PDA

Bekijk Volledige Versie : web4uhosting



gothax
04/10/03, 23:19
Hey mensen,
ja d'r zitten hier veel mensen met een eigen hosting bedrijf enz en ik ben nog wat nieuw hierin.. (ben pas 14 en nieuw in dit forum) naja ok ik heb al eerder gehost bij super-hosting.net maar dat werd mij te duur en dus werd ik gehost door wat sites.
Nou is mijn vraag of een paar van jullie
www.web4uhosting.com willen checken.
Deze site bied alles en 400 MB webspace + .com domein voor 13 maanden voor maar liefst
$ 14,95.. dit lijkt me erg goedkoop, iets té goedkoop als je het mij vraagt
Dus heeft iemand ervaring met dit bedrijf en weet iemand of het wel écht een bedrijf is?

Owkeej Thnx
"i'll be back"

EDIT: erm heeft iemand ervaring met creditcard betalingen? m'n moeder is bang dat dat bedrijf al haar geld jat

FSCJasper
04/10/03, 23:24
Ik ken dat bedrijf zekers. Ik was in de tijd dat mijn site daar gehost was er heel tevreden over. De support is goed en ze doen zeker niet aan 'geld-ripping' hoor. En het is zeker een echt bedrijf, check het KvK nummer onderaan de pagina. Ik vind het zeker een aanrader..

gothax
04/10/03, 23:31
ok thnx maar hoe moet je betalen? via creditcard?

gothax
04/10/03, 23:31
ow em de snelheid mag ik het adres van hun servers om te pingen? (als je dat nog hebt)

FSCJasper
04/10/03, 23:36
Je kan gewoon online via bankoverschrijving doen, of ze als je wilt via creditcard maar lijkt me niet nodig. Adres voor te pingen heb ik niet, maar weet uit ervaring dat ze snel zijn. Voor pingadres kan je ze het beste even mailen..morgen of misschien vanavond nog heb je reactie terug. Succes!

Grumpy
04/10/03, 23:37
ping web4uhosting.com veel zal het niet schelen.

Jasper, zit jij niet op een andere site ofzo. KvK nummer op een site van een niet-Nederlands bedrijf? Klinkt gek. En ik zie zo'n nummer ook nergens.

FSCJasper
04/10/03, 23:40
ow fock, verkeerde hoster!!! Ik had web4uhosting.nl gelezen :( ..sorry sorry,excuses! Ik had de verkeerde host in gedachte..

(Blunder blunder)

gothax
04/10/03, 23:40
nee KvK zie ik nerges.
Trouwes hun contact page doet het voor geen ene meter
(ik check morgen of maandag weer ik ga slapen)
Trusten aan alle mensen in deze forum (dus aan de mensen met veel geld en hun eigen hosting bedrijf ;-) )

gothax
04/10/03, 23:42
Ow... weet je dan wel of web4uhosting.COM ook goed is?
Anders pak ik voor de zekerheid de .NL die zijn ook best goedkoop (100 MB, 39 eur)

megaroot
05/10/03, 00:28
Wat een geripte namen zeg... Probeer de enige echte maar, http://www.4uhosting.nl.

The MAzTER
05/10/03, 00:28
...

Rik
05/10/03, 00:50
Origineel geplaatst door gothax

Trusten aan alle mensen in deze forum (dus aan de mensen met veel geld en hun eigen hosting bedrijf ;-) )

? ik ben geen hoster hoor... :p

belookgratis
05/10/03, 02:12
Logo is ook gejat is van leandros.nl geloof ik of heeft leandros dit gejat? of is het een template logo hehe

Grumpy
05/10/03, 02:56
Origineel geplaatst door Rik


? ik ben geen hoster hoor... :p
Ik ook niet, en ik heb ook niet veel geld.

Rik
05/10/03, 03:11
Hahahaha, snapte (vandaar mijn :P)

OeliBoelie
06/10/03, 15:09
Dat logo is van templatepower.com d8 ik futureflex.nl heeft dat ook

Rik
06/10/03, 15:12
Origineel geplaatst door OeliBoelie
Dat logo is van templatepower.com d8 ik futureflex.nl heeft dat ook

Jammer... ;)
Een logo is iets unieks van jouw bedrijf denk ik altijd....