PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik word hier misselijk van! - Grumpy



Dennis
11/10/03, 14:29
Ik word hier misselijk van! - Grumpy


Grumpy-edit: "Wij stellen geen limiet aan.. " Yeah right, limietloos. Hoevaak hebben we het daar niet over gehad? En hoevaak heb ik jouw posts wel niet moeten veranderen om deze reden? Veel plezier met je puntjes.

Owja, je staat nu op 24 waarschuwingspunten. Nog 1 erbij je bent geband.

Ik heb mijn topic zelfs nog laten keuren door RobbertC!




DennisCitus schreef op: 10-10-2003 16:08:
Beste Robbert,

Ik heb de laatste paar reply's in het adverteren-forum aardig wat straf-punten gekregen.

Keurt u mijn laatste reply voor shared-hosting goed in het adverteren aanvragen forum?
--------------------------------------------------------------------------------

Beste Dennis,

Een checklijstje:

* de bedrijfsnaam moet vermeld worden
Staat er

* de prijs van de aanbieding moet vermeld worden
Staat er ook

* de locatie van de servers moet vermeld worden
Check, inclusief lijstje met providers, zou iedereen moeten doen eigenlijk

* geen afwijking van het gevraagde
Klopt ook.

* aanbiedingen mogen niet per email of per PM gedaan worden.
Lijkt me ook kloppen.

Kortom, perfect.

Met vriendelijke groet,
Robbert Cuijpers


Ik heb mijn topic laten keuren en nergens staat unlimited! Ik heb ervan gemaakt '* Wij stellen geen limiet aan het aantal dat u hiervan gebruikt. U kunt echter maar aanmaken totdat uw webruimte vol zit.' Dit is dus geen unlimited, en dit heeft RobbertC ook gelezen! Hij vond het ook goed.

We hoeven toch niet al onze topics eerst te laten zien om strafpunten te voorkomen! Ik heb sinds 2 weken weer eens 4 aanbiedingen ge-replied. Allemaal hetzelfde, je zegt niet eens dat deze tekst niet klopt volgens jouw. Andere mod vond hem goed.

Grumpy
11/10/03, 14:49
Origineel geplaatst door DennisCitus
Wij stellen geen limiet aan het aantal dat u hiervan gebruikt.
Er staat daar toch "geen limiet"?

Enough said.

Domenico
11/10/03, 15:15
Dit wordt op dit moment allemaal besproken tussen de betrokken partijen dus thread gaat dicht.