PDA

Bekijk Volledige Versie : toch nog ff over N-Brabant....



Rik
11/10/03, 15:38
Om de heren toch nog even te laten merken dat
Brabant niet "BOERgondisch":O is, en in Nederland eigenlijk Noord-, en Zuid-Holland niet de enigste provincies zijn die er toe doen even het volgende stukje uit de krant van vanmorgen:

De meest "geweldadige" steden van Nederland:

1. Amsterdam (12%)
2. Schiedam (11%)
3. Utrecht (10%)
4. Helmond (9%)
5. Breda / Den Haag / Dordrecht (8%)

De percentages geven aan hoeveel procent van de bevolking van die stad met geweld te maken heeft gehad afgelopen jaar....

Dus: de conclusie van deze chauvinist:

Aangezien hier al twee steden uit Brabant tussen staan kun je niet meer zeggen dat dit "rustige" provinciestadjes zijn waar alleen maar boeren wonen.... :D
Het gaat er hier bijvoorbeeld al heftiger aan toe als in Rotterdam !

Dus mensen uit Rotter-, en Amsterdam --> Nederland bestaat uit meer als alleen de twee grootste steden, wake up :X

The MAzTER
11/10/03, 15:59
...

Domenico
11/10/03, 16:06
Origineel geplaatst door The MAzTER
Maar geef toe, alles wat onder de waal ligt is k**

Ben je wel eens ergens onder de Waal geweest? :D

The MAzTER
11/10/03, 16:22
...

Rik
11/10/03, 16:24
Dat ligt beneden de rivieren, niet onder de waal :D

The MAzTER
11/10/03, 17:00
...

InstantXs
11/10/03, 18:08
geef toe: alles beter dan de randstad :p

Santario
11/10/03, 18:50
Pfff, brabant rulessss, Go Rik ;) Had het er gisteren met m'n beste maat nog over, je kan zeggen over Brabant wat je wilt maar qua vrouwen is hier toch echt meer keus ;) Sorry jongens van boven de rivieren, waarheid is hard ;)

Rik
11/10/03, 18:51
Hahaha...

Tja, dat is ook weer een + punt van Brabant :D

Dominic
11/10/03, 19:21
Origineel geplaatst door Santario
Pfff, brabant rulessss, Go Rik ;) Had het er gisteren met m'n beste maat nog over, je kan zeggen over Brabant wat je wilt maar qua vrouwen is hier toch echt meer keus ;) Sorry jongens van boven de rivieren, waarheid is hard ;)

En in limburg is er een nog grotere keus qua vrouwen als in brabant ;)

Pantsy
11/10/03, 19:23
Ben het er niet mee eens!!! vermaak me prima hier op het gooise matras =)

Rik
11/10/03, 19:33
Origineel geplaatst door TrancePitt
Ben het er niet mee eens!!! vermaak me prima hier op het gooise matras =)

Ja, maar dat zijn weer van die aparte "veeleisende" dames ;)

The MAzTER
11/10/03, 19:57
...

Cybafish
11/10/03, 19:57
Ehm, laten we niet beginnen over de dames in de streken. Het gooi barst van de mooie meiden. Brabantse meiden zijn alleen vele malen ahum "losser" *kuch* :D

electric
11/10/03, 20:01
brabant rulez en qua meiden ook.. al moet ik toegeven dat er in het buitenland ook meer dan genoeg erg mooie dames lopen ( duitsland , canada , finland )

Rik
11/10/03, 20:08
De dames in Brabant zijn "losser" omdat wij hier meer genieten van het leven :D

Over het buitenland: wat dacht je van de Turkse lady's... amaaaaai

InstantXs
11/10/03, 20:08
doe mij toch maar een lekkere sappige hollandse hoor (lieft een beetje in de buurt, heb geen zin om elke keer 2 uur te rijden :p)

electric
11/10/03, 20:17
om hier maar een voorbeeld te geven van een buitenlandse dame ( duitsland ) ze is 17 jaar :)

een nederlandse meid is altijd wel gemakelijker, maar heb toch wel een zwak hart voor dit soort meiden :)

InstantXs
11/10/03, 20:29
nah, ik geef je graag een aantal foto's van wat meiden die ik wel zie zitten, maar doe het toch maar niet :p

Shr3d
11/10/03, 20:42
Brabant ownage :p
Gemert is de grootste party-stad van nederland zowat, Time-Out is hier om de hoek. Niet dat ik daar ooit naar toe ga, met die achterlijke mental-theo.

En qua vrouwen, niks te klagen :D

Ray
11/10/03, 20:44
Brabant is egt wel rlxt hoor! Waarom komen er andres zoveel mensen van boven de rivier etc. naar brabant met carnaval? De meiden hier zijn ook om van te smulle :)

Rik
12/10/03, 00:21
Ze weten het ook wel, maar het doet zo'n pijn om het toe te geven ;)

Cybafish
12/10/03, 00:26
Wij hebben hier geen carnaval :p

Rik
12/10/03, 00:28
Beter geen carnaval als de TRIESTE pogingen die her en der boven de rivieren worden gedaan ...

dat is pas echt HUMOR... carnaval in een Gronings café :D

rq
12/10/03, 00:53
Kan allemaal wel zijn maar je verstaat er alsnog geen kloot van ;) (die n-brabanders)

btw. knap meisje idd. :)

Rik
12/10/03, 01:34
Dan moet je ABN leren ;) het is gewoon Nederlands hoor

Warsaw PL
12/10/03, 07:28
Origineel geplaatst door electric
brabant rulez en qua meiden ook.. al moet ik toegeven dat er in het buitenland ook meer dan genoeg erg mooie dames lopen ( duitsland , canada , finland )

Rondlopende mooie dames ?
Wat moet je ermee ?

Je moet zien ze bij je in de wieg te krijgen.
Kan je samen synchroon duimzuigen.

Warsaw PL
12/10/03, 07:29
Origineel geplaatst door electric
om hier maar een voorbeeld te geven van een buitenlandse dame ( duitsland ) ze is 17 jaar :)

een nederlandse meid is altijd wel gemakelijker, maar heb toch wel een zwak hart voor dit soort meiden :)

Zolang jij < gemakelijker> verkeerd schrijft zal je er alleen maar naar mogen kijken.

Wippen schrijf je met dubbel <p>.

Warsaw PL
12/10/03, 07:31
Origineel geplaatst door Rik
De dames in Brabant zijn "losser" omdat wij hier meer genieten van het leven :D

Over het buitenland: wat dacht je van de Turkse lady's... amaaaaai

Uitkleden duurt langer bij Turkse vrouwen.
Nooit gehoord van Turkse Lady's.

MacLeod
12/10/03, 07:54
Yo,

deense ! om je vingers bij af te ............! :-)

en ze spreken nog engels ook! :D

Warsaw PL
12/10/03, 12:29
Origineel geplaatst door MacLeod
Yo,

deense ! om je vingers bij af te ............! :-)

en ze spreken nog engels ook! :D

Waarom elders in Europa naar de MacDonalds als je dat om de hoek ook kan ?

Cybafish
12/10/03, 13:18
Mja, wij hebben Amsterdam als wapen tegen de N-brabanders :p Daar kunnen jullie toch nooit tegenop :D

InstantXs
12/10/03, 13:24
Origineel geplaatst door Cybafish
Mja, wij hebben Amsterdam als wapen tegen de N-brabanders :p Daar kunnen jullie toch nooit tegenop :D

klopt, kga toch liever naar nb :D

Rik
12/10/03, 14:42
Origineel geplaatst door Warsaw PL


Uitkleden duurt langer bij Turkse vrouwen.
Nooit gehoord van Turkse Lady's.

Sukkel, ze zijn in Turkije even westers alks hier... je bent echt een beetje wereldvreemd volgens mij.... beetje racist ook misschien ?

Rik
12/10/03, 14:43
Origineel geplaatst door Cybafish
Mja, wij hebben Amsterdam als wapen tegen de N-brabanders :p Daar kunnen jullie toch nooit tegenop :D

Amsterdam is voor de massa-toerist... voor je rust en leuke dingen moet je naar NB :D

InstantXs
12/10/03, 14:47
Origineel geplaatst door Rik


Sukkel, ze zijn in Turkije even westers alks hier... je bent echt een beetje wereldvreemd volgens mij.... beetje racist ook misschien ?

een land met de doodstraf kan je neit echt westers noemen imo (ben verder niks tegen die mensen)

Rik
12/10/03, 14:50
Origineel geplaatst door InstantXs


een land met de doodstraf kan je neit echt westers noemen imo (ben verder niks tegen die mensen)

Ik wil niet lullig zijn, maar de doodstraf bestaat niet meer in Turkije...

Persoonlijk ben er zelf inmiddels 7 keer geweest.... en dat was TE gek... die mensen weten pas wat gastvrijheid is :D

InstantXs
12/10/03, 14:58
Origineel geplaatst door Rik


Ik wil niet lullig zijn, maar de doodstraf bestaat niet meer in Turkije...




Doodstraf: afgeschaft voor gewone misdrijven


Jawel, dat betekend dat het NIET is afgeschaft voor ALLE misdrijven.
Kortom: bestaat dus nog weldegelijk in turkije

http://www.amnesty.nl/landeninfo/llp_turkije.shtml

Rik
12/10/03, 15:03
Origineel geplaatst door InstantXs




Jawel, dat betekend dat het NIET is afgeschaft voor ALLE misdrijven.
Kortom: bestaat dus nog weldegelijk in turkije

http://www.amnesty.nl/landeninfo/llp_turkije.shtml

Is ook Bull... maar goed... wil wel even laten zien hoe de lady's er in Turkije bij lopen... (op het Oosten na zie je namelijk GEEN hoefddoeken in Turkije aangezien het geen Moslim staat meer is:

http://www.allesbijelkaar.nl/afbeeldingen/nez2.jpg

Rik
12/10/03, 15:05
Hahaha, die site is wel ERG verouderd... deze president is daar al twee jaar niet meer aan de macht :D

Staatshoofd: Ahmet Necdet Sezer

Is Erdogan inmiddels :D

InstantXs
12/10/03, 15:20
maaruh.. dit topic ging over nb,niet over turkije...
dus laten we het weer over nb hebben he: ik stem voor

Rik
12/10/03, 15:31
IK OOK !!!

En als Brabant (met name Breda e.o.) niet zo verdomde hard had geknokt vroeger... dan had de rest van NL ook gewoon Frankrijk of Spanje kunnen wezen momenteel :D

InstantXs
12/10/03, 15:35
ja da zou relaxed geweest zijn, kan je lekker thuis blijven en toch naar spanje op vakantie gaan ;)

Rik
12/10/03, 15:37
Origineel geplaatst door InstantXs
ja da zou relaxed geweest zijn, kan je lekker thuis blijven en toch naar spanje op vakantie gaan ;)

LOL :D...

Cybafish
12/10/03, 15:37
LOL

NH is gewoon relaxed, klaar uit :D Af en toe naar NB voor feestjes en verder lekker hangen tussen de grote mooie huizen in het Gooi :D

Rik
12/10/03, 15:40
Origineel geplaatst door Cybafish
LOL

NH is gewoon relaxed, klaar uit :D Af en toe naar NB voor feestjes en verder lekker hangen tussen de grote mooie huizen in het Gooi :D

Ach, ik begreep dat jullie nogal zwaar wegen aan de kermis, dat dat jullie "carnaval" was... zo hebben we allemaal iets...

Het grote verschil is dat we hier elke dag leven voor de lol, het lekkere eten en de vrouwen... iets dat in het noorden niet zo snel zal gebeuren ;)

InstantXs
12/10/03, 16:13
Nee, de kermis is juist weer hier.... dat kennen ze niet in de randstad.. (niet op deze manier tenminste

Cybafish
12/10/03, 16:38
Bah, kermis :P

MacLeod
12/10/03, 19:01
Yo,


Origineel geplaatst door Rik
die mensen weten pas wat gastvrijheid is :D

Eh, ik heb vorig jaar noodgedwongen 40 uur in Ipsala (grensovergang) moeten blijven staan met m'n truck vol met interessante spullen (voor videopresentatie's etc) ik wilde wel 100 euro extra geven, maar ik werd gewoon als een %$^#@ behandeld, dus gewoon relaxed blijven staan, er was genoeg "proviand", dus ik kon wel ff blijven zitten, alleen het tijdslimiet kwam wel erg snel, eindelijk ff met mn mobieltje naar nl gebeld naar mn turkse nederlandse vriend en die prate mij er uit,(
koste wel ff euro 900 later), bij retour naar griekse grens, mocht ik het land niet uit, was een verkeerde stempel etc . eigenlijk mocht ik er ook niet in, maarja.

maar ja het land is uiteraard erg mooi en de "gewone" mensen uiteraard ook.:)

Rik
12/10/03, 19:08
Heb je wel gelijk in, is ook enorm veel corruptie... je kunt er bijvoorbeeld blijven autorijden zonder een rijbewijs te hebben door telkens wanneer daar naar gevraagd wordt simpelweg 10.- euro te geven ;)

Ook is het zo dat je bijvoorbeeld op 1 weg van 300 KM lengte maar liefst 7 keer wordt aangehouden voor iets onzinnigs... je komt wel verder, maar kost je telkens 5 eurootjes ofzo...

Die mensen hebben gewoon nog TE weinig om van te leven... het is er veel beter aan het worden, zeker de economie.
Het volk heeft, samen met de schoonheid van het land, mijn hart gestolen, dat is 1 ding wat zeker is.

PlugInInfo
12/10/03, 21:30
Origineel geplaatst door Rik
Beter geen carnaval als de TRIESTE pogingen die her en der boven de rivieren worden gedaan ...

Ooit eens in Oldenzaal geweest? Oldenzaal is namelijk de grootste carnavalsstad boven de rivieren. Ennu carnaval is hier reuze gezellige. (maar dat is dan ook de enige plaats boven de rivieren :) ).

InstantXs
12/10/03, 21:34
Origineel geplaatst door PlugInInfo


Ooit eens in Oldenzaal geweest? Oldenzaal is namelijk de grootste carnavalsstad boven de rivieren. Ennu carnaval is hier reuze gezellige. (maar dat is dan ook de enige plaats boven de rivieren :) ).

Je bent in de war met 's heerenberg :p

(btw neem een woordenboek mee als je naar oldenzaal gaat, want je verstaat die mensen echt niet daar)

PlugInInfo
12/10/03, 21:41
Origineel geplaatst door InstantXs


Je bent in de war met 's heerenberg :p

(btw neem een woordenboek mee als je naar oldenzaal gaat, want je verstaat die mensen echt niet daar)

Oke twee steden dan... :D.

Nederlands - Twents en Twents - Nederlandse woordenboeken zijn verkrijgbaar bij de plaatselijke VVV. ;)

InstantXs
12/10/03, 22:42
Origineel geplaatst door PlugInInfo


Oke twee steden dan... :D.

Nederlands - Twents en Twents - Nederlandse woordenboeken zijn verkrijgbaar bij de plaatselijke VVV. ;)

met een duits woorden kom je ook een eind :)

Rik
15/10/03, 13:01
Vanavond allemaal naar NAC kijken, dan zie je pas wat feesten is + er zal een actie zijn die je nog niet in NL op de velden hebt gezien, Italiaanse toestanden in Breda vandaag ;)