PDA

Bekijk Volledige Versie : Gehackt



Musicone
27/09/03, 22:54
Een tijdje geleden was me site gehackt....
Waar licht dan de fout! bij MIJ of de het bedrijf wie de site HOST??

Musicone
27/09/03, 22:55
Ik kan er toch niks aan doen??? Want de site was namelijk 1 dag offline.. en dat koste me geld :( maar licht het probleem bij mij of bij de host

WilcoOnline
27/09/03, 23:00
Hier snap ik niks meer van #$@#$@#$

Musicone
27/09/03, 23:07
wat niet??

FSCJasper
27/09/03, 23:16
Als jouw site gehacked wordt, kan de host er weinig aan doen denk ik toch. Hij heeft er toch niet voor gezorgt dat je gehacked bent, dus is helemaal niet zijn schuld hoor..

[QWS]
27/09/03, 23:41
Origineel geplaatst door Musicone
Ik kan er toch niks aan doen??? Want de site was namelijk 1 dag offline.. en dat koste me geld :( maar licht het probleem bij mij of bij de host

ik denk ook dat de schuld niet bij het hosting bedrijf LIGT (zie licht hierboven)

TechXP
28/09/03, 00:15
Alles valt te hacken, maar je provider moet wel enige beveiliging bieden.
Deze kunnen ook weer niet alles doen eraan. Het is gewoon pech als je gehackt word.

Cripton
28/09/03, 18:07
Klopt en u bent de slachtoffer geworden. Dit kan iederene overkomen en daarom is het heel handig dat uw hosting bedrijf of u zelf back-ups maakt van uw site. Als het nog een keer gehackt wordt en uw site is veranderd, kunt u uw oude style terug zetten.

rq
28/09/03, 21:24
Hoe kan iemand hier uberhaupt iets zinnigs over zeggen wanneer er compleet geen info wordt gegeven over het hoe/wat van de hack?

Lijkt me wel handig bij de 'schuld' vraag namelijk. :)

m@rcel
29/09/03, 14:41
Als je nou eens gewoon gaat vertellen wat er gebeurd is, dan komen we er wel uit. Is bijvoorbeeld je zelf-in-elkaar-geknutseld php script 'gehacked', of de complete server van je hostingprovider?

Als je eigen script is gehacked ben jij de persoon die de boel beter had moeten beveiligen. Is de server van je provider om zeep geholpen? Dan heeft je provider een flinke steek laten vallen.

Dennis
04/10/03, 19:45
Weet je heel toevalling hoe je bent gehacked? Hoe ben je erachter gekomen dat je bent gehacked?