PDA

Bekijk Volledige Versie : EAT zoals bij de Heeg



JumpingJack
07/10/03, 14:50
Ik heb de eat tool gezien zoals deze bij de Heeg word gebruikt. Is dit een open source tool want ik kan er weining over terug vinden.

Kan iemand mij wat info hierover verschaffen ?

Myrdhin
07/10/03, 17:04
Mail de Heeg eens hierover. Op het internet is er weinig over te vinden. De enige interessante hit is die op Sourceforge, maar dat is niet hetzelfde pakket.

BeNeWS
07/10/03, 17:10
Wat is EAT ??

vdx
07/10/03, 17:20
Easy Administration Tool
http://eat.deheeg.nl/

control panel dus

montu
07/10/03, 17:37
De heeg gebruitk het niet als enige dus het is verkrijgbaar ergens!

Xess.nl
07/10/03, 19:28
Wie gebruikt het nog meer dan?

montu
07/10/03, 19:34
Jah weet niet meer uit me hoofd, had er een domein lopen.
Een tijdje geleden alweer.

Maar dat is dus ook niet de bedoeling, wie nog meer?
NEE, we willen weten WAAR het te krijgen is.

Dus nu weer ON TOPIC aub, want ik ben ook geintresseerd.

The MAzTER
07/10/03, 20:32
...

Myrdhin
07/10/03, 22:21
Origineel geplaatst door The MAzTER
http://sourceforge.net/projects/eatd/

google :S

edit:
hmm site is een beetje dood :p
En helaas is dit niet hetzelfde project als EAT.....

Openprovider
07/10/03, 22:43
Ik heb er ook een poos naar gezocht in een ver verleden. Het is Duits meen ik van oorsprong.

Kijk echter ook eens naar Plesk of Ensim. Grafisch in ieder geval veel beter en gebruikersvriendelijker. Verder kan je met Webmin ook een eind komen.

NeoX
07/10/03, 23:35
NetSaint Easy Administration Tool (NEAT) is a web administration interface for NetSaint that is written in Perl.
variant van deze ? er zijn al een boel bedrijven die eat gebruiken
de login van alle klanten die bij een webhost zitten die eat gebruikt gaat via http://www.eatserver.nl ... hmm duss..

soort nagios ? ofzo

eat easy administration tool

zal nog even wat verder op zoek =]

Dreas
16/10/03, 15:15
EATServer is ontwikkeld door De Heeg zelf. Als je bedrijven tegenkomt die deze applicatie ook aanbieden als controle paneel dan kopen ze dus de hosting direct bij De Heeg in. Ik denk niet dat De Heeg plannen heeft het opensource te maken :)

Myrdhin
16/10/03, 16:12
Dus eatserver.de is ook van de Heeg?? Dan zou Ipex in duitsland van de Heeg zijn? Of hebben zij de applicatie gekocht?

Voor zover ik begrepen heb is de applicatie in Duitsland ontwikkeld en de Heeg gebruikt 'm.

Er is helaas maar weinig bekend hierover....

Dreas
16/10/03, 16:15
De Heeg was vroeger een soort onderdeel van Ipex Media. Daar is inderdaad de eerste versie gebouwd. Op een gegeven moment zijn de bedrijven opgesplitst. De Heeg heeft een volledig nieuwe versie daarna zelf ontwikkeld (wellicht gebaseerd op de oude code). Ipex Media heeft los van De Heeg ook een eigen nieuwe versie later ontwikkeld.

*edited typo*

Myrdhin
16/10/03, 16:16
Dat maakt het duidelijk...

resellerhostnl
17/10/03, 13:43
duidelijk :) ik moet trouwens zeggen dat ik EAT niet zo'n fijn systeem vind, je moet steeds een half uur wachten als je bijv. mysql activeert, terwijl dit in alle andere control panels meteen is gebeurd

Tnuz
17/10/03, 22:12
De merknaam EAT Easy Administration Tool is bij het Benelux-Merkenbureau onder nummer 699760.
De registratie staat op naam van De Heeg Internet Solutions vof.

Dreas
17/10/03, 22:44
Ipex in Duitsland gebruikt nu ook een andere naam ;)

amnesiac
17/10/03, 23:06
ik weet er niet veel van maar wat ik wel weet is dat de devellopper in elk land 1 bedrijf de mogenlijkheid geeft om dit pakket te verkopen (in elk land een soort monopoly dus). verder heb ik er ooit eens mee gewerkt en vind ik het een zeer goed pakket

Dreas
17/10/03, 23:43
Lijkt me sterk want ik heb de source code een keer kunnen achterhalen van de oorspronkelijke versie voor de splitsing ;)

crazydjbrian
24/11/10, 20:48
-knip Janneman-
Je moet haast een grapje maken.

TCM
24/11/10, 20:49
En nog eentje! Je bent lekker bezig..