PDA

Bekijk Volledige Versie : Website



midego
21/09/03, 11:38
Ik zoek iemand die een website voor mijn hosting bedrijf kan maken

Je kunt hier een berciht achter laten maar je kan me ook toevoegen op msn: michieldegooijer@hotmail.com

[QWS]
21/09/03, 11:43
je wilt er wel voor betalen ?

xserve
21/09/03, 16:37
Misschien is het handig om gewoon hier te vermelden wat je zoekt?

midego
22/09/03, 09:56
Ik wil het liefst niet betalen maar daar voor terug stuur ik alle mensen naar jullie door die bij mij een website willen laten maken.

Ik zoek een mooie site doe handig is voor een hosting bedrijf

Santario
22/09/03, 17:21
Niets betalen? No way, denk niet dat er veel (lees: bijna geen) bedrijven zijn die hier op in zullen gaan. Hoe serieus ben je dan eigenlijk als je geen geld wilt investeren?

paulmatthijs
22/09/03, 17:34
lol, je host toevallig ook op lycos accounts? ;)

Santario
23/09/03, 13:39
daar voor terug stuur ik alle mensen naar jullie door die bij mij een website willen laten maken

Misschien handig om even te zeggen hoe je dit wilt gaan regelen? Zal dan toch een contract moeten worden opgesteld. Hoeveel klanten stuur je door etc.? Beetje echt kort-door-de-bocht-toezegging....

[QWS]
23/09/03, 17:38
en ik bergijp dat her design dat gemaakt moet worden voor een hosting bedrijf is? dus dan stuur je jouw klanten door? ;)

Cripton
23/09/03, 22:50
Origineel geplaatst door [Liver]
en ik bergijp dat her design dat gemaakt moet worden voor een hosting bedrijf is? dus dan stuur je jouw klanten door? ;)

Dat zou niet gek zijn

root
24/09/03, 00:30
Je zal eerst nog hosting klanten moeten zien te vinden, laat staan website aanvragen. Tenzij je ook weer een ik geef hosting bijna gratis weg niet echt provider bent die een zak centje wil.

Voor niks gaat de zon op...

faisj
04/10/03, 15:48
stuurt u ons maar een e-mail en we zullen kijken wat we kunnen doen

ronaldlokers
04/10/03, 15:56
Hahja, komt ie eerst bij mij en omdat hij het niet gratis kan krijgen gaat hij hier posten :P (gaat tie zitten lullen dat je een loser bent omdat je het niet gratis doet enzo, en nog iets hij is pas 14 :S)

Dennis
04/10/03, 16:13
Ik denk niet dat dit aanbod heel interessant is. Misschien kun je beter een beetje oefenen in scripting/webdesign voordat je met het hosten van websites begint? Heb je al aan de KVK gedacht?

ELTino
07/10/03, 18:44
Als je er een concrete beloning tegenover zet heb je denk ik een stuk meer kans dat iemand zich aanbied...