PDA

Bekijk Volledige Versie : Alle domeinextensies bij een bedrijf registreren?



jordey
06/10/03, 14:37
Zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn mij te kunnen vertellen bij welk bedrijf ik al deze extensies voor een redelijke prijs kan registreren?

Ik kan namelijk alleen maar de standaard domeinnamen vinden en andere waar ik er maar een paar kan registreren.

De volgende land extensies wil ik registreren onder een account:

China
Belgie
Luxemburg
Duitsland
Engeland
Ierland
Poeln
Tjechie
Slowakije
Hongarije
Slovenie
Kroatie
Romenie
Bulgarije
Rusland
Frankrijk
Spanje
Portugal
Zwitserland
Oostenrijk
Italie
Denemarken
Noorwegen
Zweden
Finland
EU

Ik hoop dat iemand een goede tip heeft voor me.

Bij voorbaat dank.

BeNeWS
06/10/03, 14:45
Bij mijn weten bestaat een dergelijke site niet.

vdx
06/10/03, 15:19
http://www.prenames.com/

Dennis
06/10/03, 21:38
Beste Jordney,

Het is financieel niet echt interessant om al deze domeinen bij de zelfde provider te nemen. Er zijn heel weinig sites die dit doen en deze vragen meestal een hogere prijs dan dat je ze los neemt.

Trouwens, waarom zou je bijv. een fr-extensie willen? Ik heb nog nooit een .fr request gehad. Aangezien de registrant in Frankrijk moet wonen, ook moet de registrar Frans zijn.

m@rcel
07/10/03, 00:41
We gaan binnenkort starten met een initiatief om vrijwel alle extenties tegen een zo laag mogelijke prijs te leveren. Op dit moment is het vooral uitzoeken hoe alle regels precies in elkaar zitten, maar dat is slechts een kwestie van tijd.

Als je serieus geinteresseerd bent kan ik je wel vertellen hoe alles in elkaar steekt, en wat het allemaal kost. Stuur me in dat geval even een PB'tje :)

IVX Internet
07/10/03, 02:30
MOD EDIT: Het is niet de bedoeling dat we buiten de advertentie forums bedrijven waar we zelf werkzaam of eigenaar van zijn gaan aanprijzen.

vanbroup
27/11/03, 09:19
Wij hebben reeds een systeem waarin de klant alle extensies kan beheren / aanvragen in één service center.

Myrdhin
27/11/03, 11:58
Origineel geplaatst door jordey
Zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn mij te kunnen vertellen bij welk bedrijf ik al deze extensies voor een redelijke prijs kan registreren?

Ik kan namelijk alleen maar de standaard domeinnamen vinden en andere waar ik er maar een paar kan registreren.

De volgende land extensies wil ik registreren onder een account:

[knip]
EU

Ik hoop dat iemand een goede tip heeft voor me.

Bij voorbaat dank.
Die .eu kun je nog even vergeten. Er is namelijk geen enkel bedrijf waar je die al kan registreren. Er zijn bedrijven die doen geloven dat het al kan maar dat is pre-registratie. Er is namelijk nog niemand benoemd om .eu te beheren naar mijn weten.

WebBizz
27/11/03, 12:45
Origineel geplaatst door DennisCitus
Trouwens, waarom zou je bijv. een fr-extensie willen? Ik heb nog nooit een .fr request gehad. Aangezien de registrant in Frankrijk moet wonen, ook moet de registrar Frans zijn.

Er zijn ook enkele registrars in NL die .fr aanbieden. Als je klanten in Frankrijk hebt vormt de aanvraag van een .fr domein geen enkel probleem, alleen duurt het een tijdje i.v.m. alle formulieren en uittreksels voordat het domein geregistreerd is.

Myrdhin
27/11/03, 13:48
Origineel geplaatst door WebBizz


Er zijn ook enkele registrars in NL die .fr aanbieden. Als je klanten in Frankrijk hebt vormt de aanvraag van een .fr domein geen enkel probleem, alleen duurt het een tijdje i.v.m. alle formulieren en uittreksels voordat het domein geregistreerd is.
Zit wel nog een vervelend punt bij .fr domeinen: als de domeinnaam niet overeen komt met je bedrijfsnaam op de KVK dan moet je weer een merk-recht formulier kunnen overleggen. Het merk moet dan ook weer in bezit zijn van de aanvrager. Al met al geen simpel iets....

Phretorian
10/12/03, 11:48
Aangezien er toch n topic is ... wie levert de goedkoopste NL domeinen? Goedkoopste wat ik gezien heb is 9 euro ex. btw per domein per jaar ... wat op zich niet slecht is als je ziet dat de meeste 2x zoveel vragen ervoor

®on
10/12/03, 12:49
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=36790

Yourhosting
11/12/03, 01:15
www.speednames.com zal de meeste wel aankunnen, maar ergggg duur.

m@rcel
11/12/03, 13:25
Je zou anders ook eens kunnen kijken op:

http://www.networking4all.com/doc/diensten/top+level+domains

belookgratis
11/12/03, 13:40
geloof dat d-hosting.nl zoiets ook doet.

Aligno Internet
11/12/03, 18:55
je kan openregistrar even checken, die leveren .nl tegen sidn prijzen.

Echt een topper...
www.openregistrar.nl

WebBizz
11/12/03, 20:19
Heb je de vraag van de topic starter wel gelezen? :huh: