PDA

Bekijk Volledige Versie : Januari aanbieding, 1 volledig rack



We Dare
06/01/03, 00:03
De aanbiedingen bij We Dare worden met de maand mooier al zeg ik het zelf ;)

Deze maand doen we het groot, dus geen serverhosting meer voor 30 Euro per maand (2u) maar gelijk een heel rack met 5mb bandbreedte.

Even alles op een rijtje :

Cabinetruimte : Hele kast Elite

19” rack 60 x 80cm, 48U in de We Dare elite ruimte met volgende faciliteiten;

- FM-200 Gasblusinstallatie
- MGE Ups en Noodstroom dieselgenerator
- Redundant airco (3x)
- 24 / 7 bemande en CCTV bewaking
- inclusief stroomverbruik ( 4000 Watt )
- inclusief 8 Publieke IP adressen

- prijs € 385,-- per maand
- eenmalig € 799,-- voor setup

De eerste maand krijgt u 5 mbit 1:1 dedicated banbreedte (dus geen oversubscription) ter waarde van +/- 1400 Euro helemaal gratis.
Na deze maand kunt u zelf kiezen of u verder gaat met deze 5 mbit of u kunt kiezen voor een andere bandbreedte optie.
Bijvoorbeeld Dedicated Bandbreedte 1 - 3 Mbps (per Mbps): 299,00
De prijzen voor hogere bandbreedtes zijn op aanvraag maar gegarandeert zeer voordelig.
Mail voor meer info naar info@we-dare.nl

We Dare wenst alle Webhostingtalk.nl bezoekers nog een gelukkig 2003 !

Vraag nu ook naar de zeer voordelige suite aanbiedingen van We Dare, suites bij We Dare zijn er al vanaf 25 racks maar we hebben ook suites die geschikt zijn voor 500+ racks

http://www.we-dare.nl

thomas
06/01/03, 18:50
- 8 ip's zijn wel beetje weinig voor een heel 19" rack, 64 is een beter voorstel zou ik zeggen.
- Als ik even eerlijk wil zijn denk ik meer dat je je eigen graf aan het graven bent, alleen maar promo's kan niet goedgaan je moet toch ergens geld aan verdienen en veel klantjes kan ik me eigenlijk niet voorstellen op die iparix link. Ooit al is gedacht naar Amsterdam te komen en een suite daar te huren, die van ebone (hall3 in globalswitch) is toch leeg nu en is 2500m² dus groot genoeg en anders is er nog een ganse kelder vol te krijgen. Voordeel is dat je AMS-IX hebt en een hoop van andere IP carriers zoals lambdanet, level3 en als je toch veel traffic hebt komt dit zeker goedkoop uit.

We Dare
07/01/03, 00:50
Als je wat meer traces had gedaan dan had je gezien dat we naast de Iparix link (100mbit) ook nog Cable & Wireless (STM-1) en Versatel (100mbit) aan onze switch hebben hangen.
Je kan dat hier ( http://www.traceroute.nl/whois?AS20495 )nakijken als je er onzeker over bent.
Een 155mbit link met de AMS-IX zit voor Q1 2003 in de planning en ook een 155mbit naar Frankfurt moet voor het eind van Q1 2003 klaar zijn.
Meer ips zijn op aanvraag en tot op zekere hoogte kostenloos.
En bedankt voor de tip om naar Amsterdam te verkassen maar ik zou niet weten waarom, de ruimtes in Rotterdam zijn allemaal eigendom, we zijn dus niet afhankelijk van een verhuurder zoals bijv. Global Switch.
En met deze aanbiedingen graaf ik heus niet mijn eigen graf, de winstmarges zijn in deze tijd nu eenmaal niet meer wat ze 2 jaar geleden waren, dit wil niet zeggen dat ik geen winst meer kan maken.
Anyways bedankt voor je advies :)

JD

thomas
07/01/03, 01:05
ff bericht verwijdert, ik mail je wel is een deze weken :)

ProServe
07/01/03, 20:30
Origineel geplaatst door We Dare
Als je wat meer traces had gedaan dan had je gezien dat we naast de Iparix link (100mbit) ook nog Cable & Wireless (STM-1) en Versatel (100mbit) aan onze switch hebben hangen.


Versatel ziet er werkend uit idd:

http://cricket.versatel.net/grapher.cgi?target=%2Frouter-interfaces%2Frotterdam%2Flo100.7513-1.rtm%2Fgigabitethernet2_0_0.205_-_802.1q_vlan_subinterface;ranges=d%3Aw;view=Octets

Zal verder niet beginnen over het gebruik van een switch als router :)



Je kan dat hier ( http://www.traceroute.nl/whois?AS20495 )nakijken als je er onzeker over bent.


Dat zegt natuurlijk niets. Iedereen kan in de ripe database alle AS'en die hij maar wilt invullen. Een veel betere proef is wat lookingglasses bekijken op traceroute.org



Een 155mbit link met de AMS-IX zit voor Q1 2003 in de planning en ook een 155mbit naar Frankfurt moet voor het eind van Q1 2003 klaar zijn.


De AMS-IX doet niet aan STM-1 interfaces helaas.

We Dare
08/01/03, 14:54
De AMS-IX doet niet aan STM-1 interfaces helaas.

Klopt we gaan daar beginnen met een 100 mbit zoals het er nu uitziet, ik zal in het vervolg het allemaal wat duidelijker opschrijven, die STM-1 (kan nog gigabit worden overigens) wordt de connectie Rotterdam > Amsterdam en die zal aangesloten worden in een eigen rack op een van de AMS-IX locaties, van daaruit zullen wij een 100 mbit ( of 1000 natuurlijk) link naar de AMS-IX opzetten de overige MB's gaan we gebruiken om in AMS nog een aantal transit connecties aan te sluiten.

Onze Versatel link wordt op dit moment maar heel licht belast omdat C&W en Iparix (Level3) gewoonweg snellere routes hebben.

Best leuk zo'n levendige discussie ;)

JD

thomas
08/01/03, 15:54
Hehe als je naar globalswitch komt zie ik je misschien wel is in de AMS-IX room :)

[Elwin]
08/01/03, 16:53
En hoe zit het met de SLA? En de minimale contractsduur?

We Dare
24/01/03, 23:48
SLA in het kort: 99,9% uptime garantie
Minimale contractduur: 1 jaar

Sorry voor de late reply overigens :)
Mocht je meer info willen ontvangen dan kan je dat mailen naar info@we-dare.nl