PDA

Bekijk Volledige Versie : Onze grote vriend is terug



megaroot
05/10/03, 23:53
Guys,

Coloheaven is back, uiteraard niet compleet zonder geripte teksten. Ik ben benieuwd waarom ze nog steeds niet een juridische procedure achter zich aan hebben, maar ze hebben wel een mooie nieuwe naam, Internet Site Services (zie http://domain.prenames.com/index.php3?mode=whois&select=whois&select3=coloheaven.com)

Kvk uittreksel is te vinden op http://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?register=1, maar het is - tadaa - geen stichting.

De site bevat tegenwoordig teksten van de volgende gerenomeerde bedrijven. Rackshack was blijkbaar toch iets te risky, maar aangezien het nog maar een betaversie van de site is weet je uiteraard nooit wat volgt op de pages waar de copy-paste en ftp upload nog niet is gebeurd.


- Vergelijk:

http://www.coloheaven.com
http://www.uksolutions.co.uk/about.php

http://www.coloheaven.com (top text)
http://hosting.mymarkdown.com

http://www.coloheaven.com/services/index.htm
http://global.mci.com/uk/internet/hosting/internetcolocation/


Bovendien gaan de ervaringen, altijd positief weer door:

--------------------
(http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=829)
--------------------
Beste Lieden,

FreezZ.nl is sinds begin augustus klant bij Coloheaven. Setupkosten betaald, 2 maanden dataverkeer vooruit. Server zou worden voorzien van P4 2600, tot op heden is dit nog steeds niet geval. Netwerk Coloheaven bij Redbus sinds 20/09 down. Geen supportnr., alleen nummer Remon Akkermans, wiens telefoon uitstaat. Dit is killing voor je handel. Voor meer gebruikerservaringen bel 076-5207925.
--------------------


Uiterst gegroet,

MegaRoot.

wdv
05/10/03, 23:58
"Our intention is to offer a quality you can rely on, and support you can depend upon, for a very low price."

Ik houd me mond :)

edit:
Terms of Service en Acceptable Use Policy links werken niet? :)

Dominic
06/10/03, 00:05
Origineel geplaatst door wdv
"Our intention is to offer a quality you can rely on, and support you can depend upon, for a very low price."

Ik houd me mond :)

Ik sluit me bij je aan :)
Ik ben uiterst benieuwd wat remon voor een reactie gaat geven als ie dit leest.



edit:
Terms of Service en Acceptable Use Policy links werken niet?


Als je goed kijkt werken er wel meer links niet ;)
zijn gewoon dezelfde pagina's "Our Forum" is ook best wel intressant,
Het forum is ver te zoeken maar oke.

megaroot
06/10/03, 00:07
Nee, de helft werkt niet want het is een test versie van het webdesign bureau waarschijnlijk, compleet met (lees:zonder) telefoonnummer, fax en kantooradres.

Voor alle zekerheid een paste van de teksten voor alle fans, voordat ze weer weg zijn:


- Homepage:

Welcome to Coloheaven.com!

There is a clear requirement for good quality hosting - placing the day to day management aspects of your Internet appliances into the hands of a dedicated team. Physical security, power, air conditioning and reasonable assistance with maintenance is all part of the service coloheaven.com continues to offer.

Coloheaven.com is part of a privately owned company, and has been offering Internet based services since 1997. Server hosting (co-location) services have been available at our facility since 1999 with some of our very first hosting customers still customers today.
Network and data services are provided with a high quality, fast and redundant network forming the core of the service. You may also use our hosting service separate to the data and use Coloheaven.com as a Neutral point to connect your public or private network.

Coloheaven.com is based in Amsterdam, the Netherlands.

Our intention is to offer a quality you can rely on, and support you can depend upon, for a very low price.


- Alle andere pages:

Coloheaven Colocation

Coloheaven Colocation gives you security, support and high-speed connectivity in a single solution. With Coloheaven’s Colocation you can benefit from our experience and gain direct access to one of the most reliable network in the world.

Space will be made available for your equipment in one of our customer facing Data Centres on our backbone. These superb facilities are fully equipped with HAVC (heating, air conditioning, ventilation and cooling) and are UPS (Un-interruptable Power Supply) protected. The centre is monitored around the clock for your complete peace of mind.

Two redundant routers link the site to the Internet. This configuration provides redundancy for reliability as well as ultra high-speed access. Your own server can be allocated a dedicated bandwidth of between 10 and 1000Mbps for rapid information delivery - perfect if you need to offer software downloads or streaming media to your Web site visitors.

Since your equipment is located at a remote location it can be completely separated from your corporate network, with no risk of a security breach. Each service is connected to the Internet by a Ethernet connection. Coloheaven can also advise on Firewall and comprehensive security arrangements.

There is no restriction upon your choice of hardware or software and you can add to the initial configuration as your needs develop and increase your bandwidth as your business grows. Comprehensive Colocation Service Level Agreements (SLAs) are available.

tom
06/10/03, 01:46
go get a social life...

Savvas
06/10/03, 10:34
je bent weer lekker op dreef he megaroot :D

Alsof je er gewoon op zat te wachten om weer wat te zoeken, wanneer kunnen we het nou laten rusten, mensen vragen er wel om als ze het willen weten, denk je ook niet? :(

megaroot
06/10/03, 10:43
Laten rusten is een goede optie. Maar niet op deze manier, het vuile Coloheaven-spel gaat gewoon door, en ik ben zeer zeker ook benieuwd naar de waarheid en situatie achter het verhaal in Polen. Misschien heeft hij daar wel zijn nieuwe investeerder gevonden..

Beyonder
06/10/03, 11:48
Doe eens niet zo zielig jongen :)

megaroot
06/10/03, 11:50
Zielig? Wie heeft hier *WEER* geripte teksten op zijn site staan? Wie heeft weer klantjes dingen beloofd en niet nagekomen? En wie had het eerst over een stichting en heeft nu weer een commercieel bedrijf?

Vind je dat allemaal normaal ofzo?

Warsaw PL
06/10/03, 12:02
Ik ben blij te zien dat het harde werk dat is ingezet door Gompie, die overigens ten onrechte geband werd door een stel moderators die wel heel erg de zijde van de fraudeur R A kiezen, is overgenomen door Megaroot.

Laatste wat ik hoorde was RA ergens op de grens van Polen en Tjechië de Poolse regering aan het helpen met een hostingproject, met classificatie: zeer zeer geheim.

Met groeten uit Nederland,niet uit Polen.

Beyonder
06/10/03, 12:22
Warzaw, je weet ontzettend goed dat je het nu over je andere persoonlijkheid Gompie hebt. Ga lekker verder met het runnen van je eigen toko, Grow up.

Megaroot, je weet gewoon niet waar je over praat, je haalt allerlei info van het Internet en gaat gelijk dingen roepen die niet kloppen.

ISS is de registrant van Coloheaven.com, het bedrijf dat wij al vanaf dag 1 van de domeinregistratie hebben verzocht het domein te registreren voor ons.

Hieraan is niets gewijzigd.

Coloheaven blijft als merk en bedrijf zelfstandig doorgaan, bepaalde onderdelen zijn verkocht zoals ik al eerder aangaf. Verder is er niets veranderd aan het geheel, maar jullie zijn goed de waarheid aan het verbuigen.

De teksten op de site zijn inderdaad overgenomen van een failliete hosting partij, evenals de opmaak van de site. Ik kan alleen maar concluderen dat Coloheaven niet de enige is die de originele teksten en layout gebruikt.

Ik ken honderden misschien wel duizenden sites die dezelfde layouts gebruiken, denk alleen al de vele hosters die dezelfde gekochte template gebruiken van diverse template verstrekkers.

Verder denk ik dat mensen zich gewoon met hun eigen zaken moeten gaan bemoeien, in plaats van steeds maar weer met modder te gooien.

Als je zaken wilt doen met Coloheaven moet je dat doen en je eigen mening vormen, wil je dat niet, dan doe je dat gewoon niet.

Coloheaven dient nu als bliksemafleider waar iedereen zijn gal op gooit, terwijl het bij vele partijen regelmatig mis gaat. Ik hoop dat de moderators het moddergooien ooit eens beu worden.

megaroot
06/10/03, 12:26
Internet Site Services staat als bedrijf geregistreerd op Tilburgseweg 42 te Goirle. Het verhaal over de site gaat niet om een template, maar om teksten en die zijn zeker niet van falliete bedrijven.

Daarnaast zei je eerst dat je voorgoed stopte en verder ging als stichting en in Polen iets ging doen. Misschien had je beter daar kunnen blijven, de mensen kennen je daar tenminste nog niet, en er is nog een kans dat een of andere idioot iets van je afneemt.

Beyonder
06/10/03, 12:30
Coloheaven zit nu nog op Tilburgseweg 89, dat is een eindje verder hoor :p

ISS is de plaatselijke PC aanbieder.

Ik heb nooit gezegd dat "ik" verder ging als stichting, lees alles eens een keer opnieuw.

Zelf ga ik inderdaad werken in Polen.

Zoals ik al zei, je spreekt gewoon voor je beurt, zoals gewoonlijk.

megaroot
06/10/03, 12:32
Ik spreek voor mijn beurt en jij spreekt bullshit. That's all.

HBCS
06/10/03, 12:33
ik wordt hier misselijk van ba
houd het dan nooit op

Beyonder
06/10/03, 12:34
Jij verstopt je achter anonimiteit, je kunt net zoals Gompie, Warzaw, Timmie etc iedereen zijn.

Misschien zijn jullie wel een en dezelfde persoon. Als je het lef hebt, dan laat je ook weten "wie" je bent zodat ik weet met wie ik spreek op dit forum.

Mijn theorie
Herman: Het houdt nooit op, omdat het een vriendengroepje is die hier achter zit. Dit vriendengroepje heeft gezamelijk een DDOS vriendje met een eigen ISP ook actief op dit forum.

Zodra ze Coloheaven neer hebben gehaald kiezen ze een ander doelwit.

megaroot
06/10/03, 12:37
Ik vind het goed geweest, dat hij maar verder gaat met zijn site/bedrijf/whatever. Ik had er alleen alle vertrouwen in dat hij op een andere voet verder zou gaan na zijn "vakantie" in Polen, zeker na wat vrouwelijk schoon te bezoeken, maar dat is helaas niet het geval.

megaroot
06/10/03, 12:39
Hallo, ik heb geen DDOS netwerkje en ga jou zeker niet zitten hacken. Het is een verwijt dat jij rotzooi hebt gecreeerd en heel veel dingen niet bent nagekomen, maar dit is gewoon fout.

Beyonder
06/10/03, 12:39
Megaroot: Vakantie? vrouwelijk schoon bezoeken?

De enige klacht die Freezz heeft, is dankzij de DDoS die grappig genoeg snel gemeld werd op dit forum.

Ook geheel toevallig belde een zekere ISP een uurtje na aanvang van de DDoS mijn klanten op met een aanbieding.

Mij is vaak geadviseerd om vooral niet te reageren op posts over Coloheaven hier, jammer dat ik het niet kan laten als er weer eens onzin word verteld.

superior-is
06/10/03, 12:40
Dames/heren, kan het wat minder?

megaroot
06/10/03, 12:48
Goed zo Superior-IS, en niet vermelden dat je me net 12 strafpunten wegens flaming hebt gegeven. Onterecht en onlogisch, maar ik vind het goed. Je mag van mij nog wat vaker figuurlijk onder Beyonder zijn bureau gaan zitten als je weet wat ik bedoel.

En de bewering over het DDOS netwerkje is gewoon gelul. Het DDOS netwerkje is - als het er al is - van een ex-klantje van je.

UbErZ
06/10/03, 13:06
Origineel geplaatst door megaroot
Goed zo Superior-IS, en niet vermelden dat je me net 12 strafpunten wegens flaming hebt gegeven. Onterecht en onlogisch, maar ik vind het goed. Je mag van mij nog wat vaker figuurlijk onder Beyonder zijn bureau gaan zitten als je weet wat ik bedoel.

En de bewering over het DDOS netwerkje is gewoon gelul. Het DDOS netwerkje is - als het er al is - van een ex-klantje van je.

Megaroot ik zou wel eens willen weten voor welk bedrijfje jij werkt, wel erg zielig dat je dit allemaal anoniem doet.

Als je een echt man bent, moet je remon gewoon opbellen of even bij hem langsgaan of whatever. Dit hoort op dit forum in ieder geval niet thuis.

Als ik de mods een tip mag geven zou ik alle topics over coloheaven gewoon gelijk op slot gooien, en megaroot een paar dagen bannen (om hem even uit te laten huilen).

megaroot
06/10/03, 13:10
Ik ben al gebanned en bovendien is dit geen strijd om commercieel gewin of om iemand ten gronde te richten die eerlijk zaken doet. Dat is in dit geval niet zo, en zoals ik het al aan gaf vind ik het erg jammer dat Remon inmiddels niet op de juiste manier een zuivere business heeft opgezet.

superior-is
06/10/03, 15:07
Origineel geplaatst door megaroot
Goed zo Superior-IS, en niet vermelden dat je me net 12 strafpunten wegens flaming hebt gegeven. Onterecht en onlogisch, maar ik vind het goed. Je mag van mij nog wat vaker figuurlijk onder Beyonder zijn bureau gaan zitten als je weet wat ik bedoel.


Dat was in een ander topic -- wel opletten.

sjaak
06/10/03, 15:12
Origineel geplaatst door Beyonder
Coloheaven zit nu nog op Tilburgseweg 89, dat is een eindje verder hoor :p


Is dat boven de Aldi ???

RobbertC
06/10/03, 16:04
Verder denk ik dat mensen zich gewoon met hun eigen zaken moeten gaan bemoeien, in plaats van steeds maar weer met modder te gooien.

Als je zaken wilt doen met Coloheaven moet je dat doen en je eigen mening vormen, wil je dat niet, dan doe je dat gewoon niet.

Hiermee lijkt me meer dan genoeg gezegd.



ik wordt hier misselijk van ba
houd het dan nooit op

Jawel, en wel nu.