PDA

Bekijk Volledige Versie : Van wie is deze moderatie opmerking?



Booster
25/09/03, 22:05
Ik refereer even naar dit topic:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=33908

Hier staat in een van mijn posts een opmerking, die ik niet helemaal begrijp. Er staat verder niet bij wie hem geplaatst of het laatste ge-edit heeft, of waarom, en ik heb geen PM's ontvangen over deze post.

Wie kan ik over deze opmerking aanspreken?

FSCJasper
25/09/03, 22:27
Volgens mij is dat een flame, want staat niets nuttigs in die over het topic gaat,en je beledigt de topicstarter ermee.

Booster
25/09/03, 22:42
Jij hebt mij nog nooit zien flamen :P

Just kidding. Ik kan begrijpen dat mijn post als flame wordt gezien, of wellicht eerder als troll, maar ok. Echter, ik denk dat het duidelijk moge zijn, dat als ik inderdaad de boel op stelten had willen zetten ik me duidelijk meer offensive verwoord had.

In dit geval dacht ik dat het niveau van de topicstarter meer 'beginner BSD' was, en ik verwacht niet dat een beginnende BSD gebruiker 2 bakken in een colo heeft hangen met een crosscable ertussen. Dit was dus waar ik op doelde in mijn opmerking.

Ik vind deze opmerking, hoe dan ook, in dit geval duidelijk géén rede om als mod zijnde zomaar bovenop te duiken met een dergelijke tegenopmerking, die wel degelijk provocerend is.

Als een mod niet in staat is rustig, persoonlijk (PM) en to-the-point te reageren op een toch vrij simpele opmerking als deze, dan behoor je (imho) niet te modereren.

Daarbij, was het geluk dat ik het topic nog een keer las en dus de opmerking waarnam. Indien ik het topic links had laten liggen was ik niet eens op de hoogte geweest.

Domenico
26/09/03, 01:48
Origineel geplaatst door Booster
Daarbij, was het geluk dat ik het topic nog een keer las en dus de opmerking waarnam. Indien ik het topic links had laten liggen was ik niet eens op de hoogte geweest.

Hier zeg je iets interresants en ik ga morgen gelijk even kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Naam van de MOD erbij en een automatische email notificatie. Komt goed. :)

RonZo
30/11/03, 18:09
Origineel geplaatst door Domenico


Hier zeg je iets interresants en ik ga morgen gelijk even kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Naam van de MOD erbij en een automatische email notificatie. Komt goed. :)
Mag ik weten of dit inderdaad nog goed gaat komen?
Ik zie namelijk dat er nog steeds geen admodnaam bij de "edit" staat vermeld en ook een mailtje mag je daarover niet ontvangen.
Want soms heb je toch wel de behoefte ergens op te reageren en als dan niet de mogelijkheid bestaat de betreffende admod aan te spreken dan is het toch wel heel erg aantrekkelijk om het toch nog maar even in het betreffende draadje te doen, wat dan weer tot gevolg heeft dat de admod nog bozer op je wordt en je vervolgens punten kunt gaan happen.
Nu kun je misschien wel zeggen: "tja joh dan moet je dat maar niet doen"... Maar in mijn optiek zou "hoor en wederhoor" ook hier moeten gelden.

Domenico
01/12/03, 01:05
Hmmm, was me alweer ontschoten maar ik ben er wel bezig mee geweest. Ik zal nu even een opmerking in het mod forum plaatsen.

Rik
01/12/03, 16:28
Zal voortaan: "Rik-edit" plaatsen, al was de betreffende opmerking niet van mij afkomstig...

superior-is
01/12/03, 22:55
Idd, we zitten even te kijken naar de mogelijkheden. Modpost was overigens ook niet van mij afkomstig.

RonZo
01/12/03, 23:03
Het gaat me ook niet per sé om wie.... het gaat me gewoon om waarom nie ;)
Ik heb absoluut geen ervaring met dit soort van een forum, wel met een andere, en daar is het standaard dat een admod bekend is als er ingegrepen wordt.