PDA

Bekijk Volledige Versie : ca. 20 domeinnamen



woutertwisk
09/10/03, 16:57
Kunt u mij een aanbod doen voor:
9 .be-domeinen
5 .nl-domeinen
2 .nu-domeinen
2 .net-domeinen

Het kan zijn dat er nog 'wat' bijkomen of 'iets' afgaat, maar hiervoor de prijzen (graag per stuk in deze hoeveelheden)

Ik ben nog niet kvk ingeschreven, maar ga ik zeer spoedig doen. Kan ik dus wat later de betaling doen, zodat ik excl. btw kan betalen?

belookgratis
09/10/03, 17:11
*KNIP*

Simpel Internet
09/10/03, 17:35
*KNIP*

Dominic
09/10/03, 17:39
Wouter,

wij kunnen je de volgende aanbieding doen:

.be 10,00 per jaar
.nl 10,00 per jaar
.net 15,00 per jaar
.nu 35,00 per jaar (minimale registratieduur is 2 jaar)

Dit zijn de prijzen die gelden bij de door jou genoemde aantallen.

Bedrijfsnaam: 4U Hosting Nederland
Locatie Servers: Amsterdam TeleCity, Rotterdam We Dare

bij vragen kun je uiteraard contact met ons opnemen.

(zo beter grumpy?)

Grumpy
09/10/03, 17:47
Alle drie geen bedrijfsnaam vermeld.

xxlwebhosting
09/10/03, 18:50
Hallo Woutertwisk,

Ik kan u de volgende prijzen aanbieden:

.be domeinnaam: 15 euro per jaar
.nl domeinnaam: 15 euro per jaar
.net domeinnaam: 15 euro per jaar
.nu domeinnaam: 35 euro per jaar

Kijk op onze website www.xxlwebhosting.nl voor meer informatie over onze diensten en service!

Bedrijfsnaam: XXL Webhosting
Locatie servers: Redbus Interhouse, Amsterdam

Bij vragen kunt u altijd contact met mij opnemen.

WebBizz
09/10/03, 19:11
De aanbieding van WebBizz Internet ( = bedrijfsnaam):

.nl voor 11 euro per jaar
.be voor 8 euro per jaar
.net voor 15 euro per jaar
.nu voor 35 euro per jaar, minimaal twee jaar

Servers in RedBus Amsterdam. Alle prijzen zijn exclusief btw en indien alle extensies in de genoemde aantallen bij ons worden ondergebracht. Forwarding van e-mail en ip/url is gratis. Indien je vragen hebt kun je deze altijd stellen via het forum, pm of email.

cridea
09/10/03, 19:16
Origineel geplaatst door woutertwisk
Kunt u mij een aanbod doen voor:
9 .be-domeinen
5 .nl-domeinen
2 .nu-domeinen
2 .net-domeinen

Het kan zijn dat er nog 'wat' bijkomen of 'iets' afgaat, maar hiervoor de prijzen (graag per stuk in deze hoeveelheden)

Ik ben nog niet kvk ingeschreven, maar ga ik zeer spoedig doen. Kan ik dus wat later de betaling doen, zodat ik excl. btw kan betalen?

Bedrijfsnaam: BlueYellow
Locatie: NVT

Om te beginnen, of je nu een KVK-nummer hebt of niet, BTW moet je altijd betalen, alleen verschil is als je een bedrijf hebt dat je dit kunt terugvorderen. Hiervoor is enkel van belang dat de factuur op naam van het bedrijf staat, dus kvk-inschrijving doet niet ter zake.

Normaal kost dit bij ons 16 x 15 euro + 2 x 80 euro (.nu kost 40 euro per jaar en gaat per 2 jaar) = 400 euro ex BTW

Als je alles tegelijk afneemt kan het voor 350 euro ex BTW

Bovenstaande uitleg over BTW krijg je er gratis bij :)

Leandros
09/10/03, 22:33
Leandros kan u deze aanbieding doen toekomen.

.nl voor 12,50 euro per jaar
.be voor 10 euro per jaar
.net voor 12,50 euro per jaar
.nu voor 35 euro per jaar, minimaal twee jaar

Lokatie in A'dam, Netholding netwerk. Alle prijzen excl. btw.

Domeinnamen worden allemaal kostenloos doorgepoint naar een ip-adres of ander domeinnaam. De domeinnamen registreren onder een eigen nameservers is natuurlijk ook mogelijk.

paulmatthijs
14/10/03, 00:37
openregistrar plus:

.be, .nl en .net (en .com/net/org/biz/name/info/us) verkrijgbaar voor 9 euro per stuk. .nu kost 32 per jaar (minimaal twee jaar)

totaalprijs wordt adh openregistrar plus:

(9+5+2)*9+2*32*2j= 272 euro excl btw.

.nl kan je ook voor 4.80 krijgen, dit kost je 100 euro per jaar en is zonder registratielimiet. voor nog eens 100 euro per jaar zijn com/net/org/biz/name/info/us te krijgen voor ongeveer 6 euro (hangt van dollarkoers af).

Qweb
15/10/03, 23:58
.be-domeinen 12,- euro p.j.
.nl-domeinen 12,- euro p.j.
.nu-domeinen 30,- euro p.j.
.net-domeinen 15,- euro p.j.

Bedrijfsnaam: Servers.nl
Netwerk: Wedare Rotterdam NL

BeNeWS
16/10/03, 10:44
Origineel geplaatst door woutertwisk
[BIk ben nog niet kvk ingeschreven, maar ga ik zeer spoedig doen. Kan ik dus wat later de betaling doen, zodat ik excl. btw kan betalen? [/B]

De BTW moet je ALTIJD betalen, zelfs met KvK.
Je kan hem wel naderhand terugvorderen bij je BTW-aangifte.

WebBizz
16/10/03, 23:14
Heeft Wouter inmiddels al een keuze kunnen maken?

woutertwisk
16/10/03, 23:50
Nog niet, maar ik heb een aantal aanbiedingen gehad.
Mijn sponsorhost gaat me nog'n aanbieding doen, evenals een ander bedrijf dat zegt er laag te kunnen gaan.
Daarnaast zit ik nog te kijken naar openregistrar.nl, maar daarbij kan ik helaas de .be-domeinen nog niet heel goedkoop krijgen.

Ik wacht eerst even de aanbiedingen van de 2 bovengestaande bedrijven af, voordat ik mogelijk besluit om aan te sluiten bij openregistrar.

De prijs voor de domeinen die los aangeboden worden is ca. 7/7,5 euro

Dus als je ook'n dergelijke prijs kan aanbieden (domeinaantal is al ca. 40) dan kan je hieronder wat posten.

WebBizz
17/10/03, 08:08
Wat is de verdeling van die 40 domeinen? Dat wil zeggen, hoeveel keer welke extensie? Wellicht kan ik mijn aanbod iets scherper maken nu het over 40 domeinen gaat.

woutertwisk
17/10/03, 11:13
Schatting:
20 x .be
12 x .nl
3 x .net
3 x .com
2 x .nu
er komen'r nog afentoe wat bij...

WebBizz
17/10/03, 13:20
BE voor 8 euro
NL voor 9 euro
NET voor 12 euro
COM voor 12 euro
NU voor 35 euro, minimaal twee jaar

Servers in RedBus Amsterdam. Alle prijzen zijn exclusief btw en indien alle extensies in de genoemde aantallen bij ons worden ondergebracht. Forwarding van e-mail en ip/url is gratis indien je van onze nameservers gebruik maakt. Je kunt ook je eigen nameservers opgeven. Je kunt ook zelf als technical contact opgenomen worden. Indien je vragen hebt kun je deze altijd stellen via het forum, pm of email. WebBizz Internet is deelnemer in de SIDN en agent van DNS Belgiƫ.