PDA

Bekijk Volledige Versie : Andre forums i.v.m. hosting & domeinnamen



BeNeWS
24/09/03, 01:06
Hallo,

Zonder afbreuk te doen van dit forum.

Kennen jullie nog andere GOEDE nederlandstalige forums i.v.m. hosting, webmasters, domeinnamen, ...

Bedankt voor jullie tips.

wdv
24/09/03, 01:08
Laatst ook al een topic over geweest, zoveel bijzonders is er niet.

AlfaHosting
24/09/03, 05:53
hosting.prikpagina.nl is er nog eentje ...
maar totaal niet gemodereerd en een beetje een warboel

McVirusS
25/09/03, 14:17
Misschien op Gathering of Tweakers? Al hebben ze geen specifiek hosting forum meer er is nog wel een Professioneel netwerk forum. http://gathering.tweakers.net

cridea
25/09/03, 15:50
Sinds kort hebben wij domeinforum.nl, daar is ook plaats voor discussie over domeinen in het algemeen, maar wordt voornamelijk als handelsplaats gebruikt o.a. door onszelf.

Er zijn ook wel hostingbedrijven met een supportforum, daar wordt ook vaak veel over dit soort zaken gesproken, en op forums van webmastersites is ook vaak een apart webhosting forum.

BlueLagoon
25/09/03, 16:01
Het blad NetProfessional gaat digitaal voort op www.digitaldesign.nl, waar ik nu aan mee werk. Helaas is het forum om technische redenen even off-line, maar komt toch zeeerrr spoedig weer on-line (ik hoop vandaag nog).

Voornamelijk juist voor de designkant van het internet bedoelt, maar er is ook een forum over hosting e.d.

Reflexhosting
25/09/03, 22:55
niet echt interssant

Arjanvt
26/09/03, 01:45
Origineel geplaatst door Reflexhosting
niet echt interssant

Lekker boeiend of jij het interessant vindt ofniet... dit soort "extra" forums zijn ook handig...

Domenico
26/09/03, 01:54
Origineel geplaatst door BlueLagoon
Het blad NetProfessional gaat digitaal voort op www.digitaldesign.nl, waar ik nu aan mee werk. Helaas is het forum om technische redenen even off-line, maar komt toch zeeerrr spoedig weer on-line (ik hoop vandaag nog).

Voornamelijk juist voor de designkant van het internet bedoelt, maar er is ook een forum over hosting e.d.

Chris, als jij nu zorgt dat het hosting forum daar gewoon een link wordt naar webhostingtalk.nl. Waarom het wiel opnieuw uitvinden? :)

[QWS]
26/09/03, 08:07
er zijn toch verschillende soorten wielen?

Cybafish
26/09/03, 08:51
wmcity.nl
*******.nl
hostersonly.nl
forum.fok.nl
gathering.tweakers.net

Daar zou je het allemaal kunnen proberen, genoeg te vinden :)

Domenico
26/09/03, 10:12
En nu zijn er wel weer genoeg andere forums genoemd. Ik zal ze binnenkort eens allemaal verzamelen en aan de linklijst toevoegen.