PDA

Bekijk Volledige Versie : een netwerk voor kleine hosters/coloboeren



UbErZ
10/10/03, 20:19
Is het niet mogelijk om met een hoopje hosters/kleine coloboeren (de meeste op dit forum) een suite te huren en dan samen verkeer inkopen?

Ik snap dat dit allemaal erg makkelijk gedacht is, maar ik denk dat er zeker veel voordeel uit te halen valt.

Wellicht weer een leuk idee voor rik? :)

PimEffting
10/10/03, 20:33
Sorry, voel er weinig voor. Mede omdat er teveel tegengestelde belangen zijn bij zo'n project.

Daarnaast, denk je echt dat als je zelf zo'n suite huurt en inricht je veel voordeliger uit bent dan dat je dit inkoopt bij een provider? Wat wel zou kunnen is dat je gezamelijk wat korting aanvraagt bij een bestaande grotere provider.
Daarnaast zullen velen een contract hebben en zien ze de sores van een verhuizing niet zitten.

Dennis
10/10/03, 20:44
Origineel geplaatst door Unexplained
Sorry, voel er weinig voor. Mede omdat er teveel tegengestelde belangen zijn bij zo'n project.

Daarnaast, denk je echt dat als je zelf zo'n suite huurt en inricht je veel voordeliger uit bent dan dat je dit inkoopt bij een provider? Wat wel zou kunnen is dat je gezamelijk wat korting aanvraagt bij een bestaande grotere provider.
Daarnaast zullen velen een contract hebben en zien ze de sores van een verhuizing niet zitten. En dan gaat 1 iemand alles ff doorverkopen tegen inkoopsprijzen... kan even lekker misgaan.

Rik
11/10/03, 00:13
Origineel geplaatst door UbErZ
Is het niet mogelijk om met een hoopje hosters/kleine coloboeren (de meeste op dit forum) een suite te huren en dan samen verkeer inkopen?

Ik snap dat dit allemaal erg makkelijk gedacht is, maar ik denk dat er zeker veel voordeel uit te halen valt.

Wellicht weer een leuk idee voor rik? :)

Gezien mijn belangen in het keurmerk voor webhosters waar we bloedserieus mee bezig zijn denk ik dat ik me daar maar niet in ga mengen ;)

Evenwel bedankt dat je even aan me acht ;)