PDA

Bekijk Volledige Versie : klantenbestand te koop



Boxke
12/10/03, 13:57
Hallo,

door een herstructurering in ons bedrijf hebben wij beslist om onze ircd klanten door te verkopen. Dit met bepaalde redenen:

- De server waarop de klanten staan is zijn laatste adem aan het geven.
- Wij richten ons meer op webhosting, dedicated en colocated hosting.

Wie intresse heeft post hier maar:
het aantal klanten en inkomsten van die klanten post ik zo snel mogelijk.

Leandros
12/10/03, 14:46
opzich hebben wij daar wel interesse in maar wat denk ook wel belangerijk is dat we de juridische kant even goed bekijken.... Misschien iemand hier die daar meer verstand van heeft?

Revoal
12/10/03, 16:05
Ik heb zeker interesse in details.

Boxke
12/10/03, 16:12
het gaat over 10 ircd klanten dei verbruiken in het totaal 150 mb diskspace en +- 15 gb traffic per maand.

per klant komt er iets meer dan € 100 per jaar binnen.

wij hoeven er iets voor te krijgen het hoeft natuurlijk geen te hoog bedrag te zijn.

ircd klanten brengen wel kapitaal binnen maar wij hebben er geen tijd en mensen genoeg voor om de server te onderhouden. En nu dat deze server na 4 jaar dienst bijna kapot is doen wij die weg.

vectoris
12/10/03, 16:36
hebben deze klanten wel toestemming gegeven voor publicatie van hun gegevens aan derden? Verkoop je het bestand aan 1 persoon of aan meerdere?

Of is het meer een bedrijfstakje dat je verkoopt en niet een klantenbestand?

Boxke
12/10/03, 17:03
Het is een bedrijfstakje dat wij doorverkopen. wij geven de gegevens pas door na akkoord gaan van de klanten

PimEffting
12/10/03, 17:15
Hoe lang lopen de contracten nog door?
Zijn het blijvende klanten?
Hoe is de betaling? Stipt of moet je eerst dreigen met een deurwaarder?

Boxke
12/10/03, 17:24
de betalingen zijn stipt
de contracten zijn varierend
de meeste klanten zitten er al meer dan 2 jaar

mdf
18/10/03, 00:21
Aan deze kant is er zeker interesse, wellicht dat je contact met mij op zou willen nemen per email/msn: m@tsp.nu of een pb mag uiteraard ook.
Ik neem tenminste aan dat er nog geen koop plaatsgevonden heeft?!