PDA

Bekijk Volledige Versie : Betaalmogelijkheden pakketten



Leandros
26/09/03, 14:10
Wij zijn dus bezig met het opstarten van een webshop. Nu zitten we alleen nog met de betaalmogelijkheden in onze maag. We willen de producten sowieso onder rembours aanbieden maar willen ook graag weten welke (betrouwbare) andere mogelijkheden er zijn voor online betalen. Graag iemand met ervaring.

Het hoeft niet goedkoop/gratis te zijn als het maar kwaliteit is en betrouwbaar. Heeft er iemand bijvoorbeeld ervaring met bibit?

mihosnet
26/09/03, 18:56
Way2Pay, werkt erg lekker.

wdv
26/09/03, 19:00
Origineel geplaatst door mihosnet
Way2Pay, werkt erg lekker.

Zijn er veel mensen die het ook echt gebruiken om te betalen?

Leandros
26/09/03, 19:23
ik denk niet dat bedrijven veelal een way2pay account hebben. En aangezien wij ons eigenlijk alleen op bedrijven richten is het dus denk niet zo interresant.

mvangeene
12/10/03, 13:26
Zie www.Ogone.com betaling on-line o.a. alle grote creditcards, zijn geloof ik bezig met automatische incasso.

De rabobank werkt ook samen met ogone, zie de 'rabobank internetkassa'

Leandros
12/10/03, 15:28
heb je zelf ervaring met hun? en weet je misschien ze offline betaalmethodes gaan accepteren?

Dentist
12/10/03, 15:31
In deze context: hoe denken jullie over de wallie card? heeft zoiets toekomst? http://www.wallie-card.nl/

Leandros
12/10/03, 15:36
als men niet teveel eisen stelt dat je je als winkel kan aanmelden heeft het denk wel kans, maar anders weet ik het niet zo zeker....

mvangeene
12/10/03, 23:35
Origineel geplaatst door Leandros
heb je zelf ervaring met hun? en weet je misschien ze offline betaalmethodes gaan accepteren?

Zit zelf net in testfase bij de rabobank internetkassa. Merk wel dat het product nog volop in ontwikkeling is. Weet niet wat je bedoelt met offline betalingsmethodes, als je per fax of telefoon creditcard gegevens krijgt kan je die bedragen innen (wel hoge kosten aan verbonden). Als je enige tijd een zakelijke rekening hebt kan je automatische incasso gaan doen.

Leandros
13/10/03, 10:12
offline betaalmethodes bedoel ik rembours, eenmalige machtiging etc mee. In ieder geval bedankt voor je reactie zal hem meenemen. Iemand anders nog iets?

argusvdm
13/10/03, 12:33
Origineel geplaatst door Dentist
In deze context: hoe denken jullie over de wallie card? heeft zoiets toekomst? http://www.wallie-card.nl/

Wallie vraagt een vergoeding van 22,5 % over je verkopen die je met de Wallie-card realiseert! Lijkt me eerlijk gezegd beetje veel...

Leandros
13/10/03, 12:35
echt zoveel??? leuk geprobeerd dan van ze maar met meestal een marge van 20% (of minder) gaat het niet lukken denk.

argusvdm
13/10/03, 12:38
Origineel geplaatst door Leandros
echt zoveel??? leuk geprobeerd dan van ze maar met meestal een marge van 20% (of minder) gaat het niet lukken denk.

Yep, echt zoveel..... :-) Had zelf al info opgevraagd bij hun omdat ik ook was geinteresseerd in Wallie-card betalingen op mijn site. Die 22,5% staat geloof ik niet in hun merchant-guide (http://merchant.wallie-card.nl), maar wel in het bijgaande mailtje die ik van hun kreeg.

Heb het voor de zekerheid nog een keer nagevraagd bij hun en ze bevestigden de 22,5%.

No Wallie-card for me dus...