PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoek naar goedkope .nl domein leverancier



FSCJasper
09/10/03, 16:03
Ik ben op zoek naar provider waar ik goedkoop en snel .nl domeinen kan reggen. Soort reselling dus. Ik weet dat voor .nl te bestellen veel moet gebeuren, bijv. papieren invullen ed. . Ik zoek dus iemand met zo min mogelijk papierwerk en wie domeinen snel kan reggen. Het hoeft alleen het .nl extensie te zijn..

Toon
09/10/03, 17:00
mja, er mag hier niet reclame gemaakt worden, dus ik denk niet dat je reacties krijgt in dit forum.

Probeer eens google of webhosters.nl of gebruik de zoek functie op Webhostingtalk, wellicht kom je wat boeiends tegen.

vdx
09/10/03, 20:20
Ik zoek dus iemand met zo min mogelijk papierwerk

Dat wordt lastig bij .NL

tom
09/10/03, 20:56
openregistrar.nl
tegen sidn prijs registreren, maar wel 150euro investeren.
dat heb je er op 7-8 maanden eruit :p

Rik
10/10/03, 01:43
Origineel geplaatst door tom
openregistrar.nl
tegen sidn prijs registreren, maar wel 150euro investeren.
dat heb je er op 7-8 maanden eruit :p

Hoe weet jij nu wanneer hij het eruit heeft ?

Openregistrar is BTW wel een hele goeie oplossing voor je Jasper... al zijn er natuurlijk meerdere (ik wil geen reclame maken oid... )

Er zijn trouwens al ZOOOO veel topics over dit onderwerp, m.a.w. gebruik de zoek functie eens amigo ;)

n_weichelt
10/10/03, 10:34
gehehehehe vrij lasting om een goeie te vinden, zonder veel papierwerk. Maar tzal wel lukken. Suc6

ric0
10/10/03, 10:47
Origineel geplaatst door FSCJasper
Ik ben op zoek naar provider waar ik goedkoop en snel .nl domeinen kan reggen. Soort reselling dus. Ik weet dat voor .nl te bestellen veel moet gebeuren, bijv. papieren invullen ed. . Ik zoek dus iemand met zo min mogelijk papierwerk en wie domeinen snel kan reggen. Het hoeft alleen het .nl extensie te zijn..

Veel papierwerk? Bij een nieuw domein?

1 registratiecontract...

FSCJasper
10/10/03, 16:33
Ik hoop ook op de mogelijkheid om de registratieformulieren te kunnen scannen en op te sturen via mail, ipv de post want die zijn meestal langzaam en wil niet 3 a 4 dagen wachten totdat domein online is.

/Offtopic: n_weichelt succes met Mvv vanavond, wij ( Zitterd) nemen de punten( en middenstip :P) weg uit Maastricht / Offtopic / :P

RobbertC
10/10/03, 16:44
Ik hoop ook op de mogelijkheid om de registratieformulieren te kunnen scannen en op te sturen via mail, ipv de post want die zijn meestal langzaam en wil niet 3 a 4 dagen wachten totdat domein online is.

Er bestaat ook nog zoiets als een fax ;)

Rik
10/10/03, 16:49
Of een goede "relatie" met je leveranciers :D

xserve
10/10/03, 17:19
Ik ben domeinreseller bij WebBizz, voor 15 euro per jaar per domein leveren zij prima service. Bij hun kun je de contracten gewoon inscannen en mailen.

Maar ik neem aan dat bijna alle domeinleveranciers dat toestaan. Wat is het verschil tussen een formulier dat gefaxt is en een formulier dat is gescant en gemailt. Een scan ziet er beter uit, dat is het verschil.

paulmatthijs
14/10/03, 00:43
in zoverre is het een verschil dat faxen wettelijk afgedekt zijn in het Nederlands Recht. voor e-mail (en bijlages) is dit momenteel nog niet echt waterdicht.

Rik
14/10/03, 02:33
Origineel geplaatst door paulmatthijs
in zoverre is het een verschil dat faxen wettelijk afgedekt zijn in het Nederlands Recht. voor e-mail (en bijlages) is dit momenteel nog niet echt waterdicht.

Ik zit eraan te denken om via de Opta een digitale hantekening aan te schaffen... het maakt het allemaal wel een stuk handiger... zou helemaal fijn zijn als elke digitale-Hollander er straks één heeft ;)

paulmatthijs
15/10/03, 22:37
zou ook leuk zijn als sidn dat ding accepteert. maar goed, topicvervuiling ;)

Patrick Akkers
17/10/03, 15:02
Origineel geplaatst door paulmatthijs
zou ook leuk zijn als sidn dat ding accepteert. maar goed, topicvervuiling ;)

ik heb bij al mijn domein aanvragen nog een digitale handtekening geplaatst, acceperteren ze zeker wel.

paulmatthijs
20/10/03, 00:36
ik bedoelde meer als vervanging voor de formulieren.

Rik
20/10/03, 15:57
Origineel geplaatst door paulmatthijs
in zoverre is het een verschil dat faxen wettelijk afgedekt zijn in het Nederlands Recht. voor e-mail (en bijlages) is dit momenteel nog niet echt waterdicht.

Het KAN wel nogmaals:

Al zit ik er wel aan te denken om een digitalehandtekening via de Opta te gaan nemen, waardoor ook deze documenten rechtsgeldig zijn ;)

Phretorian
10/12/03, 11:58
mwja ik vind die SIDN registratie soweiso te duur :S