PDA

Bekijk Volledige Versie : Online een Bankrekening ,



Website-Hosting
04/10/03, 12:30
Geachte lezers,

Is het ook mogelijk om Online een bankrekening te openen ?
Dat je dus Online je saldo kan zien ,

Way2pay is ook zo dienst maar daar moet je weer een bankrekening hebben bij postbank en ik wil eentje die gewoon Compleet op het net zit

is dat mogelijk ?


mvg,

Website-Hosting

InstantXs
04/10/03, 12:34
Je moet je toch altijd eerst legitimeren..

Pantsy
04/10/03, 12:35
Ga eens langs je bank en vraag informatie...... heb je soms een paar jaar als kluizenaar gewoont? :D

RobbertC
04/10/03, 14:19
Bij bijna iedere bank is online bankieren mogelijk. Ga na naar je favoriete bank, open een rekening en je hebt online een bankrekening :)

Als je echt lui bent, dan kun je via Rabobank.nl een formuliertje invullen en dan bellen ze je op ;)

PlugInInfo
04/10/03, 14:24
Origineel geplaatst door RobbertC
Als je echt lui bent, dan kun je via Rabobank.nl een formuliertje invullen en dan bellen ze je op ;)

Ik weet niet of bedrijven ook met een "Rabox" van de Rabobank werken. Ik als particulier heb hier in ieder geval zeer goede ervaringen mee.

RobbertC
04/10/03, 14:31
Origineel geplaatst door PlugInInfo


Ik weet niet of bedrijven ook met een "Rabox" van de Rabobank werken. Ik als particulier heb hier in ieder geval zeer goede ervaringen mee. Ja, zakelijke rekeningen werken ook met een Rabox. Sterker nog, als je wilt kun je zakelijke, persoonlijke en spaar rekeningen onder 1 account hangen.

freegeek
04/10/03, 15:41
In België hebben wij een volledige online bank

www.keytrade.com

volledig zonder kosten krijg je er een zichtrekening, spaarrekening en een beleggersrekening


misschien is er ook zoiets in Nederland

Dennis
04/10/03, 19:58
Online bankieren is trouwens heel fijn :)
Alles gaat heel prettig en makkelijk.

Rik
05/10/03, 01:06
zit zelf bij de SNS bank, Online bankieren, sparen, betalen en incasseren...
Zakelijk en privé.

Boekhoud software is ook afgestemd op dit Online bankieren...

Denk dat er tegenwoordig geen banken zijn die NIET aan internetbankieren doen ;)

Rick L.
13/10/03, 23:28
Wij maken gebruik van Spaarbeleg. Volledig gratis en het werkt perfect!

rq
13/10/03, 23:41
Internet bankieren via de Rabobank is idd erg handig.

Rik
14/10/03, 02:47
Origineel geplaatst door Cyberboy
Wij maken gebruik van Spaarbeleg. Volledig gratis en het werkt perfect!

Hebben die een zakelijke rekening ????

ultranetworkz
16/10/03, 15:04
Ik ben ook van plan om te gaan internet bankieren het is wel des te makkelijker en voordeliger..

Want je hoeft niet elke keer te bellen of te wachten tot je de afschriften binnen hebt .

Cybafish
16/10/03, 15:11
Wij hebben ook een bedrijfsrekening bij de Rabobank met online bankieren (via rabox) :)