PDA

Bekijk Volledige Versie : CronJobs en PHP en MYSQL --> aanpassen Nieuwsbrief Systeem



ROBUSTUS
02/10/03, 21:10
Ik ben opzoek naar iemand die een reeds ontwikkelde PHP MYSQL applicatie aan ken passen. Het Nieuwsbrief Systeem e-mailt nu wel, maar ik denk dat we dus teveel e-mails te snel willen e-mailen, en jah dan wordt de helft ervan of nodig minder denk ik verstuurd, is niet te achterhalen. In ieder geval werkt het niet goed, en nu wil ik dus dit laten werken met CronJobs misschien is dat een oplossing.

Ik denk dat het beste is, dat wanneer wij een opdracht geven tot een e-mailing, de applicatie onze e-mailing verdeelt in aantallen van 7500 of 5000 of 2500 e-mails. En die dan in delen afwerkt.

Wij e-mailen trouwens met Postfix.
Er draait maar 1 website en 1 applicatie op de server.
Ik zou niet weten hoeveel tijd hiervoor nodig is, om zoiets in orde te maken, informeer even bij mij, en dan maken we wel een prijsje.

-----
Ik zit trouwens ook nog met de HTML Nieuwsbrief die verzonden wordt, in de ene e-mail cliënt komt ie wel goed aan, en de andere zie je alleen maar de HTML broncode Netscape Mail bijvoorbeeld, terwijl de Nieuwsbrief van KPN wel te normaal in HTML te lezen is in diezelfde Netscape Mail. Ik heb te horen gekregen dat dit aan de META TAGS zou kunnen liggen.

En nu doet de LOTTO het met hun Nieuwsbrief volgens mij op de volgende manier:

Een klein stukje HTML te emailen, met daarin de URL van de in
te laden HTML nieuwsbrief.
--> Hoe werkt dit?

En de LOTTO heeft dan ook gewoon de volgende boodschap, en niets meer, wanneer je dus de HTML Nieuwsbrief niet kan lezen.
Dat is ook wel netjes zoiets.

---> Waarschijnlijk ondersteunt uw e-mail programma geen HTML.
Bezoek de volgende pagina om dit bericht in uw internet-browser te lezen:
post.lotto.nl/?************************************************* *************
-----
Ik heb trouwens ook nog een Webalizer die geen hits telt, dus daar moet ook even naar gekeken worden.

Icheb
02/10/03, 23:16
Met een betere verdeling van de e-mail verzending wil ik wel even naar kijken, zolang het niet om het versturen van spam gaat ben ik wel geïnteresseerd.
PM of e-mail me maar zodat we wat gegevens uit kunnen wisselen en mogelijk een afspraak kunnen maken :)