PDA

Bekijk Volledige Versie : Nedstars co-location



mvangeene
11/10/03, 01:25
Wil gaan co-locaten bij Nedstars, heeft iemand daar ervaring mee?

InstantXs
11/10/03, 01:35
wel lekker goedkoop:
Dataverkeer kost bij ons slechts 1,50 euro per maand
ongeacht hoeveel denk ik ;)

m@rcel
11/10/03, 13:58
Was Nedstars niet dat bedrijf van een scholier die het hoog in z'n bol had?

RobbertC
11/10/03, 14:13
De eigenaar heeft bij mij op de middelbare school gezeten, en ik heb ervaring met zijn hosting. Dat was toen niet al te best, maar dat is al weer een aantal jaren terug. Tegenwoordig is het naar het schijnt veel beter en professioneler. Ik denk niet dat je er slecht aan doet om daar colocatie te nemen voor die prijzen.

atsiekratsie
22/10/03, 18:03
ben je hier al wat verder mee mvangeene?? (prijsjes) en hoe zit dat nou met die €1,50? is dat per gig..

mvangeene
23/10/03, 02:01
Stuur een mail naar nedstars en je krijgt precies de informatie die je vraagt.

InstantXs
23/10/03, 09:38
zeker door die laatste reactie van je komt het bij mij een beetje over als spam.

we vragen of jij al wat verder bent, dus waarom moeten we met hun contact opnemen?

mvangeene
23/10/03, 09:58
Ik kreeg de indruk dat atsiekratsie naar prijzen vroeg, volgens mij kan nedstar die beter zelf geven. Is dat spam?

InstantXs
23/10/03, 10:51
Het ging erom dat de prijzen erg onduidelijk zijn..
en dat je daarom moet oppassen met zulke bedrijven.

Er staat dat extra dataverkeer 1,50 eur kost.. maar is dit per mb, bg of mbit?

mvangeene
23/10/03, 22:30
Per GB

Savvas
24/10/03, 08:03
Origineel geplaatst door mvangeene
Per GB

en? Heb je zelf al een beslissing gemaakt of je daar gaat colocaten, ben wel benieuwd hoe je ervaringen daar zijn dan zover...(kwa support dan en dergelijke )

mvangeene
24/10/03, 18:58
Heb even jullie websites bekeken. Begrijp nu pas dat jullie concurrenten zijn of willen worden. Je zult zelf de prijzen moeten bepalen voor de diensten die je wil aanbieden. Lijkt me zo ie zo beter om je eigen kostenbegroting als leidraad te nemen en niet je concurrenten.

Savvas
24/10/03, 19:02
Origineel geplaatst door mvangeene
Heb even jullie websites bekeken. Begrijp nu pas dat jullie concurrenten zijn of willen worden. Je zult zelf de prijzen moeten bepalen voor de diensten die je wil aanbieden. Lijkt me zo ie zo beter om je eigen kostenbegroting als leidraad te nemen en niet je concurrenten.

ik snap absoluut niet waar je het over heb :huh:

Als je het over prijszetting heb wij hebben onze eigen prijslijst snap niet wat je hier nu mee bedoelt...

mvangeene
24/10/03, 19:07
Op de site staat: Binnenkort opent hier de website van NetRouting Internet Diensten
Het lijkt me dat je dan nog niet echt operationeel bent dus wel gebaat kan zijn bij de prijzen van concurrenten.

Savvas
26/10/03, 11:41
Origineel geplaatst door mvangeene
Op de site staat: Binnenkort opent hier de website van NetRouting Internet Diensten
Het lijkt me dat je dan nog niet echt operationeel bent dus wel gebaat kan zijn bij de prijzen van concurrenten.

Nee niet zozeer, heb mijn eigen inkoopprijzen en kosten, en bepaal zelf welke marge ik daar bovenop gooi, ik stoor me vrij weinig aan wat anderen rekenen.