PDA

Bekijk Volledige Versie : discriminatie?



Qubixx.nl
22/09/03, 00:48
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=33516
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=33664

waarom mogen o.a. deze bedrijven wel onbeperkt mysql/pop3 etc aanbieden, en wordt mijn aanbieding verwijderd?

Terwijl ik OOK mysql/pop3 etc onbeperkt aanbied (bandwidth en space waren wel gelimiteerd.).
Zeer onprofessioneel van "Grumpy"/WHT.nl

Dit heet volgens mij: "discriminatie".

wdv
22/09/03, 00:57
Misschien omdat de regels sinds kort anders zijn?

®on
22/09/03, 00:57
Waarom neem je niet gewoon ff via een PB contact op met een van de mods? Dat lijkt me veel zinniger dan zo'n draadje openen.

Qubixx.nl
22/09/03, 01:03
Regels heb ik al 3× nagelezen, en het is feedback wat ik geef dus zit hier volgens mij goed en het gaat andere mensen ook aan die misschien ook wel onterecht bestraft zijn.

Deimos
22/09/03, 07:20
Onbeperkt bestaat niet en moet mijn inziens dan ook wrden aangepast. Indien jij wel onbeperkt kan aanbieden dan ben ik benieuwd hoe jij in kan staan voor voldoende snelheid. Want dan wil ik wel een accountje met onbeperkt email accounts.

Zal ik die dingen eens gaan uitdelen in nieuwsgroepen ;).

Cybafish
22/09/03, 10:02
Je mag best ongelimiteerd aantal e-mail boxes, je hebt maar 10mb schijfruimte te verdelen en 1 gb bandbreedte tot je beschikking, succes dr mee ;)

®on
22/09/03, 10:31
Beetje zinloos om hier een discussie te gaan voeren of onbeperkt nou wel of niet kan. De regels zijn /waren duidelijk, als het niet mag dan mag het niet.

Overigens staat het nu niet meer in de regels, waarom het eruit is gehaald is mij onduidelijk. Maar daar zullen de mods/admins wel wat meer over kunnen vertellen.

Qubixx.nl
22/09/03, 16:09
Overigens staat het nu niet meer in de regels, waarom het eruit is gehaald is mij onduidelijk. Maar daar zullen de mods/admins wel wat meer over kunnen vertellen.


Staat niet (meer) in regels dus mag wel.
En vind dan ook dat je IEDEREEN hetzelfde moet behandelen, niet voor bepaalde mensen/groepen uitzonderingen gaat maken regels zijn regels(ook zijn die bewuste regels nergens terug te vinden).

Domenico
22/09/03, 16:30
Tja, weet ook niet waar die regel is gebleven maar ik zal hem zeker terug gaan zetten.

Als er volgens jou een onderscheid is gemaakt dan wil dat nog niet zeggen dat dit bewust is gedaan. Moderators zijn tenslotte ook maar mensen. :)

Als er nieuwe regels gehanteerd worden is het zeker in het begin een beetje een rommeltje en dat wij af en toe iets missen is gewoon niet uit te sluiten.

We zijn op dit moment bezig met een soort van advertentie template zodat iedereen op dezelfde manier een advertentie opstelt. Zodra we dit hebben uitgewerkt horen jullie hier uiteraard meer over.

Qubixx.nl
22/09/03, 20:09
Maar als er geen regel online staat en in andere aanbiedingen wordt ook ongelimiteerd aangeboden, hoe kan ik dan weten dat het niet mag?

Nu wordt mij dus door onprofessioneel optreden van jullie kant is mij het recht van aanbieding plaatsen voor een week verboden, terwijl ik volgens de regels niks verkeerds doe, ( en volgens de reeds bestaand aanbiedingen ook zat ik ook niet fout want daar mag/mocht ook volop met ongelimiteerd worden aangeboden.)

Grumpy
22/09/03, 22:45
Origineel geplaatst door Domenico
Tja, weet ook niet waar die regel is gebleven maar ik zal hem zeker terug gaan zetten.

Hmm gek, ik zou zweren dat we die erbij hadden staan.

In ieder geval, wij lezen ook wel soms over dingen heen. Ik zie trouwens vaak mensen naar berichten verwijzen die VÓÓR de wijzigingen van de regels er al stonden. Het is zinloos om al die posts te gaan zitten modden.

Grumpy
22/09/03, 22:50
Owja, er zijn ook mensen die beweren dat ze voor "onbeperkt" waarschuwingspunten hebben gekregen.

Ik kan je vertellen dat ik de posts met onbeperkt GEEN punten heb gegeven, de punten hebben ze aan andere dingen verdient.
Ik heb alleen die aanbiedingen verwijderd.

Qubixx.nl
23/09/03, 01:49
De regels stonden op moment van posten niet online dus kon ik niet weten dat het zo was. (staat buiten dat ik die zogenaamde "regel" volledig onzinnig is)

Vertel mij nou is HOE ik moest weten dat je geen ongelimiteerd in je aanbieding mag/mocht zetten.

En dat van soms over dingen heen lezen klopt niet helemaal, volgens mij moet je stekeblind zijn omdat er in zoveel aanbiedingen met onbeperkt wordt geadverteerd.

Grumpy
23/09/03, 12:51
Wij zijn hier niet om elke post woord voor woord te gaan beoordelen.
Wij lezen wat we tegenkomen en veranderen als het moet.
kom niet met onzin als discriminatie of stekeblind omdat er zoveel aanbiedingen zijn met onbeperkt want dat is niet waar.


Hoe moest je weten dat je ongelimiteerd niet in je aanbieding mocht zetten?

Uuuhh... de simpele reden dat jij het niet KAN aanbieden?


In ieder geval, hier is geen sprake van discriminatie dus deze kan op slot.