PDA

Bekijk Volledige Versie : kan niet aanvragen



paulwong
02/10/03, 15:40
weet iemand waarom ik het domein www.internet.nl niet kan kopen? niemand heeft hem geregistreerd maar toch kan ik hem niet kopen. kan iemand mij uitleggen waarom dat pricies is?

groetjes Paul

wdv
02/10/03, 15:48
Dat komt doordat het domein voorbehouden is van registratie.

paulwong
02/10/03, 15:52
ja dat weet ik moet hoezo dat dan?

rq
02/10/03, 16:08
Lijst (http://www.sidn.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Aanvragen/Voorbehouden_domeinnamen/index.shtml)


Waarom heeft SIDN bepaalde .nl-domeinamen op de lijst van voorbehouden domeinnamen gezet?
SIDN heeft op grond van artikel 24 van het “Reglement voor registratie van .nl-domeinnamen” het recht om .nl-(persoons)domeinnamen uit te sluiten van registratie. De voor 29 januari 2003 geldende reglementen bevatten overeenkomstige bepalingen.

Voor bepaalde .nl-domeinnamen maakt SIDN gebruik van dit recht. De lijst met voorbehouden domeinnamen is limitatief en bevat domeinnamen die, vanwege hun bijzondere (technische) karakter, op voorhand zijn uitgesloten van registratie. Dientengevolge is er geen partij aan wie de domeinnaam toebehoort.

::: Bron
(http://www.sidn.nl/sidn/flat/Service/Veelgestelde_vragen/.nl-domeinnamen)

paulwong
02/10/03, 16:27
hmmm K*T politiek

InstantXs
02/10/03, 16:28
maar je denkt echt dat ie nog vrij zou zijn als hij wel te registreren is?
geef je weinig kans hoor

paulwong
02/10/03, 16:31
hallo ik keek net naar je site www.afilas.nl maar ik moet dus wel zelf op een andere site een www.----.nl adres aanvragen? en deze verwijzen naar jouw server

paulwong
02/10/03, 16:33
oh nee ik zie het al die kan ik er apart bij kopen voor 15 euro per jaar toch?

hmmmz ben ik wel goedkoop uit

wdv
02/10/03, 16:41
Origineel geplaatst door paulwong
oh nee ik zie het al die kan ik er apart bij kopen voor 15 euro per jaar toch?

hmmmz ben ik wel goedkoop uit

.NL domeinnamen kosten bij ons inderdaad 15 euro per jaar excl. 19% BTW.

paulwong
02/10/03, 16:50
oh kijk die exl 19 % btw had ik niet zien staan (lol)

maar ik zal de site wel onthouden misschien dat ik over een maandje eens langskom. geef je ook afvies over hoeveel dataverkeer iemand nodig zou hebben? als mijn site vaak bezocht word en ik meer nodig heb?

wdv
02/10/03, 17:00
Origineel geplaatst door paulwong
oh kijk die exl 19 % btw had ik niet zien staan (lol)

maar ik zal de site wel onthouden misschien dat ik over een maandje eens langskom. geef je ook afvies over hoeveel dataverkeer iemand nodig zou hebben? als mijn site vaak bezocht word en ik meer nodig heb?

Geen probleem hoor.

paulwong
02/10/03, 17:17
nog 1 vraagje..

weke virusscanners hanteren jullie voor de servers en e-mail

wdv
02/10/03, 17:19
Origineel geplaatst door paulwong
nog 1 vraagje..

weke virusscanners hanteren jullie voor de servers en e-mail

ClamAV