PDA

Bekijk Volledige Versie : ISP2003: Wie komt er ook?



m@rcel
18/09/03, 17:21
In verband met:

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=33715

Was ik benieuwd wie er morgen naar ISP2003 komen :)

paulmatthijs
18/09/03, 17:28
ik ga wel even kijken ja, meteen weer een reden om eens den haag te bekijken :)

We Develop
18/09/03, 17:39
Helaas, andere afspraken :(

Savvas
18/09/03, 21:06
Als in Den Haag wonende en zelf ISP zijnde, gaat ik zeker even een kijkje nemen :)

tom
18/09/03, 21:24
als belgische toko, lijkt het met niet nuttig.
maar als dit in belgie komt, ben ik er zeker bij :)

The MAzTER
18/09/03, 22:19
...

paulmatthijs
18/09/03, 22:27
elke beurs komt neer op aapjes kijken en goodies scoren :)

Domenico
19/09/03, 01:48
Origineel geplaatst door The MAzTER
Vraag me af wat je daar doen moet.

Beetje ouwehoeren met de concurenten?

Of wat is nu de bedoeling?

Lijkt me niet dat je daar control panels, webservers etc gaat bekijken.

Wat wel misschien leuk is om te kijken wat voor soort personen er rond lopen. (een 14 jarige, vette nerds, Ome harry van 65+ etc. of toch echte nette zakelijke mensen)

Define -> echte nette zakelijke mensen

:huh:

Pantsy
19/09/03, 09:05
Dat zijn mense met ape pakkies aan :)

The MAzTER
19/09/03, 11:36
...

Savvas
19/09/03, 21:11
wie is er uiteindelijk nog gegaan? Ben zelf zo een anderhalf uur daar gebleven, meeste vol gelult met die gasten van redbus want vond er persoonlijk niet veel aan op uitzondering van de uitleg van de nl-ix en van foundry ;););)

m@rcel
19/09/03, 21:15
Wij zijn gegaan, en het was toch interessant genoeg om erheen geweest te zijn. Alleen werd ik helemaal debiel van de 100000 copy's van "servershop.nl".... zelfs in de lift hadden ze A4tjes ophangen.

Savvas
19/09/03, 21:41
lol ja werd er ook gek van, op de terugweg ontdekte ik het inderdaad ook in de lift, maar zelf was Desmond nergens te bekennen :p

Was verder wel interessant ja maar het had het stukken groter verwacht....

superior-is
19/09/03, 21:57
In de brief stond dat het iets van 300 vierkante meter was, dus je moet geen HCC verwachten. ;)

Baal zelf ervan dat ik het te freakin' druk had om ook langs te komen. Ah well.

WebBizz
19/09/03, 22:05
Origineel geplaatst door NetRouting
wie is er uiteindelijk nog gegaan? Ben zelf zo een anderhalf uur daar gebleven...

Mooi, de kaartjes zijn dus nog op tijd gearriveerd :D

Savvas
19/09/03, 22:09
Origineel geplaatst door WebBizz


Mooi, de kaartjes zijn dus nog op tijd gearriveerd :D


ja!!! Nog bedankt he! :)

Pantsy
20/09/03, 00:36
Ik ben er ook even geweest maarja... was wel zeer rustig.

Qubixx.nl
20/09/03, 00:46
Origineel geplaatst door superior-is
In de brief stond dat het iets van 300 vierkante meter was, dus je moet geen HCC verwachten. ;)

Baal zelf ervan dat ik het te freakin' druk had om ook langs te komen. Ah well.

300m2, das ongeveer evengroot als mijn wc! ;)
iig is het dus geen megaspectakel, niet de moeite waard denk ik.

NedZone !
20/09/03, 13:41
Wat een reacties lees je soms toch.... Ben niet echt een type wat op dit soort reacties ingaat, daar schiet je namelijk niets meer op.

Mijn mening over ISP2003:

Ik ben er geweest en ik heb toch wat leuke contacten opgedaan. Je moet daar ook niet naartoe gaan als je alleen maar naar switches/routers wil kijken, maar om mensen te ontmoeten die je normaal alleen per email 'spreekt'.

Isp2003 was inderdaad klein, maar wil je liever naar een beurs waar 900 stands eigenlijk allemaal hetzelfde hebben staan? Petje af voor NL-IX , leuk om te zien dat een jong bedrijf zoiets organiseert. Ik hoop dat er in de toekomst nog meer van dit soort dingen georganiseerd worden.

Domenico
20/09/03, 17:06
Origineel geplaatst door NedZone !
Mijn mening over ISP2003:

Ik ben er geweest en ik heb toch wat leuke contacten opgedaan. Je moet daar ook niet naartoe gaan als je alleen maar naar switches/routers wil kijken, maar om mensen te ontmoeten die je normaal alleen per email 'spreekt'.

Isp2003 was inderdaad klein, maar wil je liever naar een beurs waar 900 stands eigenlijk allemaal hetzelfde hebben staan? Petje af voor NL-IX , leuk om te zien dat een jong bedrijf zoiets organiseert. Ik hoop dat er in de toekomst nog meer van dit soort dingen georganiseerd worden.

Zijn er nog meer mensen die een impressie kunnen geven zoals deze?

PlugInInfo
20/09/03, 17:31
Origineel geplaatst door The MAzTER
Wat wel misschien leuk is om te kijken wat voor soort personen er rond lopen. (een 14 jarige, vette nerds, Ome harry van 65+ etc. of toch echte nette zakelijke mensen)

Wat voor mensen liepen er nu eignelijk rond?

Pantsy
20/09/03, 17:39
De mensen die in apen pakkies rondliepen waren voornamelijk vertegenwoordigers van bedrijven/instanties. Verder liepen er veel kleine tot grote isp's rond.

Wat (denk ik) het nadeel was dat... bij sommige stands stonden op een gegeven moment geen vertegenwoordigers meer, die stonden ergens verder op met andere vertegenwoordigers/bezoekers te socializen. Niet dat dat fout is maarja als je bij een stand staat en zou eventueel meer informatie willen wat niet in de informatie boekjes staat.... :)

Verder leuk georganiseerd, alleen mijn suggestie is... volgend jaar een andere locatie die je wat makkelijker kan vinden :D

LeaseWeb
21/09/03, 01:21
Goed initiatief dat volgend jaar weer mag terugkeren.

Plons
21/09/03, 18:06
verschil is dat wht niet het publiek is voor de beurs, het is een ISP beurs
leuk voor mensen met een eigen netwerk niet voor de bedrijfjes met een paar servers wat webhosting doet, mijn mening.

Savvas
22/09/03, 08:48
Origineel geplaatst door Plons
verschil is dat wht niet het publiek is voor de beurs, het is een ISP beurs
leuk voor mensen met een eigen netwerk niet voor de bedrijfjes met een paar servers wat webhosting doet, mijn mening.

ben ik het mee eens, was duidelijk te zien dat de "grote jongens" aanwezig waren....