PDA

Bekijk Volledige Versie : Mods en regels.



Deimos
13/10/03, 13:28
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=34585

Als ik die post bekijk zie ik geen: Bedrijfsnaam. Of zijn de regels voor een mod anders dan voor overige gebruikers.... Dus grumpy wissen die thread :P

The MAzTER
13/10/03, 14:01
hehe

en 10 punten

host3000
13/10/03, 14:19
:p
Hij staat ook gelijk sticky zonder replymogelijkheid:rolleyes:

InstantXs
13/10/03, 14:35
sorry, maar dat vind ik dus echt niet kunnen..

Domenico
13/10/03, 16:06
Das dan jammer want ik vind dit dus wel kunnen! :)

BeNeWS
13/10/03, 16:12
Ik vindt dat het ook niet kan !!

IEDEREEN GELIJK voor de wet.

Hoe wil je dat WIJ ons aan de regels houden als de mod's het nog niet eens doen !!

Domenico
13/10/03, 16:18
Tja, heeft niet met regels te maken en meer met het feit dat ik oa eigenaar ben van dit forum en ook daadwerkelijk vind dat dit wel kan. Degene die hier het hardste schreeuwen zijn dus wel de mensen die wekelijks adverteren en elke dag reageren op aanvragen van anderen terwijl wij dat zelf niet doen. Zullen we daar dan maar geld voor gaan vragen dan? Gewoon even nadenken voordat je dingen gaat schreeuwen die je niet meer terug kunt draaien en waarvan je later spijt van krijgt. Ik ga er ook vanuit dat de meeste volwassenen onder ons hier geen probleem in zien en ook verder niet zullen reageren.

Ik adviseer dan ook dat iedereen zich gewoon aan de regels blijft houden en stopt met zeuren over een sticky ad van ons.

:(

clesoft
13/10/03, 16:54
Ach ja, met twee maten meten. En dan nog geloofwaardig overkomen? Op dit forum telt maar een lijfspreuk: "Zij die het eerlijkst zijn verdienen de meeste strafpunten".

Dentist
13/10/03, 16:59
Trias politica... maar dan in de praktijk :D

host3000
13/10/03, 17:01
Ach, als je de tent betaalt mag je best jezelf een beetje 'sponsoren'. Heb ik niet zo'n probleem mee. Vraag mij alleen af waarom het een gesloten sticky is. Heeft dat meerwaarde voor de advertentie?

BeNeWS
13/10/03, 17:06
Origineel geplaatst door host3000
Vraag mij alleen af waarom het een gesloten sticky is. Heeft dat meerwaarde voor de advertentie? [/B]

Die blijft ALTIJD bovenaan staan.

Heeft dus ZEKER een meerwaarde.

host3000
13/10/03, 17:08
Hmm, na drie keer zie ik dat ding niet meer. Je went er toch aan dat zo'n topic daar staat? Zelfde met sticky Howto's, die zie ik na verloop van tijd ook niet meer staan.

(ik mag misschien niet slim zijn, maar wat een sticky is weet ik nog nèt ;) )

Domenico
13/10/03, 17:25
Op wht.com was het destijds hetzelfde. Ik heb daar het hele traject meegemaakt, vanaf het begin dat Matt begon met wht.com en met de eerste advertenties tot wat het nu is geworden. op wht.com kun je dus betalen voor bijvoorbeeld een sticky en ga zo maar door. Mogen de beheerders dat misschien zelf uitmaken? In ieder geval waren er met elke stap die matt deed richting advertenties wel een paar mensen die er niet mee eens waren en dat zal hier niet anders zijn.

clesoft: maak je niet zo druk om niets!

Dentist: De Montesquieu was niet dom natuurlijk. :)

Grumpy
13/10/03, 17:53
Domenico betaalt nu alles voor wht.nl etc. En jullie klagen over 1 advertentie van hem?

Domenico, verkoop sig-regels :).

host3000
13/10/03, 17:56
Origineel geplaatst door Grumpy
Domenico betaalt nu alles voor wht.nl etc. En jullie klagen over 1 advertentie van hem?

Domenico, verkoop sig-regels :).
:D :D :D
Of, verkoop posts. Een knipkaart voor 15 posts of zo.

Deimos
14/10/03, 00:04
Dat sticky interesseerd me niet, het gaat om het feit dat er geen bedrijfsnaam bij staat. En het genoemde argrument in je email naar mij slaat nergens op. Want jij biedt het aan, dus moet er jou bedrijfsnaam bij zo zijn immers de eigen regels.

Argrument in de email:

Tja, ik begrijp waar je heen wil maar dit is natuurlijk heel wat
anders. Ik kan ook 20 banners op de site plaatsen met deze advertentie
maar ik hou het nu beschaafd. Het betreft trouwens ook geen hosting
aanbieding dus dat is wat anders. Bij andere dingen die te koop worden
aangeboden hoeft de bedrijfsnaam er ook niet bij te staan.
Vind dit dan uberhaupt ook niet kunnen. Even een quote uit de regels:

Een advertentie moet aan de volgende eisen voldoen:
* de advertentie komt in het Speciale Aanbiedingen forum
* de advertentie mag hoogstens 5 verschillende aanbiedingen bevatten
* de aanbiedingen staan in het eerste bericht
* de bedrijfsnaam moet vermeld worden
* de prijs van de aanbieding moet vermeld worden
* de locatie van de servers moet genoemd worden
* het is niet toegestaan aanbiedingen achteraf toe te voegen, te veranderen of te verwijderen

Nu graag de conclusie, waar in de regels staat dat het een hosting aanbieding moet zijn om de bedrijfsnaam te vermelden? Tevens wat is dat voor iets kroms. Iedereen die servers aanbied moet ook de bedrijfsnaam vertellen dus waarom jij niet?
Je zou kunnen zeggen dat iedereen weet dat jij de eigenaar bent van het forum. Maar dat argrument ging bijv niet op voor Leaseweb waar de usernaam zelfs gelijk is aan de bedrijfsnaam. Al met al dus 2 maten. Als je een beleid hebt en je wilt dat de gebruikers zich eraan houden dient iedereen dit te doen.

Dit zijn dus o.a. de redenen waarom ik ben gestopt als Mod. Want het beleid klopte niet en klopt nog steeds niet.

Santario
14/10/03, 18:49
Om eerlijk te zijn ben ik het voor de volle 100% met Deimos eens. Je wilt dat users zich aan de regels houden, dan moet je zelf zeker het goede voorbeeld geven of, wat naar mijn mening ook zou kunnen, zeer duidelijk aangeven dat het om een advertentie gaat maar die zeker niet in de interface van het forum zetten. Al met al wordt er nu idd met 2 maten gemeten, hoe je het ook bekijkt. Ik stoor me er verder niet aan, krijg er alleen een rare nasmaak van...

Savvas
20/10/03, 20:21
het is opeens wel erg stil, had graag een reactie gelezen :)

Cybafish
20/10/03, 22:07
Zowieso:


Deze site wordt gehost door klikhosting.nl.

Ik verwacht neit dat meneer Domenico daar al te veel voor betaalt dus ...

mdf
20/10/03, 22:33
Origineel geplaatst door NetRouting
het is opeens wel erg stil, had graag een reactie gelezen :)

Ik had al bijna de popcorn erbij gepakt; werd net spannend :D

superior-is
21/10/03, 12:52
Domenico is er op het moment niet, dus vandaar dat er geen reactie is. :) Waarschijnlijk is het verstandiger dat deze discussie intern opgelost wordt.

mdf
21/10/03, 12:54
Dat is over het algemeen verstandiger ja....

Domenico
22/10/03, 02:32
Tja, no comment! :)

Ik heb er alles al over gezegd en ik heb deze thread dan ook open gelaten voor eventueel andere reacties van mensen die hier een eventueel zinvolle mening wilde uiten maar aangezien die volgens verwachting uitblijven ga ik deze thread nu sluiten.

Mijn punt is heel duidelijk en zal ook niet veranderen omdat er gewoon niets om over te onderhandelen is dus een nieuwe thread hierover openen zal dan ook weinig zin hebben. Als er personen zijn die over dit onderwerp toch nog iets kwijt willen dan kun je me een PM sturen.