PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe reageren jullie op sponsers.



Website-Hosting
07/10/03, 22:17
Geachte lezers,


Hoe reageren jullie op sponser aanvragen ?
Als jullie niet willen sponseren ?


mvg,
Rogier

BeNeWS
07/10/03, 22:26
Een vriendelijke mail, dat we het aanbod hebben overwogen maar er niet op wensen in te gaan omdat de site voor ons niet interessant is. (bv onderwerp vd site, te weinig bezoekers, ...)

tom
07/10/03, 22:26
veel suc6 wensen bij hun zoektocht.

altijd beleefd blijven, kan een klant zijn/worden :)

Domenico
07/10/03, 22:39
Precies, aardig blijven en netjes beantwoorden.

HBCS
08/10/03, 10:48
altijd beleefd en netjes blijven
zou een potentiele klant kunnen worden
en zeggen dat het budget op is

PimEffting
08/10/03, 11:11
Waarom zou je oneerlijk zijn?

Ik zou zelf gewoon een mailtje terugsturen dat we niet geïnteresseerd zijn in het sponsoren van sites.

FSCJasper
08/10/03, 16:51
Ik zou ook bij geen interesse mail terugsturen, waarin vriendelijk wordt uitgelegd dat sponsoring niet mogelijk is, dmv geen interessant onderwerp of te weinig bezoekers..of wat nu het geval is, sponsoringsbudget is op.

PlugInInfo
08/10/03, 17:37
Origineel geplaatst door Website-Hosting
Geachte lezers,


Hoe reageren jullie op sponser aanvragen ?
Als jullie niet willen sponseren ?


mvg,
Rogier

[off topic] Bij mij is het meestal omgekeerd :D [off topic]

Maar ik vind dat je inderdaad netjes moet reageren. Je wil tenslotte zelf ook altijd netjes antwoord op je e-mails. Misschien is het een handig idee om een speciaal adres hiervoor te openen en daar gewoon een auto-responder aan te hangen. In het geval dat het echt vaak voorkomt

BeNeWS
08/10/03, 17:44
Origineel geplaatst door PlugInInfo


[off topic] Misschien is het een handig idee om een speciaal adres hiervoor te openen en daar gewoon een auto-responder aan te hangen. In het geval dat het echt vaak voorkomt

Wat zet je dan op je site ?
Sponsoraanvragen: KLIK HIER
En dan een autoresponder instellen dat je geen sponsoring geeft of wat ?

Santario
08/10/03, 19:28
Gewoon netjes antwoorden dat je geen interesse hebt in sponsoring. Het kan altijd een toekomstige klant zijn :)

xserve
08/10/03, 19:42
Lijkt mij ook een beetje omslachtig, je kunt het beter gelijk op je website vermelden.

Rik
08/10/03, 21:53
Origineel geplaatst door xserve
Lijkt mij ook een beetje omslachtig, je kunt het beter gelijk op je website vermelden.

Staat ook weer zo van..... snap je?
Je gaat toch niet bijvoorbaat op een site zetten dat je absoluut NIET aan sponsoring doet ??

PimEffting
09/10/03, 01:07
Ach, Trueserver heeft het ook. Zie hier (http://www.trueserver.nl/content/contact).

"Sponsoring
Aanvragen voor gamehosting worden niet op prijs gesteld."

Rik
09/10/03, 02:06
Origineel geplaatst door Unexplained
Ach, Trueserver heeft het ook. Zie hier (http://www.trueserver.nl/content/contact).

"Sponsoring
Aanvragen voor gamehosting worden niet op prijs gesteld."

OK, speciefiek voor Game-hosting ja, en dat hebben er velen volgens mij...
Maar om op je site aan te kondigen dat je helemaal niet aan sponsoring doet staat niet echt profi lijkt me...

PimEffting
09/10/03, 13:25
Ach, hoeveel van de Internetbedrijven zijn nu écht profi?
Het is ook maar net op welk segment je jezelf wilt richten. Als het op grote organisaties is, dan zit je fout met zo'n mededeling. Richt je je echter op Jan om de hoek, dan kan het best. Het is ook maar net bij wat voor soort bedrijf de klant zich prettig voelt.
Zelf zou ik nóóit in zee willen gaan met bijvoorbeeld Getronics. Erg profi tent, maar niet mijn stijl.

Rik
10/10/03, 04:27
Daar heb je wel gelijk in inderdaad.

bjorn
11/10/03, 16:28
Beste Naam,

Sorry, u website is niet echt wat wij zoeken, wij raden u wel de website www.webhostingtalk.nl aan om daar de vraag eens te herhalen michien heeft u daar meer succes bij.

Toch bedankt voor de intresse in My Host.

Met vriendelijke groet,
Bjorn Hoefnagels


Zo zetten wij dat, wij doen persoonlijk niet aan sponsering maar wij hebben wel projecten die er wel verband mee houden, wij gegeven domeinnaam en hosting zij zetten een banner op hun site, en het gaat meestal over die sites die wel redelijk wat unieke bezoekrs hebben.

Rik
11/10/03, 16:29
Origineel geplaatst door bjorn

Zo zetten wij dat,

wij doen persoonlijk niet aan sponsering maar wij hebben wel projecten die er wel verband mee houden,

wij gegeven domeinnaam en hosting zij zetten een banner op hun site, en het gaat meestal over die sites die wel redelijk wat unieke bezoekrs hebben.

Hoe heet dat dan ?... dat noemen wij sponsoring :D

bjorn
11/10/03, 17:16
Ik noem het meer ruilen, ik geef iets ik krijg iets!

FSCJasper
11/10/03, 17:37
Das sponsoring ;)
Als je het gratis geeft, is het weggeven :)

ultranetworkz
13/10/03, 03:32
Zeggen dat je er over na habt gedacht maar dat ze te weinig bezoekers o.i.d hebben.

root
14/10/03, 00:26
In het begin alles aanpakken. Uiteindelijk levert een volle server veel meer op dan je betaald hebt. Die paar sponser klantjes zal je niet voelen. Na een tijd krijg je meer aanvragen binnen en kun je ze al gaan schiften op bezoekers. Mijn limiet staat al op 5000 bezoekers per dag. Voor mij heeft het goed gewerkt op deze manier.

bjorn
14/10/03, 00:44
Ja Project Promotie bij ons persoonlijk ook,
Alleen wij zochten websites die wel een hosting en domeinnaam willen maar toch met minstens 1000 hits per dag.

Zo heeft het ook meer naamsbekendheid gekregen, Meer klanten en dus ook meer omzet, Google heeft er ook een grote rol in te sprelen!