PDA

Bekijk Volledige Versie : php programmeur gezocht



james8
26/09/03, 11:29
Ik ben op zoek naar een freelance php-programmeur die snel en goed kan programmeren in php. Werkzaamheden kunnen deels thuis plaatsvinden. Verdiensten bedragen 20 euro per uur. Werkzaamheden kunnen per direct beginnen. Personen die direct fulltime veel uren beschikbaar zijn genieten de voorkeur. Ervaring met PHPNuke is een pre. tel: 06-24571309

muzor1
27/09/03, 07:34
hOi,
kan goed PHP programmeren. Ontvang graag functie design en vereisten zodat ik je een aanbod kan doen ?
gr.

ronaldlokers
27/09/03, 17:53
ik zou graag voor u wilen scripten maar :

1. ik zit nog op school
2. ik kan alleen in de omgeving van Fijnaart komen werken
3. of het moet helemaal thuiswerk zijn
4. en uit het loon kan ik opmaken dat u volwassenen zoekt

Dennis
27/09/03, 22:15
Waarom kan het alleen maar deels thuis?
Is het bedrag van 20euro/uur te bespreken?

RonaldLokers & James8, 20euro per uur... vind je dat een salaris voor een professionele scripter?

Ik ben eventueel wel geinteresseerd als het bedrag van 20euro/uur nog omhoog kan.

The MAzTER
27/09/03, 22:48
...

[QWS]
27/09/03, 23:12
ik denk dat 50 euro per uur een goed loon is.. en 20 is leuk voor een enkele opdracht maar niet full-time.

we praten hier wel over een echte scripter , dus iemand die er ook voor geleerd of wat dan ook heeft.

The MAzTER
28/09/03, 00:30
...

wdv
28/09/03, 00:34
Houd er wel even rekening mee dat php'en niet per se hoeft te betekenen dat je een eenvoudig siteje moet maken met een eenvoudig nieuws systeempje erbij.

The MAzTER
28/09/03, 02:42
...

Ray
28/09/03, 10:49
Beste James, graag zou ik in contact met u willen komen.
Zie ook mijn PM.

Dennis
28/09/03, 11:40
Hij vraagt niet om 40 uur/maand werk, freelance kost meestal een stuk meer per uur dan een full-time job.

Volwassen standaard-scripters vragen zo €50/uur en de pro's vragen misschien wel €120/uur.

En advanced php-scripting is toch iets anders als vakkenvullen bij de Edah. Ten eerste kan en wil bijna heel Nederland wel vakken-vullen bij de Edah en je hebt aardig wat ervaring nodig als je aan freelance php-scripting wilt beginnen (tenzij het van die kleine rotklusjes zijn, maar dat lijkt me niet).

james8
29/09/03, 17:51
Beste Muzor,

Op dit ogenblik hebben wij al een paar kandidaten op het oog.
Mocht daar geen geschikte persoon bij zitten dan neem ik alsnog contact met je op .

Alvast bedankt voor je reactie.

Groet,

James



Origineel geplaatst door muzor1
hOi,
kan goed PHP programmeren. Ontvang graag functie design en vereisten zodat ik je een aanbod kan doen ?
gr.

mattice
30/09/03, 11:53
Origineel geplaatst door The MAzTER
denk dat ik dan toch een andere baan ga zoeken. Als iemand me 30 euro per uur kan bieden :p

50 euro per uur.. keep on dreaming. Je moet wel gek zijn als je dat er voor geeft. Dat is 8000 euro per maand!!

Freelancers betalen sowieso 37,5% inkomsten belasting over dit bedrag.
Dan zit je nog met je ziektekosten, pensioensopbouw - geen vakantiedagen / ATV etc. etc.

Kijk even op je loonstrook naar je eigen BRUTO loon + vakantiegeld e.d. en snap dan waarom 20 euro per uur niet echt heel veel is.

Matt

The MAzTER
30/09/03, 13:03
...