PDA

Bekijk Volledige Versie : Site check



lientje
20/09/03, 16:51
Hoi,

Lientje staat al een tijdje online.
Ik ben nu toch eens benieuwd wat jullie er van vinden.

Kunnen jullie me vertellen wat julie wat je er minder goed, maar natuurlijk ook wat jullie er wel goed aan vinden.

Alvast bedankt

Groetjes

Debby

www.lientje.com (http://www.lientje.com)

Pantsy
20/09/03, 17:26
Sorry maar dit design doet pijn aan me ogen!! Alle kleuren blauw een tikje donkerder en het ziet er stukken aangenamer uit denk ik.

FSCJasper
20/09/03, 17:45
Ik vind hem niet mooi. Veel te blauw, en doet inderdaad pijn aan de ogen. Ook vind ik dat poppetje niet professioneel overkomen.

xserve
20/09/03, 17:48
Ook de hoekjes zijn niet mooi rond, doe het of goed rond of niet rond.

Ik vind hem zelf een beetje teveel op alle stylen van ilse.nl lijken.

lientje
20/09/03, 17:55
Dat van de ronde hoeken vind ik tot nu toe de meest bruikbare tip.

Dat iedereen last van zijn ogen zou krijgen, ben ik het absoluut niet mee eens. Ik krijg juist veel complimenten, ook over Lientje zelf (poppetje).

Maar ja, da's jullie mening en wil ze dus toch graag horen... dus meerdere reacties zijn nog steeds welkom.

Groetjes Debby

MaxSys
20/09/03, 18:18
lekker felle kleuren, vind ik wel mooi, ziet er wel goed uit

UbErZ
20/09/03, 20:35
Hoi,

De site zelf is wat betreft het kleurgebruik best leuk gemaakt, wellicht zou je de support en bestellen "tab bladen" (en achterliggende sites) een iets donkerdere kleur kunnen geven (om de witte text duidekijker te maken).
Verder is dat "bannertje" met die bewegende zlens flare niet echt wat het zou kunnen zijn. Ik denk dat het zeker ook zonder het flare effect kan!

Wat ik nu ga zeggen moet je niet verkeerd opvatten, maar ik vind het poppetje een beetje een "cheap" ilse.nl ripoff. Lijkt ook een beetje te bloot?

Voor de rest wil ik wel kwijt dat de site in zijn geheel een goede balans heeft wat betreft plaatsing van textvlakken e.d.

Dit alles blijft natuurlijk een mening, en ik hoop dat je iets met mijn mening kan.

veel succes

Qubixx.nl
20/09/03, 22:06
Opzicht nog geen eens zo slecht, 2 kleine puntjes:
- Bij aanbiedingen, die rode text in die blauwe box moet je veranderen.
- Text selecteren zou ik weer aanzetten, dat heeft ook een reden, dan kan je makkelijk gedeelted van de site printen en/of kopieren. (zeker handig als mensen specs. van hun hostingpakket uit willen printen.)

Cripton
21/09/03, 16:15
Leuke website alleen de kleuren zijn een beetje te vel.

TimmiT.nl
22/09/03, 17:13
ik vind dat hij aardig pijn doet aan de ogen, maar dat kan ook weer positief zijn, mensen zullen hem wel onthouden.

Maar eerlijk gezegt, zal ik niet snel een pakket bij je kopen want daarvoor vind ik ehm te schreeuwerig, ik zal het liever doen bij een iets zakelijkere site..


succes!

McVirusS
25/09/03, 14:31
Zoals al paar keer vermeld zou ik voor een iets rustiger kleurschema gaan, leest veel lekkerder. Ik had zelf ook gelijk de associatie met Ilse.nl maar vind het wel een leuk logo. Alleen jammer dat die associatie er gelijk is, zeker omdat het min of meer zelfde branche is (internet).

Dat rood op blauw bij webhosting vloekt enorm en ik vind ook de "banners" aan de rechterkant af en toe beetje amateuristisch overkomen. Vooral de "banner" op de homepage met die lensflare.

Voor m'n gevoel is website ook nog niet echt 1 "geheel", het hangt allemaal beetje los aan elkaar. Ik zou proberen om iets meer een geheel te creeeren en voor een rustiger kleurschema te gaan.

Suc6! :)

TechXP
27/09/03, 23:13
Ik zou inderdaad dat blauwe iets anders maken. Je kan best veel blauw gebruiken, maar doe dit dan met andere tinten blauw. Dit zijn te primair.

Verder is het logo wel heel leuk.

Ik denk eigenlijk dat het blauwe aan de rechterkant met die flare erin iets te veel word voor mijn ogen. Misschien als je de rechterkant weghaald met iets anders rustgevenders, dan is het beter.

[QWS]
27/09/03, 23:43
ik vind het een beetje een look a like ilse.nl ... nee het is niet lelijk maar het past vind ik niet bij het doel van het design. dus klanten informeren.

Rik
01/10/03, 20:07
Eerste dingen die in me op komen:

* rommel
* schreeuwend
* onoverzichtelijk....

Het hele idee erachter is wel degelijk goed, ook de naam, het poppetje en dat soort zaken zijn wel ok...

Als ik de bron van je site bekijk doet me dit ook denken aan verwoede pogingen om zoekmachines te "bespelen", iets dat zoekmachines tegenwoordig direct doorhebben, en waardoor je website alleen maar slechter geïndexeerd zal worden ;)