PDA

Bekijk Volledige Versie : Onbeperkt!



Dennis
23/09/03, 14:41
Ik vind dat eigenlijk een beetje gezeur, dat iets niet ongelimiteerd mag. Voor schijfruimte en dataverkeer vind ik het tercht en kan ik het me voorstellen, maar van email en databases echt niet.

Waarom hebben jullie een limiet gezet aan het aantal pop3-accounts, databases, forwarders, etc. dat je mag aanbieden?


5 pop3 accounts
ongelimiteerd forwarders (gaat wel van pop3 accounts af) Dat zulke dingen al niet mogen, is toch een beetje overdreven?

Geen unlimited space ->
Geen unlimited bandwidth ->
Dat kan niemand aanbieden.

Maar de klant verliest helemaal geen disk-space als hij 400 email adressen aanmaakt ipv 1 zolang er niet gemailed wordt. (Correct me if I'm wrong). Er wordt een lege pop3-file gemaakt waarin de email terecht komt in de map /home/virtual/domain.com/var/mail/* en eventueel wordt er in /var/ of /etc/ nog iets veranderd, maar dit gaat niet van de disk-space af.

Ik heb nu al meer dan 10 strafpunten gekregen omdat ik 1x onbeperkt pop3 accounts aanbood, terwijl ik helemaal niet op de hoogte was dat onbeperkt (alles behalve disk-space en data) ook niet mag.

InstantXs
23/09/03, 14:53
maak jij eens 29384658725608925892346589068024762378456 pop accounts aan op je server... zullen we wedden dat dat niet gaat lukken?
daarom kan ook dat neit onbeperkt :p

Dennis
23/09/03, 15:16
Dat zou inderdaad niet kunnen nee, maar waarom zou je unlimited pop3 accounts moeten aanpakken? Hier wordt helemaal geen misbruik van gemaakt.

InstantXs
23/09/03, 16:07
het gaat erom dat het gewoon technisch niet kan.. dan moet je het ook niet aanbieden...
zeg dan bv: 100 pop accountss

Dennis
23/09/03, 16:32
Hier ben ik het niet mee eens hoor, als een klant 5000 pop3 accounts wil, dan kan hij die krijgen. Meer gebruikt gewoon geen enkele klant. En het limiet van harde-schijf=full ligt wel erg hoog.

The MAzTER
23/09/03, 16:39
wat doe je moeilijk.. regels zijn regels...

en onbeperkt bestaad gewoon niet!

niet mee eens? Zet dan gewoon: 10.000 pop acounts neer.

InstantXs
23/09/03, 16:41
Origineel geplaatst door DennisCitus
Hier ben ik het niet mee eens hoor, als een klant 5000 pop3 accounts wil, dan kan hij die krijgen. Meer gebruikt gewoon geen enkele klant. En het limiet van harde-schijf=full ligt wel erg hoog.

Als toch niemand meer dan 5000 wilt, dan kan je dat er toch net zo goed neer zetten?? dan ben je gewoon een stuk eerlijker tegenover je klanten he :)

Dennis
23/09/03, 16:44
Origineel geplaatst door InstantXs


Als toch niemand meer dan 5000 wilt, dan kan je dat er toch net zo goed neer zetten?? dan ben je gewoon een stuk eerlijker tegenover je klanten he :) Ik vind dat niet eerlijker hoor ->


- onbeperkt aantal mail-aliassesVind je dit oneerlijk?

Maar ik ga verder niet zeuren, ik wacht op een reactie van een moderator.

Grumpy
23/09/03, 16:46
Origineel geplaatst door DennisCitus

Ik heb nu al meer dan 10 strafpunten gekregen omdat ik 1x onbeperkt pop3 accounts aanbood, terwijl ik helemaal niet op de hoogte was dat onbeperkt (alles behalve disk-space en data) ook niet mag. Onzin.

Pantsy
23/09/03, 16:52
/offtopic

Grumpy
Moderator

Geregistreerd: Apr 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 666 = Tha Number of Tha Beast :)

viel me op :P

/offtopic

Jammer dat is nu voorbij ;)

tom
23/09/03, 17:49
ze gaan wel erg hard met strafpunten.
ik ben van 6 naar 14 gegaan zonder een pm ofzo

Goed bezig wht :D

Pantsy
23/09/03, 17:55
laten we erop toosten :p

®on
23/09/03, 17:57
Origineel geplaatst door DennisCitus

Ik heb nu al meer dan 10 strafpunten gekregen omdat ik 1x onbeperkt pop3 accounts aanbood, terwijl ik helemaal niet op de hoogte was dat onbeperkt (alles behalve disk-space en data) ook niet mag.
Dit klopt niet, lees dit maar eens:

Origineel geplaatst door Grumpy

Owja, er zijn ook mensen die beweren dat ze voor "onbeperkt" waarschuwingspunten hebben gekregen.

Ik kan je vertellen dat ik de posts met onbeperkt GEEN punten heb gegeven, de punten hebben ze aan andere dingen verdient.
Ik heb alleen die aanbiedingen verwijderd
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=33839

xserve
23/09/03, 18:42
Waar kun je eigenlijk je eigen strafpunten zien? Ik dacht dat we dat niet meer deden?

Savvas
23/09/03, 18:57
Origineel geplaatst door xserve
Waar kun je eigenlijk je eigen strafpunten zien? Ik dacht dat we dat niet meer deden?

Dit staat er bij jou, denk dat je dan genoeg weet:

Rapporteer dit bericht aan een beheerder | IP: Opgeslagen
Waarschuwings Level: 0

------

Niet meer deden? Ze zijn juist erger geworden :(

Pantsy
23/09/03, 19:59
Niet zo aanstellen mensen, de mods doen ook maar hun werk! Domenico aanvalluh !! joke :p

Dennis
23/09/03, 20:57
Je mag best ongelimiteerd aantal e-mail boxes, je hebt maar 10mb schijfruimte te verdelen en 1 gb bandbreedte tot je beschikking, succes dr mee Dat klopt in theorie, maar het mag niet in je aanbieding volgens de regels.

Grumpy
23/09/03, 20:59
Origineel geplaatst door tom
ze gaan wel erg hard met strafpunten.
ik ben van 6 naar 14 gegaan zonder een pm ofzo

Goed bezig wht :D
Jij hebt al een waarschuwing van Domenico gehad en nog bleef je doorgaan. Vind je het gek dat je punten krijgt?

Rik
23/09/03, 21:31
Origineel geplaatst door DennisCitus
Hier ben ik het niet mee eens hoor, als een klant 5000 pop3 accounts wil, dan kan hij die krijgen. Meer gebruikt gewoon geen enkele klant. En het limiet van harde-schijf=full ligt wel erg hoog.

1 vraagje, heb jij 1 klant die meer als 1000 e-mailadressen heeft aangemaakt ?

Rik
23/09/03, 21:33
Origineel geplaatst door xserve
Waar kun je eigenlijk je eigen strafpunten zien? Ik dacht dat we dat niet meer deden?

Omdat je toegang hebt tot het forum over het keurmerk kun je die tijdelijk niet zien...

Dennis
23/09/03, 21:50
Origineel geplaatst door Rik


1 vraagje, heb jij 1 klant die meer als 1000 e-mailadressen heeft aangemaakt ? Nee...

The MAzTER
23/09/03, 22:43
Origineel geplaatst door Rik


1 vraagje, heb jij 1 klant die meer als 1000 e-mailadressen heeft aangemaakt ?

Je zou een leuk domein kunnen reggen en mensen gratis e-mail addressen kunnen geven via je site.

Zo kom je wel op een hoop.

Of een groot bedrijf dat mail via jouw server laat gaan. Ben je klaar mee :P

Rik
23/09/03, 23:48
Origineel geplaatst door The MAzTER


Je zou een leuk domein kunnen reggen en mensen gratis e-mail addressen kunnen geven via je site.

Zo kom je wel op een hoop.

Of een groot bedrijf dat mail via jouw server laat gaan. Ben je klaar mee :P

Ik neem aan dat je daar in je AV wel iets over hebt staan ?

Domenico
23/09/03, 23:51
Ik ga deze thread sluiten want dit gaat werkelijk waar helemaal nergens over. De regels zijn er om na te leven en als die regels je niet bevallen dan is dat heel erg jammer maar helaas. Diegene die het bijvoorbeeld niet eens zijn met de advertentie regels die moeten het adverteren dan maar laten. Er valt hier verder niets meer over te zeggen.