PDA

Bekijk Volledige Versie : intronic.nl



c0mis
06/10/03, 19:21
hey,

zijn er hier mensen een beetje bekent bij http://www.intronic.nl ???

Savvas
06/10/03, 19:28
Ik was mede-eigenaar daarvan dus kan je misschien wat nuttigs erover vertellen:

- Werken op Nederlandse servers, snel en goed onderhouden, geen eigen....
- Staan (nog) niet ingeschreven bij de kamer van koophandel dus nog niet officieel.
- Administratie is af en toe een klein beetje rommelig voor zover ik weet.
Dan heb ik het over wijzigingen en ondersteuning voor dingen kan soms erg lang duren..

Hoop dat je hier wat aan heb.

m@rcel
06/10/03, 20:06
Als ze nog niet staan ingeschreven bij de KvK moeten ze deze regel maar eens snel van de site verwijderen :)

"Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW"

Savvas
06/10/03, 20:42
Origineel geplaatst door m@rcel
Als ze nog niet staan ingeschreven bij de KvK moeten ze deze regel maar eens snel van de site verwijderen :)

"Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW"

heb ik ze al verscheidene keren gezegd, maar ze willen niet luisteren :(

Maar ja zijn verder mijn zaken niet :)

Dennis
06/10/03, 21:14
Bedrijf is van Raymond, te bereiken via info@intronic.nl en raymondkarsten@hotmail.com

RayManZ
06/10/03, 22:30
Ik ben dus Raymond, juist de eigenaar,

Ik weet dat me bedrijf niet is ingeschreven bij de KVK. Gezien het feit dat ik morgen alweer 18 jaartjes wordt ga ik dat direct overmorgen regelen. Mijn ouders vonden namelijk dat ik er 18 voor moest zijn.

Op dit moment loopt alles zeer goed en de punten die savvas noemde kloppen inderdaad op die van de adminstratie na :)

Ik heb nu eindelijk alles goed op orde en ik moet zeggen dat maakt alles wel een stuk makkerlijker.

IK al trouwens die tekst dan even van de site halen.

Rik
07/10/03, 04:00
Ja, als je morgen je KvK hebt, dan kun je die tekst nu ook wel laten staan he ;)

xserve
07/10/03, 16:17
BTW en KvK zijn twee verschillende dingen. Je hoeft niet bij de KvK ingeschreven te zijn om een BTW nummer te hebben een om BTW te mogen vragen.

RayManZ
07/10/03, 21:09
Juist. :)

Rik
08/10/03, 01:37
Maar je hebt geen BTW nummer, anders zeg je niet dat je de tekst eraf zal halen...

Kun je wel ECHT gezeik mee krijgen he ;)
Als jij BTW ontvangt een jaartje, en je laat daar niets van merken bij de belastingdienst... pas op, die boetes zijn niet misselijk.

Arjanvt
08/10/03, 04:23
Origineel geplaatst door Rik
Als jij BTW ontvangt een jaartje, en je laat daar niets van merken bij de belastingdienst... pas op, die boetes zijn niet misselijk.

Spreek je uit ervaring? ;)

RayManZ
08/10/03, 17:13
Ik ben pas zeer kleine tijd bezig. En daarbij haal ik deze week (als ik tijd heb) Al die dingen. Kost wel weer een hele dag kvk, belastringdienst en bankrekening. Maar deze of volgende week morgen jullie mijn kvk nummer hebben :D

Rik
08/10/03, 17:49
Origineel geplaatst door Arjanvt


Spreek je uit ervaring? ;)

Nee ,dat is nu eenmaal zo.
Hoe kom je erbij dat ik daar ervaring mee heb, adviseer alleen om het CORRECT te doen, meer niet.

Arjanvt
08/10/03, 18:12
Origineel geplaatst door Rik


Nee ,dat is nu eenmaal zo.
Hoe kom je erbij dat ik daar ervaring mee heb, adviseer alleen om het CORRECT te doen, meer niet.

Heb je dit bij het bericht gezien..? >> ;)

Kortom, ik bedoelde het niet serieus... sorry als het verkeerd overgekomen is..

Rik
08/10/03, 20:41
snap m ;)

RobbertC
08/10/03, 20:51
Origineel geplaatst door RayManZ
Ik ben pas zeer kleine tijd bezig. En daarbij haal ik deze week (als ik tijd heb) Al die dingen. Kost wel weer een hele dag kvk, belastringdienst en bankrekening. Maar deze of volgende week morgen jullie mijn kvk nummer hebben :D Goh, pas als je tijd hebt ga je dingen regelen die van pure noodzaak zijn voor je bedrijf? Je had wel tijd om een website op internet te zetten maar voor iets wat belangrijker is niet?

Rik
08/10/03, 21:10
Origineel geplaatst door RobbertC
Goh, pas als je tijd hebt ga je dingen regelen die van pure noodzaak zijn voor je bedrijf? Je had wel tijd om een website op internet te zetten maar voor iets wat belangrijker is niet?

Ja maar dat kost wel een HELE dag hoor ;)

RayManZ
08/10/03, 21:18
Ha ha wat een sarcasme. De Kvk en de belasting dienst liggen hier nou niet echt om de hoek. Daarnaast heb ik ook nog zoiets als studie. Tuurlijk hoor ik direct heen te gaan daar ben ik het helemaal mee eens.

Daarom zal ik maandag ook langsgaan gezien ik dan toch vrij heb. Iedereen blij nu?

Rik
08/10/03, 21:34
Ik wel :D

was alleen sarcastisch bedoeld om even aan te tonen dat die zaken toch wel bovenaan het lijstje van elke op te richten onderneming horen te staan. niet persoonlijk ;)

Rik
08/10/03, 21:41
is Trunks.nl niet BTW gewoon een site van jezelf i.p.v. een klant ?

RayManZ
08/10/03, 22:37
Correct. Maar dat wil niet zeggen dat ik die layout heb gemaakt :) Ik had iemand die de design voor me maakte alleen wil ik me nu meer op webhosting richten vandaar dat het webdesign deel er van het weekend ook afgaat. Er komen daarvoor toch geen aanvragen binnen.

Rik
09/10/03, 01:55
Zoals het nu op je site staat heb je voor een klant (Trunks) een website gemaakt...

RayManZ
09/10/03, 10:04
Ach ja, ik denk niet dat het vrij weinig uitmaakt. Ik zie mezelf ook als klant en daarbij stop ik toch met die dienst.

TechXP
10/10/03, 01:43
Origineel geplaatst door Rik
Als jij BTW ontvangt een jaartje, en je laat daar niets van merken bij de belastingdienst... pas op, die boetes zijn niet misselijk.

Mijn vader werkt bij de belastingdienst. Ik zal maar even een anonieme tip doorgeven :P

Rik
10/10/03, 01:49
:D