11
Hoelang is deze BV in oprichting ?, waar is de stichting gebleven ?
De zaak zou GEHEEL verkocht worden, hij zou zich UIT de hostingwereld terugtrekken... het zijn continu zaken die zichzelf tegenspreken.
Nu een executieverkoop (ook NIET voor niets).... het is toch LOGISCH dat er iets NIET klopt, en dat er mensen zijn die duidelijkheid willen....

Een BV in oprichting = nog geen volwaardige BV ;)

sjaak
16/10/03, 19:29
Origineel geplaatst door Rik

Een BV in oprichting = nog geen volwaardige BV ;)

een BV in oprichting is juridisch gezien gewoon een eenmanszaak...

Vaxon Networks
16/10/03, 20:00
Hij staat niet in het faillisementen register, geupdate op 15 oktober om 14.47.

En daar staat echt alles in....

er is ook niemand die een faillisement heeft aangevraagt.

topic closed

Samuel
16/10/03, 20:03
Origineel geplaatst door Wolvie
Hij staat niet in het faillisementen register, geupdate op 15 oktober om 14.47.

En daar staat echt alles in....

er is ook niemand die een faillisement heeft aangevraagt.

topic closed

*zucht* ... naar mijn weten sta je alleen maar in het faillisementenregister als je al failliet bent verklaar , en dat dat nog niet gebeurt is weten we ondertussen wel al ... maar het is wel een feit dat de server van PCDOC niet meer online is , ook is het een feit dat PCDOC de server niet mag/kan gaan ophalen, terwijl de server zijn eigendom is...

Dat is waar ik mij vragen over stel , niet of hij nu werkelijk failliet is of niet , da kan me allemaal ni schelen . Wel moet ik toegeven dat ik alle verhaaltjes van Stichting , ... wel ongelooflijk grappig vond en vooral HEEL geloofwaardig .

Rik
16/10/03, 20:17
Wat ik niet snap is dat mensen het voor hem blijven opnemen...
laten we ons er gewoon NIET meer mee bemoeien, hoop dat er GEEN nieuwe topics meer over worden geplaats behalve 1 !

TOPIC:

Beste mensen, klanten, collega's en anderen op dit forum.

Ik heb het goed verkloot, ben af en toe niet helemaal eerlijk geweest, sorry, echt sorry daarvoor !

Jullie kunnen je betaalde spullen confrom de afspraken die met jullie onderling zijn gemaakt komen ophalen op die, en die dag....

Ik blijf me wel met Hosting bezig houden, maar heb een nieuwe, nog onbekende (;)) markt gevonden in Polen, en ik ga daar mijn geluk maar eens beproeven.

Nogmaals sorry voor alle ongemakken en het vervuilen van dit forum.

Met vriendelijke groet,

Remon A.
Stilburg Nederland


:D

Ahead-IT
16/10/03, 20:25
Rik : nice one :)