PDA

Bekijk Volledige Versie : mensen die samen een dedicated server willen huren?



panther
08/10/03, 18:08
Hallo beste mensen,

Ik hoop dat ik dit berichtje hier in het juiste forum plaats.
Ik ben van plan om zelf een dedicated server te gaan huren in de VS bij server4you zodat ik helemaal onafhankelijk ben van een hoster wat betreft de server configuratie en er bijvoorbeeld zelf ook dingen op kan installeren zoals een CVS server wat bij shared dus niet kan.

Maar omdat ik ongeveer 6/7 websites daarop wil hosten en ik 60 GB daarop ter beschikking heb heb ik tamelijk wat capaciteit over.

Daarom vraag ik me af of er mensen zijn die misschien "samen" die server met mij willen huren om daarmee zowel mee te delen in de setup kosten (134 euro) alswel in de maandelijkse kosten (62,12 euro).

Ik wil er geen winst op maken dus ik deel gewoon de totale kosten door het aantal mensen dat mee doet.

Ik zat bijvoorbeeld te denken aan mensen die bijvoorbeeld een CVS server willen draaien voor een project of die bijvoorbeeld goedkoop aan de slag willen met tomcat of mensen die een zelf een newsgroup server willen hebben op de server. Of bedrijven die goedkoop bijvoorbeeld 10 GB webruimte willen huren voor +/- 15 euro per maand (als er vier "deelnemers") zijn.

Het gaat om een AMD Duron 1300 met 512 MB Ram en 60 GB HD met RedHat Linux 9.0 en Plesk. Standaard staat er apache, mysql, postgresql, php (met veel modules), perl, tomcat, mailman en qmail op. Daarbij wil ik er nog een CVS server en misschien een nntp server opzetten.

Nou ja, laat maar wat horen, ik ben benieuwd, zou handig zijn als je uit de omgeving van tilburg komt (maar elders is ook ok) dan kan ik je een keer "in het echt" zien, weet ik tenminste waar ik zaken mee doe!

Groeten Joost

The MAzTER
08/10/03, 19:16
...

electric
09/10/03, 21:43
ik heb wel intresse.
neem aub contact met me op.

Jos2
09/07/04, 14:55
PM me voor meer info aub

dreamhost_nl
10/07/04, 08:18
Rik-edit: is totaal niet ter sprake :rolleyes: , wil je ze geen aanbieding doen, reageer dan aub niet in dit gedeelte van het forum ;)

AlexanderOnline
10/07/04, 17:59
Misscien iets voor een animocheck op www.inkoopacties.net ?
Je moet wel afspreke wat men draait, als de een webserver wil en de ander gameserver kan men elkaar behoorlik in de weg zitte

The MAzTER
10/07/04, 18:03
em.. jongens dit topic is 9 maanden oud!

ThePostman
10/07/04, 18:51
Precies ;)

Keuningen
10/07/04, 20:07
Origineel geplaatst door The Postman
Precies ;)

Heb jij dat vaak te horen gekregen ;)?