PDA

Bekijk Volledige Versie : WHOIS Script (domein checker)



Cripton
21/09/03, 17:27
Hallo,

Heeft iemand een beetje kennis in een 'Domein Checker' script? De script die wij hebben geschreven werkt niet helemaal goed.

Voornamelijk zijn wij opzoek naar tutorials hoe een WHOIS script geschreven moet worden. Weet u misschien waar je goede WHOIS script tutorials kan vinden?

root
24/09/03, 00:49
Origineel geplaatst door Cripton
Hallo,

Heeft iemand een beetje kennis in een 'Domein Checker' script? De script die wij hebben geschreven werkt niet helemaal goed.

Voornamelijk zijn wij opzoek naar tutorials hoe een WHOIS script geschreven moet worden. Weet u misschien waar je goede WHOIS script tutorials kan vinden?

Je mag de mijne wel hebben icl bestelling etc etc. Zelf aanpassen. Doe maar een mailtje naar me.

UbErZ
24/09/03, 01:08
Origineel geplaatst door ensimguru


Je mag de mijne wel hebben icl bestelling etc etc. Zelf aanpassen. Doe maar een mailtje naar me.


Gaaf dat er nog mensen zijn die zo vrijgevig zijn!


Wellicht dat dit script je ook kan helpen:

http://www.mattsscripts.co.uk/mwhois.htm

Domenico
24/09/03, 02:22
Tutorials niet echt maar hier kun je verschillende whois scripts vinden ->
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Networking_Tools/Whois/index.html

webguy
17/02/06, 17:20
Je mag de mijne wel hebben icl bestelling etc etc. Zelf aanpassen. Doe maar een mailtje naar me.
Geld deze "aanbieding" nog steeds?

dreamhost_nl
17/02/06, 20:29
Zoek even op het forum.
Ik heb in een thread ooit een kant-en-klaar script gepost... ;)

t.bloo
17/02/06, 23:09
http://www.finalwebsites.com/snippets.php?id=13

werkt perfect (gebruiken wij zelf ook op onze site)

gandert
09/02/07, 23:19
Hallo,

Ik heb de bestandjes van finalwebsites.com/snippets.php?id=13
gedownload maar ik weet niet wat ik ermee moet doen om de domeinckekker op mijn site te zetten.

wil er iemand mij even uitleggen hoe dit moet.

Ik had reeds een domeinchekker maar deze werkte soms niet juist.
Die domeinchekker was van topdog-software.com/index.html (script kun je daar downloaden) en daar zat een

handig instalatie txt bestanje bij.

Wil er me iemand helpen.

Ik ben bijna alle dagen, heel de dag door beschikbaar.
Je kunt mij ook toevoegen bij msn ( lamsgandert(at)hotmail.com). zo verloopt het sneller.

mvg
Gandert

NDIS
10/02/07, 00:01
ik kan mwhois aanraden! zeer goed aanpasbaar script

gandert
10/02/07, 00:33
Erg bedankt maar kun je me soms even stap voor stap uitleggen hoe dit moet.

Kun je me anders toevoegen via msn ( lamsgandert(at)hotmail.com ) ?


Bedankt

mvg

Peuk
10/02/07, 00:47
Andere vraag: Hoe komt het dat je op de ene site wel een .nl whois kunt doen terwijl dat op de SIDN site niet mogelijk meer is (too many requests). Bij site X 15 keer whois raadplegen, op de site Y nog eens 15 keer.. maar op de SIDN site (whois.domain-registry.nl) krijg je een "error"

Maakt niet uit of je een vinkje bij 'uitgebreid' hebt staan of niet..

Maken ze gebruik van een andere whoisserver of hoe kan dat? Ik ben bekend met de 5000 queries maar mijn ip veranderd steeds, dus daar heb ik het niet over

Rick L.
10/02/07, 00:58
Als je de gegevens via een andere website opvraagt, wordt het ip van die webserver vaak meegegeven en niet jouw ip. De whois server van SIDN kan dus niet controleren wie daadwerkelijk de gegevens opvraagt.

Peuk
10/02/07, 01:02
Als je de gegevens via een andere website opvraagt, wordt het ip van die webserver vaak meegegeven en niet jouw ip. De whois server van SIDN kan dus niet controleren wie daadwerkelijk de gegevens opvraagt.ah ok, dus gewoon een opheffing aanvragen voor een serverip en dan moet het lukken? Ik dacht dat het verboden was om dit te doen op een openbare site/server..

crazycoder
10/02/07, 01:47
Erg bedankt maar kun je me soms even stap voor stap uitleggen hoe dit moet.

mwhois? Eerst klop je dat in google in, vind je het script.

Downloaden, uitpakken en lezen.

Kickje van 3.5 :p

gandert
10/02/07, 02:35
ik bedoelde hoe ik dat op mijn site moest zetten.

want ik zie nergens een uitleg daarover

crazycoder
10/02/07, 08:46
ik bedoelde hoe ik dat op mijn site moest zetten.

want ik zie nergens een uitleg daarover
Via FTP? Heb je al eens geprobeert om het gewoon te uploaden en aan te roepen?

Snap eigenlijk niet wat een webdesign / hostingbedrijf hier te zoeken heeft wat nog niet in staat is om een script te uploaden en in een site te integreren.

Als je uitgebreide support wilt moet je misschien een commercieel product zoeken of iemand inhuren om het voor je te integreren..

Geert-Jan
10/02/07, 11:55
ah ok, dus gewoon een opheffing aanvragen voor een serverip en dan moet het lukken? Ik dacht dat het verboden was om dit te doen op een openbare site/server..

is het ook volgens de voorwaarden van SIDN

kdg
18/12/08, 08:23
Je mag de mijne wel hebben icl bestelling etc etc. Zelf aanpassen. Doe maar een mailtje naar me.

Hallo, ik ben ook op zoek naar een script vor mijn website, beschik je nog over je versie die je aanbood op het forum ?

Je kan mij er nammelijk een zeer groot plezier mee doen.

Alvast bedankt.

Ber|Art
18/12/08, 11:48
Topic is een jaar oud, mss eerst ff goed lezen ;)