PDA

Bekijk Volledige Versie : site check: www.nsr-hosting.co.uk



The MAzTER
08/10/03, 21:43
...

InstantXs
08/10/03, 21:51
er is nu inderdaad een stuk meer ruimte voor teksten.
toch vind ik hem erg kaal en saai eruit zien

BeNeWS
08/10/03, 21:57
Qua design is de nieuwe versie een stuk beter, maar er is zo weinig informatie op jullie site te vinden.

Als je de teksten samenvoegt, krijg je dat op 1 pagina gezet.

Het ontbreken van een adres en telefoonnummer vindt ik ook geen goed idee. (geeft geen vertrouwen)
Wie is dat achter die email adressen ? Een bedrijf ? 2 personen ?

The MAzTER
08/10/03, 22:36
...

rq
08/10/03, 23:26
Ziet er erg professioneel uit! Het vorige design vond ik ook al erg strak maar dit is wel een verbetering nog.

Enkele opmerkingen;

Als ik jou was zou ik die ruimte boven t logo iets kleiner maken, vooral bij 800*600 (laptopgebruikers) neemt het veel (onnodige) ruimte in.

De kleuren in de prijzen tabel passen niet echt bij de rest van de tabel.

Het font is behoorlijk lomp in verhouding met de rest van de site, je zou het 1 tikje kleiner kunnen doen (tip: letter-spacing).

NeoX
09/10/03, 01:35
Ik ben het vrijwel eens met rq maar ik zou aanraden om grijs helemaal van je pagina te verwijderen veel grijs maakt namelijk gauw een saaie indruk

Santario
09/10/03, 10:30
Zakelijke uitstraling, mooie nav. buttons :) Alleen idd wat weinig content, wat netwerk info, misschien een tour? Voeg een reactieformulier toe op je contact pagina, vult de boel wat meer :)

resellerhostnl
17/10/03, 13:08
Ik vin zoals hij er nu staat dat ie echt heel erg donker is, misschien een lichtere achtergrondkleur of een lichtere kleur grijs?

Rik
18/10/03, 13:30
Plaats "ergens" en HOME button.... is een must naar mijn idee ;)