PDA

Bekijk Volledige Versie : Regels lezen?



McRox
21/09/03, 17:42
11. Webhostingtalk.nl accepteert ten hoogste 1 advertentie elke 7 dagen per bedrijf.
Een advertentie moet aan de volgende eisen voldoen:
* de advertentie komt in het Speciale Aanbiedingen forum
* de advertentie mag hoogstens 5 verschillende aanbiedingen bevatten
* de aanbiedingen staan in het eerste bericht
* de bedrijfsnaam moet vermeld worden
* de prijs van de aanbieding moet vermeld worden
* de locatie van de servers moet genoemd worden
* het is niet toegestaan aanbiedingen achteraf toe te voegen, te veranderen of te verwijderen

Links naar websites en e-mailadressen zijn in beperkte mate toegestaan. Het is niet de bedoeling dat een aanbieding enkel bestaat uit een link. Een duidelijke aanbieding met daarin een link naar de website is geen probleem. Niet complete aanbiedingen met een link voor meer informatie zijn niet toegestaan. De extra informatie kan best in de advertentie zelf.

Als een advertentie niet aan de bovenstaande eisen voldoet, wordt de advertentie gesloten en mag de gebruiker pas na een week opnieuw een aanbieding doen.


Grumpy-edit: Er mogen geen "onbeperkte" dingen aangeboden worden.
Volgende adverteermogelijkheid is dus op 28-09-2003.

Heb ik een bril nodig, of mag de mod de regels beter lezen?

[QWS]
21/09/03, 19:16
bril nodig :D

McRox
21/09/03, 19:20
Origineel geplaatst door [Liver]
bril nodig :D

Beide 0 strafpunten, moeten we wel zo houden :D

Ik vind deze regel wel redelijk voor dataverkeer/space aangezien dat niet bestaat, maar voor mailboxen/subdomeinen bijvoorbeeld..

Bovendien heeft de andere WHT zo'n regel ook niet..

[QWS]
21/09/03, 19:55
ja ik ben het zeker met je eens.ik ken zelf een bedrijf dat gaf onbeperkt webspace , en 1 GB dataverkeer bij dat pakket. kortom iedereen zette daar veel dingen ter downloaden op en op de rekening werd 25 euro per gigabyte gevraagd van extra dataverkeer.kortom het was gewoon een truc om klanten te lokken, ze konden het ook wel leveren maar je betaalde alles driedubbelterug...

edit:
ik wordt er net op gewezen; is die regels van geen onbeperkte dingen aanbieding al weer weg? ik weet 100% zeker dat deze er vorige week stond.

xserve
21/09/03, 20:43
Ik weet ook 100% zeker dat het er vorige week nog stond, maar toch werden er dit weekend mensen voor bestraft.

The MAzTER
21/09/03, 21:32
onbeperkt bestaad niet. Dus moet gewoon aangegeven worden hoeveel.

Sommige vinden 100 een limied bij ombeperkt andere 200.

Dus qua regel vind ik dat wel ok.

Qubixx.nl
22/09/03, 00:27
Origineel geplaatst door The MAzTER
onbeperkt bestaad niet. Dus moet gewoon aangegeven worden hoeveel.

Sommige vinden 100 een limied bij ombeperkt andere 200.

Dus qua regel vind ik dat wel ok.

Waar is jouw zogenaamde "theorie" op gebaseerd?

The MAzTER
22/09/03, 00:34
Origineel geplaatst door Qubixx.nl


Waar is jouw zogenaamde "theorie" op gebaseerd?

als ik bij jouw een hosting pakketje koop met unlimeted pop acounts. Ik maak er 2000 aan en ze worden ook gebruikt.

Denk niet dat je daar op zit te wachten of wel...

Qubixx.nl
22/09/03, 01:00
Zolang jij de werking van de server niet belemmert/hindert zou ik niet weten waarom niet.

Zodra jij de werking van de server gaat belemmeren/hinderen moeten er natuurlijk maatregelen getroffen worden maar dat is natuurlijk niet alleen voor pop account, kan net zo goed een script zijn die de werking van de server belemmert/hindert terwijl je wel bent toegestaan scripts op de server te zetten.
Logisch toch?

Wezz6400
22/09/03, 16:31
Unlimited is bedrog, er kan niet een oneindige hoeveelheid gebruikt worden, suggereer dat dan ook niet. Juridisch mag het gezeik via voorwaarden en FUP dan wel legaal zijn moreel is het niet bepaald netjes. :rolleyes:

McRox
22/09/03, 18:11
Origineel geplaatst door Wezz6400
Unlimited is bedrog, er kan niet een oneindige hoeveelheid gebruikt worden, suggereer dat dan ook niet. Juridisch mag het gezeik via voorwaarden en FUP dan wel legaal zijn moreel is het niet bepaald netjes. :rolleyes:

Als men gaat klagen over het aantal mailboxen en niet het gebruik van ervan, dan ben je volgens mij verkeerd bezig.

Als je 10 mailboxen hebt, betekent het dan dat je mag doen wat je wilt? Dus script draaien die de 10 mailboxen volgooien met berichten?

Hetzelfde geldt voor mySQL databases, wat heb je nou liever, iemand die 1 mysql database heeft die de hele server aan het werk zet of honderden mysql databases die weinig gebruikt worden?

Ga jij maar een reseller pakket verkopen waarbij je geen accounts mag aanmaken van 10 mysql databases, omdat je anders boven je mysql aantal limiet zit :D

Aangezien het voor iedereen duidelijk is dat je mysql databases mag aanmaken in je webspace is/hoort dit geen probleem te zijn.

Kijk anders een beetje rond en je zult weten dat vele bedrijven ruimte en dataverkeer limiteren waarbij de gebruiker alles zelf mag indelen..

Wezz6400
23/09/03, 00:17
Als er geen limiet is hoort er ook echt geen limiet te zijn. Dus 50.000.000 TB dataverkeer en 1.000.000 TB schrijfruimte mag geen probleem zijn. Het is toch unlimited? En dat heeft niets te maken met dingen die veel of weinig van de server vragen dat is heel wat anders.
Overigens is er een duidelijk verschil tussen unlimited en -zo veel als je nodig hebt- bij pop3 boxen, mysql db's etc. Maar zoals gezegd is dat dus iets anders.

Qubixx.nl
23/09/03, 00:38
mag jij mij vertellen wat het verschil is, als ik tegen iemand zeg: je mag zoveel aanmaken als je wilt (nodig hebt) is het voor hem dus ongelimiteerd...

Is dus helemaal niks anders.

Grumpy
23/09/03, 11:56
Dat is net als in een restaurant waar je onbeperkt mag eten. Maar dan zeg je je mag eten zoveel je wil.

Dan is er wel een limiet, namelijk de inhoud van iemand's maag. Op een gegeven moment kan er niets bij.

Maar ook dat staan wij niet toe. Je moet duidelijk vermelden hoeveel je aanbiedt.

McRox
23/09/03, 14:22
Origineel geplaatst door Wezz6400
Als er geen limiet is hoort er ook echt geen limiet te zijn.

Bedoel jij dus dat als je bij onbeperkt mysql databases best 1GB ruimte aan databases mag verbruiken en 2GB overige, terwijl je pakket 2GB ruimte toestaat??


Origineel geplaatst door Wezz6400
En dat heeft niets te maken met dingen die veel of weinig van de server vragen dat is heel wat anders.

Zeker wel, wat jij niet ziet is dat de limieten in schijfruimte en traffic zit. Je kan dus met 10 mysql databases al je ruimte opmaken, terwijl je bij 100 wenig verbruikt hebt.

Dan ben ik benieuwd hoe jij het volgende probleem oplost:
Je gebruiker mag 2 pop3's aanmaken en heeft voor de eerste al alle schijfruimte gebruikt, dan mag hij volgens jou dus een tweede aanmaken, terwijl het niet mogelijk is..


Origineel geplaatst door Grumpy
Dat is net als in een restaurant waar je onbeperkt mag eten. Maar dan zeg je je mag eten zoveel je wil.

Dat zie je helemaal verkeerd. Je kan het beter zo zeggen:
Afhankelijk van wat je betaalt krijg je steeds meer tegoed om eten voor te kopen. De een vindt een 20 euro tegoedbon genoeg, de ander 50 euro..

In die 50 euro mag je zelf weten waar je van wilt kopen, of je alleen vlees wilt eten of overal wat van, dat moet je zelf weten :D

Wat jullie denken is: je mag 10 broodjes gezond nemen en 5 glazen drank en 2 salades.

Wij denken: Je hebt 20 euro betaald, dus je hebt ook 20 euro tegoed en of je alleen drank drmee gaat kopen of overal wat avn, dat je eigen keus.


Origineel geplaatst door Grumpy
Maar ook dat staan wij niet toe. Je moet duidelijk vermelden hoeveel je aanbiedt.

Staat duidelijk vermeld inclusief de limieten.

Qubixx.nl
23/09/03, 14:56
Kan ik me volledig bij aansluiten.

Edit:



Dan is er wel een limiet, namelijk de inhoud van iemand's maag. Op een gegeven moment kan er niets bij.


Eigenlijk geef je hier al aan dat je totaal verkeerd zit, je geeft toe dat ze onbeperkt aanbieden maar dat er wel een soort van limiet is, die limiet wordt veroorzaakt door de "maag" in jouw voorbeeld, bij een server is die limiet dus de bandwidth en ruimte die de gebruiker tot zijn beschikking heeft, en die limieten worden ook duidelijk vermeld.

Grumpy
23/09/03, 15:53
Als er een limiet is, kan je dus niet iets limietloos (onbeperkt, unlimited, zoveel u nodig heeft, ed) aanbieden.
En als je het niet kan aanbieden mag je er ook niet mee adverteren.

Ga nou niet beweren dat jullie dingen onbeperkt kunnen aanbieden. :rolleyes:

Qubixx.nl
23/09/03, 16:56
zucht, sommige mensen begrijpen het ook niet,
dat onbeperkt biedt je aan binnen een pakket waar in de ruimte/bandwidth niet onbeperkt is, dus je biedt het onbeperkt aan binnen die grenzen, ga nou niet zeggen dat dat niet kan want zo bieden we het aan.

Het is jouw woord tegen die van een groot deel van de hosting aanbieders, maar een mod moet en zal gelijk hebben, stel je toch eens voor dat je je ongelijk toegeeft.

McRox
23/09/03, 18:15
Grumpy, je posts lijken meer op het volgende:

De Nederlandse WHT is de beste, duidelijkste etc. en alle anderen inclusief vele hosting bedrijven zijn fout, slecht enz enz.

OK :) Dat is heel duidelijk..

Ik hoop echter voor je dat er niet een forum-concurrent straks een nieuwe slechtere forum begint met "slechtere" regels dan dit forum, want dan is dit forum "in no time" "de beste";)

Ik ga hier in ieder geval niet meer over praten, aangezien je een Democraat nooit kan overtuigen om communistischer te worden en omgekeerd :)

InstantXs
23/09/03, 18:23
En toch ben ik het met grumpy eens over het onbeperkt aanbieden van iets. het kan niet, dus moet je het ook niet aanbieden.

iets onbeperkt aanbieden tussen de grensen wat mogelijk is, is niet meer onbeperkt... dus het toch aanbieden is het misleiden van je klanten :)

Qubixx.nl
23/09/03, 19:00
Jawel je kan zelf bepalen hoeveel je van alles aanmaakt of te wel onbeperkt.
Zodra je meer RUIMTE/VERKEER er voor nodig hebt moet je bijbetalen, oftewel aanmaken van pop3/databases enz. enz is onbeperkt, zodra je er meer ruimte/verkeer er voor nodig hebt moet je bijbetalen... is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen?

Moet je mij is uitleggen wat hier onmogelijk aan is.

xserve
23/09/03, 19:05
Het lijkt mij net als Qubixx.nl zou duidelijk als het maar zijn kan. Maar helaas.

Qubixx.nl
23/09/03, 19:32
Deze mensen hier moeten en zullen hun ongelijk toch niet toegeven ook al is het 99 tegen 100, ik zie geen probleem maar oke, voortaan zullen we vermelden:

9999 forwarders (extra forwarders zijn gratis)
9999 MySQL databases (extra databases zijn gratis)


wij hebben gelijk maar krijgen het niet dus gooi maar op slot want komen toch niet tot een oplossing met mensen die geen centimeter zullen/willen toegeven!

Grumpy
23/09/03, 20:13
Origineel geplaatst door Qubixx.nl
zucht, sommige mensen begrijpen het ook niet,
dat onbeperkt biedt je aan binnen een pakket waar in de ruimte/bandwidth niet onbeperkt is, dus je biedt het onbeperkt aan binnen die grenzen, ga nou niet zeggen dat dat niet kan want zo bieden we het aan.

Het is jouw woord tegen die van een groot deel van de hosting aanbieders, maar een mod moet en zal gelijk hebben, stel je toch eens voor dat je je ongelijk toegeeft.

"onbeperkt binnen een pakket waar in de ruimte/bandwidth niet onbeperkt is"

Dus er zitten WEL beperkingen aan. Als er WEL beperkingen zijn mag je het niet verkopen als ONBEPERKT. (PUNT)

Het is trouwens niet de meerderheid van de hosters die "tegen" het "onbeperkt" is. Het zijn voornamelijk de nieuwelingen die denken dat WHT.nl een adverteersite is. En gezien zij allemaal hier moeten uitblinken in hun advertenties moeten ze onbeperkte dingen aanbieden. Dan komen ze erachter dat dat niet mag en barsten ze los.

De andere leden reageren niet eens op jullie. Get the hint ;).


Trouwens Domenico, zie de post hierboven van Qubixxx.nl. Heb ik het niet goed voorspeld? :p

Ik was altijd voorstander geweest voor de mogelijkheid om hier te MOGEN adverteren. Maar als mensen zo beginnen te doen en er misbruik van maken mag het van mij direct weg. WHT.nl is een informatieve forum, het is geen adverteersite.

Overigens wil ik nog melden dat ik nietmeer ga reageren op PM's over "onbeperkt". Doe je verhaal maar hier.

McRox
23/09/03, 21:10
Origineel geplaatst door Qubixx.nl
9999 forwarders (extra forwarders zijn gratis)
9999 MySQL databases (extra databases zijn gratis)

Volgens de Theorie van Grumpy kan dit dus ook niet, want je weet maar nooit of de 9999 in je X MB limiet past :p
Unlimited past ook niet altijd in je X MB limiet :D

Oftewel, je kan beter helemaal niks er neer zetten, dus gewoon pop3,mysql,... zonder getalletjes.. :)

Nu hou ik mijn mond echt, want anders gaat het leuk worden :D

Zou een mod deze topic willen sluiten, aangezien de vraag van de TS nog (niet) is beantwoord :D

tom
23/09/03, 21:33
Origineel geplaatst door Grumpy


"voorspeld"

voorspeld ?
wat is het verschil tussen een voorspeld en een achterspeld?

aaaaaaaaaaah, je bedoelt "voorspelt" ? :p

Qubixx.nl
23/09/03, 22:00
Origineel geplaatst door Grumpy


"onbeperkt binnen een pakket waar in de ruimte/bandwidth niet onbeperkt is"

Dus er zitten WEL beperkingen aan. Als er WEL beperkingen zijn mag je het niet verkopen als ONBEPERKT. (PUNT)

Het is trouwens niet de meerderheid van de hosters die "tegen" het "onbeperkt" is. Het zijn voornamelijk de nieuwelingen die denken dat WHT.nl een adverteersite is. En gezien zij allemaal hier moeten uitblinken in hun advertenties moeten ze onbeperkte dingen aanbieden. Dan komen ze erachter dat dat niet mag en barsten ze los.

De andere leden reageren niet eens op jullie. Get the hint ;).


Trouwens Domenico, zie de post hierboven van Qubixxx.nl. Heb ik het niet goed voorspeld? :p

Ik was altijd voorstander geweest voor de mogelijkheid om hier te MOGEN adverteren. Maar als mensen zo beginnen te doen en er misbruik van maken mag het van mij direct weg. WHT.nl is een informatieve forum, het is geen adverteersite.

Overigens wil ik nog melden dat ik nietmeer ga reageren op PM's over "onbeperkt". Doe je verhaal maar hier.

Allemaal onzin nergens op gebaseerd.
Wat mijn punt is: Jullie kunnen niet zeggen of ik iets wel of niet kan aanbieden.

Klaar uit discussie gesloten.

Domenico
23/09/03, 22:32
Origineel geplaatst door Qubixx.nl


Allemaal onzin nergens op gebaseerd.
Wat mijn punt is: Jullie kunnen niet zeggen of ik iets wel of niet kan aanbieden.

Klaar uit discussie gesloten.


Ehm, dat zie je dus helemaal fout. Dit kunnen wij namelijk WEL bepalen als het over aanbiedingen op dit forum betreft dus dan adverteer je hier maar niet meer.

En nu wel degelijk discussie gesloten.

Grumpy
24/09/03, 07:00
Origineel geplaatst door tom
voorspeld ?
wat is het verschil tussen een voorspeld en een achterspeld?

aaaaaaaaaaah, je bedoelt "voorspelt" ? :p
Voorspeld is het voltooid deelwoord van voorspellen. Wist je dat dan niet?

Pak anders een woordenboek.