PDA

Bekijk Volledige Versie : Pakkettenmaker :)



FSCJasper
02/10/03, 19:52
Wie wilt me helpen met pakketten maken? Mij lukt het maar niet om een goede combinatie te maken, ivm prijs voor kwaliteit en budgethosting. Ik moet totaal niet budgethostingprijzen ( leuk woord voor scrabble :) ) maar moet ook niet te duur worden. Wie wilt mij helpen ermee. Liefst via msn of pm. Natuurlijk gratis,want ik vind niet dat je hier eigenlijk geld voor moet vragen. Wie wilt me helpen?

UbErZ
02/10/03, 19:58
Hoi Jasper,

Ik denk dat je het best even bij de conculega's kunt afkijken :)

Beetje zoeken op verschillende websites en daar een beetje mee "stoeien"

Succes!

RobbertC
02/10/03, 20:09
Dit kan op zich best op het forum zelf, ipv via PM of MSN.

Wat heb je tot nu toe?

FSCJasper
02/10/03, 20:38
Mijn pakket is 1 gig schijf en 25 gig data voor €15,- ..VS servers. Welke pakketten passen hier beste bij? Natuurlijk wordt er wel vaker geupgrade, dus dan moet niet pakketten teveel inschieten natuurlijk.

Qubixx.nl
02/10/03, 21:53
Ik denk dat je zonder KVK (correct me if I'm wrong) en server in USA aardige budget hosting prijzen moet hebben om klanten te krijgen,
denk dat een klant zicht eerst 2× bedenkt voordat hij met jou in zee gaat...

Dus ik zou zeggen, zoek op dit forum naar de goedkoopste (legale) host en ga er minimaal 10% onder zitten.

Niet als flame bedoeld maar het is de realiteit.

Dennis
04/10/03, 11:03
Daar zit een kern van waarheid in, maar om nou onder de prijzen van BASM en Digitalus te gaan zitten?

FSCJasper, ik zou me gewoon aanmelden bij KVK (kan vanaf 16 en is heel makkelijk) en dan gewone kwaliteit-hosting proberen aan te bieden. (Dus probeer een 5gb space - 50gb bandwidth bij de hosting-boer in USA voor 20$/maand te vermijden)

1 GIG Space
25 GIG Bandwidth
Zou ik toch minimaal 20/maand voor vragen. Zeker omdat dit een van de grotere pakketten is.

FSCJasper
04/10/03, 11:37
Over 2 weken heb ik KvK binnen, en over 2 weken is ook de nieuwe layout af waarmee ik dus de VS pakketten ga aanbieden. Dennis, ik zit nu bij een goede USA reseller, waar ik het aardig goedkoop krijg maar zeker weten de kwaliteit niet slecht is, goed zelfs. De uptime bij hun is zeer goed waardoor ik zelf ook verzekerd ben van goede hosting te kunnen leveren. Maar inderdaad ga ik eerst KvK regelen, maar sinds ik pas 14 ben heb ik eerst veel informatie erover moeten weten, maar sinds ik dat nu weet komt dat er dus eerst aan :)

Dennis
04/10/03, 15:11
Ik bedoel: Vanaf je 15e kan het met toestemming van je ouders? Duurt het nog lang voordat je 15 wordt?

Eventueel zou je onder naam van je ouders kunnen beginnen.

Xess.nl
04/10/03, 15:34
Onder de 15 kan het ook al hoor DennisCitus...

Dennis
04/10/03, 15:50
Volledig onder eigen naam?

Even nazoeken ->

2. Ik ben 15 jaar oud en wil graag een eigen bedrijf beginnen, mag dat?
Ja, in principe mag je een bedrijf beginnen en kun je je laten inschrijven bij de kamer van koophandel. Als je nog geen 18 jaar oud bent en dus minderjarig, ben je volgens de wet niet handelingsbekwaam.

Overleg dus goed met je ouders, want zij zijn immers aansprakelijk voor jouw zakelijke (financiële) handelingen. Helaas kun je pas vanaf je 16e verjaardag om handlichting vragen bij de kantonrechter (zie vorige vraag).

Bij onder de 15, komt het bedrijf dan ook gedeeltelijk onder je eigen naam?

FSCJasper
04/10/03, 16:40
Ik ga doen; Beginnen op naam van ouders en wanneer ik het dus zelf op eigen naam mag hebben, doe ik dat :)