PDA

Bekijk Volledige Versie : Coloheaven down



Warsaw PL
24/09/03, 15:14
Het zal wel niemand opgevallen zijn behalve de klanten van Coloheaven. De site is nog wel ON line, maar voor de klanten van COLOHEAVEN is het downtime sinds afgelopen donderdag 18 september 2003. En Akkermans doet er geen reet aan, lacht alleen maar.

Met groeten uit Polen,
Warsaw.

InstantXs
24/09/03, 16:35
ga je hem zoeken in polen ofzo? ;)

Pantsy
24/09/03, 17:09
Ach als je Warsaw toch al in Polen zit, why not? :)

Domenico
24/09/03, 17:19
Origineel geplaatst door Warsaw PL

Met groeten uit Polen,
Warsaw.

xxxxxx-xxx.dsl.hccnet.nl
Zit de HCC ook al in polen tegenwoordig? :huh:

xserve
24/09/03, 17:44
Laat hem toch lekker, die Remon, die eigenlijk Jan Akkermans heet hoorde ik laatst van iemand.

Die kerel spoort gewoon niet zoals de meeste mensen horen te doen, coloheaven is ten dode opgeschreven.

electric
24/09/03, 18:44
Origineel geplaatst door xserve

Die kerel spoort gewoon niet zoals de meeste mensen horen te doen, coloheaven is ten dode opgeschreven.

spoort ie niet? dan moet ie maar eens bij de ns gaan werken :P
en dat ch ten dode is opgeschreven zagen we al mijlen ver aankomen :p

maar goed. ik ben iig blij dat ik er blijkbaar optijd weg ben, anders zat ik nu ook met downtime. en dan snap ik nogsteeds niet wat remon ( of jan ) in polen doet. komt zeker omdat ie toch 14 man personeel heeft lopen oid. :D :O :r

[QWS]
24/09/03, 20:27
mja remon , je kan er een soap over maken :D

electric
24/09/03, 20:33
Origineel geplaatst door [Liver]
mja remon , je kan er een soap over maken :D

mja. dan krijg je zo iets als 'as the world turns' of 'goede tijden slechte tijden' alleen dan nog erger:P betwijfel dat het ooit uitgezonden zal worden :cool: :D

[QWS]
24/09/03, 20:42
dan in ieder geval bij opgelicht? een cariere zit er toch wel in hoor! ;)

RobbertC
24/09/03, 20:46
Leuk, iemand afzeiken die zich op dit moment niet kan verdedigen. Leer je zoiets op de basisschool niet af?