PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Medewerker



Darkie
06/10/03, 21:38
L.s

Ik ben opzoek naar een medewerker voor mijn bedrijfje topservers.nl. Aangezien ik 17 tot en met 26 oktober een weekendje op vakantie ga.
De gene hoeft niet meer te doen dan een paar mailtjes per dag te beantwoorden. Minimale leeftijd is 16 a 18 . Hij/zij moet basis kennis van linux beheersen en verder zal enige kennis van cpanel ook wel fijn zijn.

Jan-Willem Fhij
Topservers.nl

The MAzTER
06/10/03, 22:06
...

animana
06/10/03, 23:45
Off topic:
Pakketen is met 2 t's, en algemeene voorwaarden moet algemene voorwaarden zijn.

BeNeWS
06/10/03, 23:48
Origineel geplaatst door animana
Off topic:
Pakketen is met 2 t's, en algemeene voorwaarden moet algemene voorwaarden zijn.

Off topic ????
Waar heeft het dan WEL mee te maken ?

UbErZ
06/10/03, 23:54
Origineel geplaatst door BeNeWS


Off topic ????
Waar heeft het dan WEL mee te maken ?

Ik denk dat het hier over de website van topservers gaat :)

IVX Internet
07/10/03, 02:11
idd ja!! ja sorry maar dit zijn wel grote fouten hoor!!

Kan aan mij liggen "ff off topic" maar vinden jullie ook niet dat al die jonge kullekes van 16, 17 ,18 de hele internet markt naar de klote draaien door allemaal die lage prijzen voor webhosting enzo??

Kan ook aan mij liggen hoor, maar gelukkig blijven er zoals bijna altijd de grootste en beste over.. Toch hoor ik ook nog van veel mensen dat ze liever wat meer geld betalen bij een goede provider dan zo'n low budget.. maar goed mss zou ik beter een nieuwe topic openen hierover zeker?? hoor het graag van jullie..

ciao

Darkie
07/10/03, 14:39
beetje offtopic maar ik heb rond de 50 klanten na 2 maanden dus nou ja oordeel zelf. Maar die spel fouten helaas heb dislexie bedankt voor melden zou het zo snel mogelijk veranderen.

Deimos
07/10/03, 14:50
Origineel geplaatst door IVX Internet
KNIP
Zou je aub je frustraties mbt de kleinere en/of jongere hosters in het topic dat je hebt geopend willen houden vervuild op deze manier namelijk diverse topics.

En graag: Back on topic!

RobbertC
07/10/03, 15:02
Mod revival :cool:

montu
10/10/03, 08:48
Ik wil het ook wel doen hoor.

Roy

cridea
10/10/03, 15:53
17 tot 26 oktober dat is wel een xxlsuperdeluxe lang weekendje!!!


(bedoel je misschien weekje)

Rik
12/10/03, 01:51
Dat je je bedrijfsvoering overlaat aan een onbekende vindt ik eigenlijk best slecht.... geen vrienden/relaties die je kunnen helpen ?

trendhoper
13/10/03, 11:14
De nieuwe medewerker zal het niet echt druk krijgen de komende week als je de sql fout er niet uit haald.

Table 'tophosti_tophosti.members' doesn't exist.

Misschien offtopic maar just a hint

Patrick Akkers
16/10/03, 14:43
Ik wil het ook wel doen:

mail even met patrick@webdesign-studios.nl of voeg me toe op msn: msn@webdesign-studios.nl