PDA

Bekijk Volledige Versie : adult website hosting



speedtouchken
25/09/03, 01:21
Hallo,

Zijn er mensen die ervaringen hebben met het bedrijven die adult content willen hosten?

laat me uw ervaringen weten hieromtred aub... wat zijn de beste bedrijven prijs kwaliteit op dit vlak?

mvg,

stijn

xxlwebhosting
25/09/03, 01:38
Hey Stijn,

Zelf heb ik een aantal klanten met kleine adult sites. Deze klanten zijn niet veel anders dan "normale" hostingklanten.

Een goede adulthoster in Nederland schijnt www.erohosting.nl te zijn, zelf geen ervaring mee.

krisdv
25/09/03, 10:34
MOD EDIT: Dit is geen aanbiedingen forum! Als dit het wel zou zijn was je ook in overtreding want je aanbieding moet op het forum geplaatst worden. Tip, lees de regels...

Domenico
25/09/03, 10:47
Stijn, ben je op zoek naar ervaringen van anderen of aanbiedingen van hosting bedrijven die adult content toelaten?

In het laatste geval staat je vraag dus verkeerd...

krisdv
25/09/03, 11:11
Origineel geplaatst door krisdv
MOD EDIT: Dit is geen aanbiedingen forum! Als dit het wel zou zijn was je ook in overtreding want je aanbieding moet op het forum geplaatst worden. Tip, lees de regels...

Ik meen dat ik antwoordde op de vraag :

" zijn hier hosts aanwezig? "

Het is maar hoe je het bekijkt.

Plons
25/09/03, 11:18
wij doen het (interxs) en hosten een aantal grotere websites, ook kleintjes uiteraard.

Domenico
25/09/03, 12:02
Origineel geplaatst door krisdv


Ik meen dat ik antwoordde op de vraag :

" zijn hier hosts aanwezig? "

Het is maar hoe je het bekijkt.

Klopt, maar je bent ook even vergeten dat je de aanvrager uitnodigde om contact met je op te nemen zodat jullie wel iets zouden kunnen regelen.

Als je de regels hebt gelezen en begrepen dan weet je waarom je post is weggehaald. De eerstvolgende die in deze thread op deze plaats een aanbieding plaatst kan een aantal puntjes verwachten.

Nu iedereen weer ONTOPIC.