PDA

Bekijk Volledige Versie : Telecom Geneve



rootservices
29/09/03, 16:09
http://www.itu.int/WORLD2003/

Zijn er mensen die naar de Telecom beurs in Geneve gaan
(12-19 okt)?

Eventueel kunnen we met een aantal mensen samen reizen.

Eventueel als er veel interesse is, kamers in hetzelfde hotel nemen zodat we 's avonds in de bar kunnen napraten over de beurs en ideeen uitwisselen. Zeg maar, een soort telecom meeting onder webhosters.

Ik had gedacht aan 3 dagen op de beurs (bijv. zondag 12/10 t/m dinsdag 14/10). Vertrek op zaterdag 11/10, en 3 overnachtingen (zaterdag, zondag en maandag). Dinsdagavond na de beurs vertrek terug naar BE of NL.

Wij zijn al met 2 en kunnen evt. 2 passagiers meenemen (kosten te delen door 3 of 4 dus dat komt op zo'n 3 eur per 100 km. Tolkosten te delen door 3 of 4.
Als er grotere interesse is, moeten we misschien met meerdere wagens vertrekken.

Inkomprijs voor de beurs: een adult weekly pass kost CHF 80. Dit is zo'n 52 eur en is de prijs voor een ganse week.

Ik ben nog op zoek naar een hotel dat niet al te duur is.


Reacties post je maar hier.

Laat me maar iets weten als je ook interesse hebt.
De volgende Telecom beurs in Geneve is binnen 4 jaar. Volgend jaar wordt het georganiseerd in Rio in Brazilie, en dat is me wat te ver voor gewoon een beurs :)

InstantXs
29/09/03, 16:17
Origineel geplaatst door rootservices

De volgende Telecom beurs in Geneve is binnen 4 jaar. Volgend jaar wordt het georganiseerd in Rio in Brazilie, en dat is me wat te ver voor gewoon een beurs :)

combineer je toch gelijk met je vakantie ;)

[Elwin]
29/09/03, 16:41
En een overnachting in een hotel dat is aangesloten bij Accorhotels.com :)

rootservices
29/09/03, 16:50
Origineel geplaatst door [Elwin]
En een overnachting in een hotel dat is aangesloten bij Accorhotels.com :)

Dat zijn inderdaad goedkope overnachtingen (stelt ook wel niet veel voor, maar ja, als het toch maar gewoon is om te slapen...).

We zullen eerst zien wie er allemaal interesse heeft om naar Geneve te gaan, en zeg er dan ineens bij wat je eisen zijn ivm het hotel.

Elwin, ook interesse om te gaan?

We kunnen ook mensen oppikken in het zuidelijk deel van Nederland. Als het niet TE ver van Belgie is.

electric
29/09/03, 16:59
het lijkt me erg interesant om zo iets eens mee te maken.
als het totale costen plaatje niet te duur is wil ik zeker wel mee.
ik woon zelf in etten-leur ( bij breda )

let me know.

rootservices
29/09/03, 17:47
Ik heb een formule1 hotel gevonden op 9 km van Geneve. (Het hotel zelf ligt in Frankrijk).

FORMULE 1 GENEVE AEROPORT FERNEY VOLTAIRE

De prijs voor 1 kamer is 27 eur per nacht. Dat valt heel goed mee dus.

Ik denk dat de kosten voor benzine + tol + vignet voor Zwitserland komen op zo'n 200 eur per wagen. Gedeeld door 4 komt dat op een 50 a 55 eur per persoon. Dit is de prijs voor HEEN EN TERUG.

Reken dan nog 27 eur per nacht (X3) en 52 eur voor het ticket voor de beurs zelf, dan kom je op een totaal van zo'n 180 eur per persoon voor de reis- en verblijfskosten en toegang voor de beurs.

Wat er alleen dan nog bijkomt, is eten en drinken.

Wat denk je?

electric
29/09/03, 23:17
klinkt zeker interesant. ik heb wel gehoord dat het eten en drinken daar best duur is. klopt dat ?

wdv
29/09/03, 23:59
Origineel geplaatst door electric
klinkt zeker interesant. ik heb wel gehoord dat het eten en drinken daar best duur is. klopt dat ?

Vooral de ijsjes :)

Rob
30/09/03, 01:59
Electric,

Het is daar niet echt duurder als in NL, maar je moet wel uitkijken waar je naar toe gaat (net als hier in NL).

Ik ken Geneve niet zo goed, maar ik kom regelmatig in onze kantoren in Bern en Zurich en daar kun je op het moment net zo veel waar voor je geld krijgen als hier.

electric
01/10/03, 23:00
't klinkt allemaal erg interesant en aantrekelijk, wil altijd al wel zo iets mee maken. ik hoop dat de hele groep dan ook als een groep blijft aangezien ik anders verder daar niets te zoeken heb :)

ik wil zeker mee! let me know!

dokus
02/10/03, 12:36
Tom,
Ik heb ook wel interesse, ik contacteer je wel één dezer dagen met een definitief antwoord.
greetz

Pieter