PDA

Bekijk Volledige Versie : Adsl



bonnema
09/10/03, 00:16
Lezers,

Ik heb onlangs een mailing gekregen van mxposure om onder mijn eigen label ADSL aan te gaan bieden, heeft er iemand ervaring met dit bedrijf of een andere en hoe kan ik m'n hosting het best combineren met ADSL met vriendelijke groet,

Yori Bonnema

vdx
09/10/03, 00:39
Misschien kan Leaseweb je hier meer over vertellen. Zij zijn partner van Mxposure.

vdx
09/10/03, 00:43
Even een aanvulling (quote van dsldesk.nl):

Mxposure breidt aantal ISP's uit
Donderdag 23-1-2003 14:26 | Auteur: Redactie

Mxposure heeft het aantal ISP’s dat gebruikt maakt van haar diensten flink uit kunnen breiden. Het bedrijf, dat een onderdeel is van HCCnet, biedt Internet Service Providers de mogelijkheid om onder eigen naam ADSL te leveren aan klanten.

DePro Internet en Leaseweb waren de eerste providers die op deze manier klanten ADSL aanboden, maar inmiddels is dit aantal uitgegroeid tot 18 zelfstandige providers. Nieuw in het rijtje zijn onder andere Nederland.net en Rapide.

Mxposure draagt zorg voor de technische invulling, geautomatiseerde levering en helpdesk. De ISP (of ASP) behoudt de eigen identiteit en kan zodoende diensten en producten met toegevoegde waarde over het ADSL netwerk leveren.

De providers
Hieronder treft u de volledige lijst aan van Mxposure-providers:
3 Cubic Cirle, MXess ICT, Global-E, Hacom, Infracom, Interbox, IT's Logic, IXS, LeaseWeb, Nederland.net, Net@ffairs, NoviNet, Ouwehand IT, Rapide, XLADSL, WindoNet, InterNLnet, HBH Automatisering.