PDA

Bekijk Volledige Versie : Gameserver CP



ChucKz
01/10/03, 13:04
Beste Hosters,

Ik ben reeds begonnen met een control CP voor gamehosters.
Nu heb ik de volgende functies in gedachten:
* Restarten server
* Dagenlijkse server restart
* Klanten database met gegevens van klanten, clans etc
* Config editor (de bedoeling is om dit te maken zodat het de meeste games ondersteund)
* Mods/plugin Manager (zelfde als hierboven)
* Custom Maps (De bedoeling hiervan is dat een admin maps kan toevoegen aan de database en dat de gebruiker dan een map kan selecteren die hun toegevoegd willen hebben aan hun maps. Het script zal dan vanaf de default maps dir de geselecteerde map kopiëren naar de server dir)

Nu is mijn vraag:
Zijn er dingen die ik ben vergeten en jullie hosters graag op zoeen CP willen zien?
Welke games zou een CP zoals dit moetten supporten?

Alvast bedankt voor jullie hulp !

Danny Hiemstra

wdv
01/10/03, 16:05
Denk dat je moet proberen om de volgende games te supporten:

- Halflife
- UT
- Quake 3

Bijna alle mp games zijn daar op gebaseerd :)

Keuningen
18/10/03, 13:33
Als zoiets klaar is... ik heb intresse!

de reden dat ik geen gameservers draai is puur dat ik hier geen goeie admin-tools voor heb...

WilcoOnline
18/10/03, 14:37
Hmmz ik heb ook eventueel wel intresse mischien dat je mij kan mailen als je wat draaibaars heb?

atsiekratsie
25/10/03, 12:34
me2 ik ben hier zeer benieuwd naar ..! pm me als je wat te testen hebt !

roland
25/10/03, 13:39
Vooral Counter Strike niet vergeten..

Stephan
27/10/03, 16:28
En wordt dit voor linux of ook voor windows (of alleen windows)?

Ik neem aan linux maar wil het voor de zekerheid toch ff weten :)

atsiekratsie
13/11/03, 14:59
hoe ver is het?

Koster
18/03/04, 23:31
Is ie al af?

wbakker-letsgoonline
22/03/04, 20:39
lol mensen heb geduld zoiets is niet binnen 2 weken af, vindt het een goed project pm me maar als je wat in een beta versie hebt. Dan wil ik het graag voor je gaan testen. Misschien is een idee om er ook een kick/ban functie in te maken dat de gebruiker of de admin bepaalde ip's kan bannen ...

Koster
22/03/04, 20:54
-

Dennis
22/03/04, 20:59
Origineel geplaatst door Dark-Network
lol mensen heb geduld zoiets is niet binnen 2 weken af, vindt het een goed project pm me maar als je wat in een beta versie hebt. Dan wil ik het graag voor je gaan testen. Misschien is een idee om er ook een kick/ban functie in te maken dat de gebruiker of de admin bepaalde ip's kan bannen ... Je hebt ook niet even gekeken naar de topicstart? Das zo'n half jaar geleden :)

Maar ik heb hier ook wel interesse in.

wbakker-letsgoonline
22/03/04, 21:15
mwa :P let ik niet echt op nee maar gaat om het idee he :)

Creativehosting
22/03/04, 21:39
De CP kan zowieso alle STEAM games bevatten, en verder like MOHAA etc. Creativehosting.nl heeft zelf ook zoiets.. Zijn we nog volop mee aan de gang. Maar we gaan alle games proberen erin te doen! Suc6 Dark-Network.net

Darkie
29/03/04, 18:43
Als iemand geintresseerd is een bash script waarmee je gameservers versta ut2004, bf 1942 , counter-strike 1.5 en 1.6 , half life servers mee op kan zetten hoor ik het graag. Deze hebben wij namelijk gebouwd verder zie ik dat veel mensen intresse erin hebben dus daarom deze post voor contact e-mail gamecp@topservers.nl

SeppaR
29/03/04, 19:21
Ik heb je een mail gestuurd :)

wbakker-letsgoonline
06/04/04, 13:06
Ik ben er ook wel ingeintresseerd :) Zal je straks als ik thuis ben even emaillen :)

dark1990
13/12/06, 14:46
Beste mensen ik ben opzoek naar iemand die voor niet al te duur een mooi control panel kan schrijven met user system , invoice , restart optie

Intresse mail even : robert@xtreemservers.com

®on
13/12/06, 15:01
Schop jij ff een topic uit het jaar nul omhoog :rolleyes:.