PDA

Bekijk Volledige Versie : Uit de krant van vandaag



clesoft
08/10/03, 09:36
EXECUTIEVERKOOP:

Op donderdag 9 oktober 2003 te 11.00 uur, zal door de belastingdeurwaarder in opdracht van de ontvanger van de Belastingdienst/Oost Brabant/kantoor Tilburg ten laste van:

R.J.M. Akkermans, Tilburgseweg 89 te Goirle worden verkocht:

huishoudelijke en meubilaire zaken w.o. breedbeeld tv, DVD speler, voetbalspel, PC, monitoren

en wat verder te koop zal worden aangeboden.

Bezichtigen van 10.40 tot 11.00 uur op bovenstaand adres, waar ook de verkoop zal worden gehouden.
Contante betaling, geen opgeld.


Met bovenstaande wilde ik alleen een feit weergeven en verzoek derhalve de moderators dit topic te sluiten om gal spuien te voorkomen.

belookgratis
08/10/03, 10:54
Hoe moet je hier op reageren dan? spreekt voor zich toch.

The MAzTER
08/10/03, 11:59
misschien handing om de naam van de krant er bij te vermelden

clesoft
08/10/03, 12:03
Brabants Dagblad

InstantXs
08/10/03, 12:07
Zou je um kunnen inscannen?

clesoft
08/10/03, 12:21
Screenshot advertentie

megaroot
08/10/03, 12:36
Tja, niet zo flex. Nu zal Remon naar het internetcafe moeten gaan om zijn business voort te zetten, en zonder breedbeeld televisie is het natuurlijk allemaal een stuk minder interessant.

cridea
08/10/03, 13:03
Ik dacht dat ze je tv niet mochten verkopen dat dat viel onder "eerste levensbehoeften"

Of heb ik de klok naast de klepel horen luiden?

Grumpy
08/10/03, 13:04
Gal spuiten mag niet, maar Remon mag zich best wel hieruit proberen te lullen. :)

megaroot
08/10/03, 13:11
Foto van het tafelvoetbalspel (en Remon):
Grumpy-edit: Laten we deze gegevens maar niet posten.

InstantXs
08/10/03, 13:14
zn site is opeens ook verdwenen :S
http://www.coloheaven.com/

Fabian
08/10/03, 13:21
medelijden voor de klanten

Pantsy
08/10/03, 13:28
Als remon zich hieruit probeert te lullen dan verklaar ik hem voor gek....

cridea
08/10/03, 14:20
Nouja of het nu een bedrieger is of niet, lullig is het wel om zo in de krant te komen...

®on
08/10/03, 14:23
Origineel geplaatst door Fabian
medelijden voor de klanten
Precies!

Nu lijkt me ook wel duidelijk waarom hij in Polen zit :(

rq
08/10/03, 15:25
Deze Remon is Beyonder op dit forum, toch?

Om zijn schulden te ontlopen gaat ie verhuizen naar Polen om vervolgens daar alweer te beginnen met een nieuw 'bedrijf'? (klok/klepel vraag)

Vreemde zaak.

Beyonder
08/10/03, 16:47
1. Tilburgseweg 89 is al twee maanden niet mijn huisadres

2. Verkoop had te maken met een restbedrag van 530 euro die openstond op inkomstenbelasting 2000. Omdat belastingdienst alle formulieren naar het oude adres hebben gezonden, kwam ik ook pas hier achter toen eenmaal deze advertentie in de krant stond.

3. In beslag genomen spullen zijn oude spullen die achtergebleven waren, maar belasting past gewoon het bodemrecht toe.

4. Voor alle duidelijkheid, ik ben niet meer actief als eigenaar van een Internet Provider, ik snap dus niet goed waarom dit in de lounge staat.

'5. Probleem is inmiddels opgelost, heb rustig de situatie uitgelegd en het een en ander is geregeld.

Ray
08/10/03, 16:50
3. In beslag genomen spullen zijn oude spullen die achtergebleven waren, maar belasting past gewoon het bodemrecht toe.


breedbeeld televisie oude spullen.. ach jah.. denken heel veel mensen wat anders over heb ik zo het id

Beyonder
08/10/03, 16:51
70 cm breedbeeld televisie is niet zo spannend hoor ;)

®on
08/10/03, 16:55
Origineel geplaatst door Beyonder
1. Tilburgseweg 89 is al twee maanden niet mijn huisadres

2. Verkoop had te maken met een restbedrag van 530 euro die openstond op inkomstenbelasting 2000. Omdat belastingdienst alle formulieren naar het oude adres hebben gezonden, kwam ik ook pas hier achter toen eenmaal deze advertentie in de krant stond.
Dit geloof je toch zelf niet? Formulieren opsturen, geen reactie, en dan een executie verkoop? Dat vindt echt niet binnen twee maanden plaats.

cridea
08/10/03, 16:57
Origineel geplaatst door Beyonder
70 cm breedbeeld televisie is niet zo spannend hoor ;)

Wel een spannend leven in ieder geval zo beleef je nog eens wat ;)

Maarja een beetje vreemd wel dat ze je nieuwe adres niet hadden, dat loopt dacht ik bij de belastingdienst gelijk met de GBA...

Savvas
08/10/03, 16:57
Origineel geplaatst door headout

Dit geloof je toch zelf niet? Formulieren opsturen, geen reactie, en dan een executie verkoop? Dat vindt echt niet binnen twee maanden plaats.

zou heel goed kunnen lijkt me, belasting is daar altijd vrij snel bij hoor.....

Beyonder
08/10/03, 16:58
Omdat mijn nieuwe adres niet in NL is zal daar wel iets misgegaan zijn, wel heb ik netjes een bericht naar ze gezonden dat ik voortaan op een ander adres woonachtig ben.

Maar omdat ik nog ingeschreven sta op het oude adres..... In Nederland mag je jezelf namelijk niet zomaar uitschrijven lijkt het ;)

2 sept schijnt de beslagdatum geweest te zijn.

Dingen gaan snel tegenwoordig :)

Verder hoef ik me niet te verantwoorden hier, voor mij is het : case closed.

Savvas
08/10/03, 17:05
nou ja verantwoorden is natuurlijk niet nodig, maar denk dat veel mensen het wel op prijs stellen dat je dit even opgeheldert heb.

UbErZ
08/10/03, 17:05
[i]Coloheaven zit nu nog op Tilburgseweg 89, dat is een eindje verder hoor

ISS is de plaatselijke PC aanbieder.

Ik heb nooit gezegd dat "ik" verder ging als stichting, lees alles eens een keer opnieuw.

Zelf ga ik inderdaad werken in Polen.

Zoals ik al zei, je spreekt gewoon voor je beurt, zoals gewoonlijk.[/B]

Dit schreef jij 6-10-2003, en toch al 2 maanden niet?

Toch een beetje vreemd. (Ik ben helemaal niet anti Remon ofzo, maar dit viel wel op)

Beyonder
08/10/03, 17:07
Coloheaven staat inderdaad daar nog ingeschreven, maar ik woon daar niet :)

Rik
08/10/03, 17:26
Origineel geplaatst door byh


Wel een spannend leven in ieder geval zo beleef je nog eens wat ;)

Maarja een beetje vreemd wel dat ze je nieuwe adres niet hadden, dat loopt dacht ik bij de belastingdienst gelijk met de GBA...

Tja, maar als dat adres in Polen is ;)

EVEN KORT:

Je maakt er momenteel een zooi van, je praat jezelf overal tegen.
Kan me goed herinneren dat jij NIET meer in de hosting zou gaan bijvoorbeeld, nou, de nieuwe sites ploppen uit de grond zullen we maar zeggen...

Waarom continu liegen/bedriegen en jezelf verder naar beneden halen ?
Ben nou eens gewoon EERLIJK (is blijkbaar moeilijk voor je).
Als ik zakelijk met jou te maken gehad zou hebben had ik je helemaal uitgeplozen... tot aan het BKR toe !
Zo kun je toch geen Business voeren meneer Akkermans ?

Savvas
08/10/03, 17:37
Origineel geplaatst door Rik


Tja, maar als dat adres in Polen is ;)

EVEN KORT:

Je maakt er momenteel een zooi van, je praat jezelf overal tegen.
Kan me goed herinneren dat jij NIET meer in de hosting zou gaan bijvoorbeeld, nou, de nieuwe sites ploppen uit de grond zullen we maar zeggen...

Waarom continu liegen/bedriegen en jezelf verder naar beneden halen ?
Ben nou eens gewoon EERLIJK (is blijkbaar moeilijk voor je).
Als ik zakelijk met jou te maken gehad zou hebben had ik je helemaal uitgeplozen... tot aan het BKR toe !
Zo kun je toch geen Business voeren meneer Akkermans ?

Beste Rick,

Waar baseer jij dit op, je zegt zelf dat je zakelijk niks met de heer Akkermans te maken hebt, dus deze conclusie trek je uit wat anderen zeggen, of niet soms??

Ik probeer Remon hier niet op te hemelen ofzo, maar het is altijd hetzelfde verhaal weer en niemand die het hard kan maken...

Rik
08/10/03, 17:43
Origineel geplaatst door NetRouting


Beste Rick,

Waar baseer jij dit op, je zegt zelf dat je zakelijk niks met de heer Akkermans te maken hebt, dus deze conclusie trek je uit wat anderen zeggen, of niet soms??

Ik probeer Remon hier niet op te hemelen ofzo, maar het is altijd hetzelfde verhaal weer en niemand die het hard kan maken...

Waar ik dit op baseer ????

Niet hard maken ????

Damm, sommige zijn gewoon TE koppig, sorry hoor, maar als je dit allemaal zo leest, en al het andere over de tienatallen bedrijven/stichtingen en onderneminkjes... dan kun je toch alleen maar concluderen dat het een ZOOI is ??

En BTW, als jij de Belastingdienst e.d. "anderen" noemt die maar wat zeggen/doen, ben je voor mij net zo koppig.
Triest, en ik zal me er verder maar niet mee bemoeien, wordt niet gewaardeerd blijkbaar als je geen klant bent van de heer R.A. uit Stilburg.

Savvas
08/10/03, 18:07
Origineel geplaatst door Rik


Waar ik dit op baseer ????

Niet hard maken ????

Damm, sommige zijn gewoon TE koppig, sorry hoor, maar als je dit allemaal zo leest, en al het andere over de tienatallen bedrijven/stichtingen en onderneminkjes... dan kun je toch alleen maar concluderen dat het een ZOOI is ??

En BTW, als jij de Belastingdienst e.d. "anderen" noemt die maar wat zeggen/doen, ben je voor mij net zo koppig.
Triest, en ik zal me er verder maar niet mee bemoeien, wordt niet gewaardeerd blijkbaar als je geen klant bent van de heer R.A. uit Stilburg.

Ten eerste. Ik ben ook geen klant van de heer R.A.....................

Ten tweede. Ik beweer nergens dat de belasting dienst maar wat zou zeggen of doen, ik zie dat krantenknipsel net zo goed als jullie. Alleen de beargumentering van Remon is natuurlijk niet interessant......

En ja inderdaad je leest echt een hoop over coloheaven aka idomein aka limit of wat dan ook, maar het groepje dat er daadwerkelijk echt over mee kan praten is een stuk kleiner, dan bedoel ik dus degene die er zelf ervaring mee hebben.

Ik kan zelf moeilijk een uiting hierover vormen aangezien ik nou niet bepaald kan zeggen dat ik enigzins ervaring met de praktijken uit het verleden of heden heb en trek verder ook geen conclusie.

Ik hoop dat de mods dit topic open kunnen laten, gezien ik best wel bereid ben een beschaafde discussie te voeren als anderen hier ook toe bereid zijn..

Xess.nl
08/10/03, 18:19
Heb tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen met coloheaven...

Rik
08/10/03, 19:05
Origineel geplaatst door NetRouting


Ten eerste. Ik ben ook geen klant van de heer R.A.....................

Ten tweede. Ik beweer nergens dat de belasting dienst maar wat zou zeggen of doen, ik zie dat krantenknipsel net zo goed als jullie. Alleen de beargumentering van Remon is natuurlijk niet interessant......

En ja inderdaad je leest echt een hoop over coloheaven aka idomein aka limit of wat dan ook, maar het groepje dat er daadwerkelijk echt over mee kan praten is een stuk kleiner, dan bedoel ik dus degene die er zelf ervaring mee hebben.

Ik kan zelf moeilijk een uiting hierover vormen aangezien ik nou niet bepaald kan zeggen dat ik enigzins ervaring met de praktijken uit het verleden of heden heb en trek verder ook geen conclusie.

Ik hoop dat de mods dit topic open kunnen laten, gezien ik best wel bereid ben een beschaafde discussie te voeren als anderen hier ook toe bereid zijn..

Ik ook, wil graag die discussie aan, maar wel met de betrokkenen !
Kan er gewoon slecht tegen als mensen zo hardnekkig de boel blijven .........

Santario
08/10/03, 19:24
Als ik zakelijk met jou te maken gehad zou hebben had ik je helemaal uitgeplozen... tot aan het BKR toe !


Gelukkig hebben wij daar Experian voor :)

Ach en wat betreft Remon, laat die man z'n gang gaan. Ik weet dondersgoed dat die beslaglegging gewoon doorgaat (kan je gewoon opvragen bij de Belastingdienst) en daar is niets anders bekend dat de beslaglegging gewoon doorgaat. Als Remon zich hier uit wilt praten, mij best, hij zal er z'n eigen beweegredenen voor hebben. Maar ik denk dat dit forum wel beter besteed kan worden dan nog over Remon te praten :)

ps: en ja, ik ben in het verleden helaas een overeenkomst gehad met Remon :(

WebBizz
08/10/03, 19:32
Origineel geplaatst door Beyonder
2. Verkoop had te maken met een restbedrag van 530 euro die openstond op inkomstenbelasting 2000. Omdat belastingdienst alle formulieren naar het oude adres hebben gezonden, kwam ik ook pas hier achter toen eenmaal deze advertentie in de krant stond.

Niet best als je nog belasting over 2000 moet betalen, dan loop je toch al zo'n 2,5 jaar achter met betalen. En je kwam er achter toen je de advertentie zag: sinds wanneer komt het Brabants Dagblad in Polen en nota bene in dezelfde dag?

Ga je morgen je eigen spullen terugkopen?

Santario
08/10/03, 19:41
Voor dat bedrag zou het wel moeten lukken denk ;)

superior-is
08/10/03, 19:49
Volgens mij krijgen we morgen Graceland achtige taferelen. :)

[bericht was geplaatst voordat Santario z'n bericht had ge-edit]

Santario
08/10/03, 19:52
Nee hoor, maar toen ik het bericht had geplaatst kwam ik er achter dat het weer uit zou kunnen draaien op een flame en dat wil ik niet aan me broek hebben :)

sjaak
08/10/03, 20:37
Tilburgseweg 89
Is dat boven de Aldi ???

Rik
08/10/03, 21:55
Origineel geplaatst door sjaak
Tilburgseweg 89
Is dat boven de Aldi ???

sterker nog... :D

tom
09/10/03, 04:04
Origineel geplaatst door Santario


Gelukkig hebben wij daar Experian voor :)



Experian roelt ;)

iemand Remon zijn geboortedatum? :p

Santario
09/10/03, 11:28
Experian of KVK ff bellen ;)

cridea
09/10/03, 13:34
Wat is Experian?

Tja Remon heeft de schijn wel flink tegen, maar ik ben het met degene (netrouting geloof ik) eens die zegt dat het nog niet keihard gemaakt is. Waarom niet? Omdat je zulke tegenstrijdige verhalen hoort, de een heeft problemen met Remon, de ander is dik tevreden. Voor het zelfde geld zijn degenen met problemen degenen die alles verzinnen, dat is voor "ons" als "buitenstaanders" moeilijk in te schatten, en tja met oordelen moet je soms toch voorzichtig zijn, niet alles is altijd wat het voor 99% lijkt...

tom
09/10/03, 13:59
experian is een creditbureau

aan de hand van naam/geboortedatum kan je zien hoeveel keer een persoon een creditbureau/deurwaarder/failliet heeft voorgehad.

Santario
09/10/03, 15:50
.... en wat hij voor baan heeft, gemiddeld salaris tot hoe hij z'n energierekening betaald... dus niet alleen kredietinformatie :)

cridea
09/10/03, 16:52
En dat is voor iedereen vrij in te zien???

Santario
09/10/03, 17:02
Was dat maar waar :) Je moet een abonnement nemen. Wat je ook kan doen als je over een persoon z'n hele hebben en houden wilt achterhalen is even contact opnemen met Intrum Justitia inzake de consumentencheck. Kost je slechts 3.15 en levert veel, heel veel bruikbare info op :)

Edit: voorbeeldje is te zien op: http://www.intrum.nl/incasso/voorbeeldrapport.html

Warsaw PL
10/10/03, 14:10
Origineel geplaatst door WebBizz


Niet best als je nog belasting over 2000 moet betalen, dan loop je toch al zo'n 2,5 jaar achter met betalen. En je kwam er achter toen je de advertentie zag: sinds wanneer komt het Brabants Dagblad in Polen en nota bene in dezelfde dag?

Ga je morgen je eigen spullen terugkopen?

Jullie moeten weten dat in de optiek van remon, de Brabantse krant altijd twee dagen eerder uitkomt dan in Nederland.

Komt omdat de krant in Nederland eerst nog vertaald moet worden, niet waar Remon ?

Overigens vind ik het rot voor je dat dit is gebeurd. En vooral zielig omdat het maar om een zeer klein bedrag gaat.

Ik wens je daarom echt veel sterkte toe, vanuit een zeer onverwachte hoek mag je wel aannemen.

Rik
10/10/03, 14:24
Hey !!
Niet over Brabant beginnen he ! ;)

RobbertC
10/10/03, 14:40
Brabant :D

Rik
10/10/03, 14:41
GRRRRRRRRRRRRRR, hehe...

InstantXs
10/10/03, 14:52
brabant ligt toch in belgie ??

Rik
10/10/03, 14:58
Nee doetinchem ? hehehehe.... laat ik maar ophouden, anders komt de supporter in me omhoog :D

InstantXs
10/10/03, 15:03
ga ff je aardrijkskunde overdoen...
brabant ligt officieel nog steeds volledig in belgie hoor :p

(owja, als echte arnhemmer heb ik niks met de graafschap te maken)

Rik
10/10/03, 15:06
Origineel geplaatst door InstantXs
ga ff je aardrijkskunde overdoen...
brabant ligt officieel nog steeds volledig in belgie hoor :p

(owja, als echte arnhemmer heb ik niks met de graafschap te maken)

Hehe, tuurlijk, jij kan het weten halve duitser ;)

Rik
10/10/03, 15:07
Origineel geplaatst door InstantXs
ga ff je aardrijkskunde overdoen...
brabant ligt officieel nog steeds volledig in belgie hoor :p

(owja, als echte arnhemmer heb ik niks met de graafschap te maken)

Hehe, tuurlijk, jij kan het weten halve duitser ;)
BTW, meer respect voor de Graafschap als voor Fietstas :D

Back on Topic ??

InstantXs
10/10/03, 15:19
heb je mij horen zeggen dak voor fietes ben?

(bwt: brabant is een provincie in belgie, jij doelt op Noord-Brabant)

alpenszene
10/10/03, 15:30
by way the brababt ja

Domenico
10/10/03, 15:40
Precies, Belgie is eigenlijk Zuid-Brabant. LOL

Grumpy
10/10/03, 15:57
erm ja.. Brabant dus..

Rik
10/10/03, 16:16
LOL, België is onze achtertuin :D

Rik
10/10/03, 16:17
Origineel geplaatst door InstantXs
heb je mij horen zeggen dak voor fietes ben?

(bwt: brabant is een provincie in belgie, jij doelt op Noord-Brabant)

Meen je dat nou ?

InstantXs
10/10/03, 16:47
ja, sla je atlas maar eens open :p

Rik
10/10/03, 16:50
Origineel geplaatst door InstantXs
ja, sla je atlas maar eens open :p

DUH, was sarcastisch bedoeld mister :D
ik WOON in Noord-Brabant, en dan zou ik dat niet weten ;)

Fabian
10/10/03, 17:25
Origineel geplaatst door Rik
ik WOON in Noord-Brabant, en dan zou ik dat niet weten ;) Belg

:P

Rik
10/10/03, 17:34
Origineel geplaatst door Fabian
Belg

:P

Die weten tenminste nog wat plezierig leven is, Bourgondisch weet u wel ;)
En u komt uit ?

host3000
10/10/03, 18:15
Origineel geplaatst door Rik


Die weten tenminste nog wat plezierig leven is, Bourgondisch weet u wel ;)
En u komt uit ?
Het is toch "Boergondisch"? :p

Rik
10/10/03, 18:21
Laten we nu niet over RoTTedam beginnen :D

host3000
10/10/03, 18:24
Origineel geplaatst door Rik
Laten we nu niet over RoTTedam beginnen :D
Hoezoo dannn. Is daarrrrr iets mis mee dannnn?

Rik
10/10/03, 18:26
hehehehehe, kunt beter vragen wat er goed aan is ;)
Geintje... heb die tijd wel gehad....

The MAzTER
10/10/03, 18:32
kan een mod deze onzinnige berichten verwijderen?

en back 2 topic. Wil wel eens weten wat waar is en wat niet, aangezien coloheaven al zo vaak langs gekomen is.

Rik
10/10/03, 18:35
Origineel geplaatst door The MAzTER
kan een mod deze onzinnige berichten verwijderen?

en back 2 topic. Wil wel eens weten wat waar is en wat niet, aangezien coloheaven al zo vaak langs gekomen is.

Verwijderen is niet nodig hoor...
Vindt het verdacht stil rondom Coloheaven... iemand nog iets gehoord, langs geweest om de spullen op te kopen misschien ?

The MAzTER
10/10/03, 20:20
wat moet al dat gelul van waar iemand vandaan komt in zo'n topic :-/

Rik
10/10/03, 20:25
Origineel geplaatst door The MAzTER
wat moet al dat gelul van waar iemand vandaan komt in zo'n topic :-/

Dat ziet u toch ?
Ene... we zitten hier in "The Lounge" so... what is the problem ?

The MAzTER
10/10/03, 21:52
start dan een nieuw topic

Rik
10/10/03, 22:03
Origineel geplaatst door The MAzTER
start dan een nieuw topic

Voor wat ??
Omdat we even afdwaalden ?..... maak je niet zo druk man ;)

RobbertC
10/10/03, 23:36
Origineel geplaatst door The MAzTER
start dan een nieuw topic
Tja, daar moet ik je gelijk in geven.

Wie er nog wil discussiëren over Brabant en die rare mensen boven de rivieren (;)) mag een nieuw topic openen :)