PDA

Bekijk Volledige Versie : Zietuwel.nl Nieuwe style



Zietuwel.nl
18/09/03, 10:29
Mannen,

Ik heb het al een keer eerder geprobeerd, en werd helemaal afgemaakt, maar op zich hadden jullie goede kritiek! Dus kom maar op, ik heb een dikke huid en kan wel wat hebben.

Wat vinden jullie van de nieuwe style van www.Zietuwel.nl ;)

WebBizz
18/09/03, 11:32
Hmm, erkend door webselect en hostwise, dat voegt echt wat toe :D

Pantsy
18/09/03, 11:39
Ziet er wel redelijk uit, maar ik zou dat "erkend door" ook van de site weghalen. Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar volgens mij voegt het weinig waarde toe aan je site.

xserve
18/09/03, 17:43
Waarom moet dat menu in java?
Als ik ergens een gigantische hekel aan heb is aan het 'ongeoorlooft' gebruik van java.
Wat is er zo speciaal aan die buttons dat het niet gewoon als een plaatje kan? Ik heb het niet kunnen ontdekken.

Misschien iets om naar te kijken.

Santario
19/09/03, 03:25
Mag hopen dat de teksten nog veranderd worden of je moet me toch eens uitleg geven hoe jij klanten hierbij gaat helpen...


Daarnaast staan we bekend om onze goede webpromotie; via ons wordt uw website meer bekend, en beter bezocht op het internet

//ontopic: nav. buttons zijn niet netjes afgewerkt, wel erg simpel logo (lees: prutsding), als laatste krijg ik geen profi indruk van de site, but that's my opinion. Sorry als ik je logo misschien prutsding noem maar ik ben graag straight :)

Qubixx.nl
20/09/03, 11:15
Als ik deze site kom bezoeken zou ik er niet lang blijven laatstaan daadwekelijk iets bestellen, het straalt niet echt een rust uit wat denk ik wel belangrijk is. De header is ook alles behalve toonbaar.

Design is leuk voor een privé pagina maar niet voor een bedrijf, ik zeg dit niet om je site aftekraken maar ik geef enkel kritiek om je site beter te maken.

cridea
20/09/03, 13:20
Misschien ziet het er zakelijker uit als je wat ronde hoeken recht maakt.

Rik
20/09/03, 20:28
Ik zou eigenlijk willen zeggen zorg er nu altijd voor dat je site ook
800 x 600 PERFECT op het scherm staat... maar dat slaat op alle websites...

Mvg Rik

Qubixx.nl
20/09/03, 21:16
"Perfect" is overdreven, mag best hier en daar een scroll balkje ;)
je moet met je tijd meegaan, ik denk toch wel dat 1024×768 meer standaard wordt aangezien de meeste monitoren 17" of groter zijn.

Zietuwel.nl
21/09/03, 16:38
Ik snap wat je wilt zeggen met 800*600, voor klanten zal je daar ook altijd voor moeten zorgen, resizen etc. Maar als je via netstat weet dat 90% groter dan 800*600 heeft, IE en Windows XP hebben, tja.. Dan denk ik dat een bezoeker per dag een beetje moet scrollen, met 800*600 is hij dat vast inmiddels gewend.

TimmiT.nl
22/09/03, 16:20
dat erkent vin ik ook weinig toevoegen en als mensen door gaan klinnken, grote kans dat ze bij iemand anders een pakket nemen, dus dat zou ik er vanaf halen.

en sommige plaatjes mogen of in een betere kwaliteit en zorg dat hij ook niet wordt uitgerekt.

veel succes!

Zietuwel.nl
22/09/03, 19:03
Erkend bij staat er op het moment omdat er een SIDN aanvraag ingediend is en ik deze ook op deze pagina plaats. Ik denk dat SIDN een goede aanvulling is en de pagina interessant genoeg maakt om hem te laten staan.

Als deze niet interessant genoeg zijn, dan is er misschien dus ook nog markt voor een goed keurmerk voor webdesign bedrijven!

BlueCHerry
23/09/03, 11:06
Hi,

Enkele opmerkingen:
- zoals als gezegd: java menu omzetten naar HTML/CSS/PHP menu
- afbeeldingen in het algemeen in betere kwaliteit (veel pixel vervuiling).
- gebruik minder afrondingen om van dat kinderlijke af te raken. (zal de pixel vervuiling ook ten goede komen)
- Portfolio: Gebruik screenshots van IE met enkel de titelbalk en van hogere kwaliteit.
- gebruik meer icoontjes of foto's, komt herkenbaarheid en surfplezier ten goede

Ik denk als je met deze punten rekening houdt je site er al heel wat beter gaat uitzien.

But who am I to tell you what to do ;).

Hopelijk heb je er iets aan.

mvg,
Timothy Beutels

host3000
23/09/03, 11:24
Ik zou dat erkend-verhaal er subiet afhalen. Ten eerste suggereert het iets wat het absoluut niet is (namelijk een kwaliteitsgehalte) en ik vind dat klanten ver....... Ten tweede kan elke beginnende hostingklant zien, dat het slechts om een vergelijkende site gaat waar (zoals al eerder opgemerkt) nog veel meer aantrekkelijke aanbieders staan. Zorg dan tenminste dat je ergens bovenaan een lijstje staat, zodat de klant kan zien dat je ergens beter/goedkoper in bent.....De link gaat naar een nietszeggende pagina.

Ook het SIDN lidmaatschap zegt niets over kwaliteit (hoogstens over het aantal pegels dat je hebt), en zegt alleen wat over de korte lijn naar de bron, bij het registreren van namen.

Probeer niet te pochen met iets dat niet van jezelf is (of gewoon niet waar is). Je valt ècht door de mand.

root
24/09/03, 00:04
Origineel geplaatst door host3000
Ik zou dat erkend-verhaal er subiet afhalen. Ten eerste suggereert het iets wat het absoluut niet is (namelijk een kwaliteitsgehalte) en ik vind dat klanten ver....... Ten tweede kan elke beginnende hostingklant zien, dat het slechts om een vergelijkende site gaat waar (zoals al eerder opgemerkt) nog veel meer aantrekkelijke aanbieders staan. Zorg dan tenminste dat je ergens bovenaan een lijstje staat, zodat de klant kan zien dat je ergens beter/goedkoper in bent.....De link gaat naar een nietszeggende pagina.

Ook het SIDN lidmaatschap zegt niets over kwaliteit (hoogstens over het aantal pegels dat je hebt), en zegt alleen wat over de korte lijn naar de bron, bij het registreren van namen.

Probeer niet te pochen met iets dat niet van jezelf is (of gewoon niet waar is). Je valt ècht door de mand.

Niets aan toe te voegen...

Treed SIDN eigelijk op tegen sites die hun deelnemer logo plaatsen en dit niet zijn ?

Zietuwel.nl
24/09/03, 16:06
De link gaat naar een pagina waar ervaringen van andere hosts en ervaringen van onze klanten staan en worden geplaatst. Die kunnen zonder ons medeweten, en dus onafhankelijk van ons, geplaatst worden, en zijn naar mijn mening dus goede links. Andere hosts zijn idd bang om een link te plaatsen naar een pagina waar ze niet altijd de goedkoopste of uitgebreidste zijn, ik ben dat niet. Ik raad alle hosts met een goed produkt daarom ook aan niet zo bang te zijn om naar een onafhankelijke site als webselect.nl te linken. Wat heb je verliezen?

Dat jullie blijven zeiken op deze pagina zegt mij trouwens genoeg. Zietuwel.nl is ook naar jullie mening dus een stuk opgeknapt. Bedankt voor de reacties!

Domenico
24/09/03, 16:23
En gewoon vergeten om webhostingtalk.nl te noemen bij je links. :(

Zietuwel.nl
24/09/03, 16:34
Webhostingtalk is voor hosters, niet voor mensen die eventueel bij mij komen hosten? ;)

Domenico
25/09/03, 00:31
Op dit forum staat heel wat info waar heel wat mensen wat aan hebben. Meer zelfs dan op de geplaatste links van je maar goed we gaan oftopic.

McVirusS
25/09/03, 13:34
Wat ik beetje mis bij deze site is een duidelijke uitstraling, zo gezegd de identiteit van bedrijf. Logo komt op mij beetje amateuristisch over en daardoor krijg ik al gelijk een slecht gevoel bij je bedrijf. Ook gebruik je rechthoeken met afgeronde hoekjes door elkaar met gewone rechthoeken, dat geeft het ook geen eenduidige uitstraling.

TechXP
27/09/03, 22:17
Lelijke site, als ik het mag zeggen. Het doet eerlijk gezegd pijn aan mijn ogen en vind het weinig uitnodigend.

En mijn browsers lopen een beetje vast door die irritante java dingen ofzo.

iFast
22/10/03, 21:23
Ik ben het eens met XP. Het is inderdaad niet erg mooi vooral het kleuren contrast ziet er ouderwets uit. Ik zou de website helemaal opnieuw gaan ontwerpen. Dus terug naar de ontwerp tafel ermee! :)

roland
22/10/03, 21:45
java menu omzetten naar HTML/CSS/PHP menu

wat heeft PHP daar nou uberhaupt mee te maken? Ik vind het knap als jij met PHP een vormgeving kan maken...
diepe zucht.

Site maken voor 800x600. Dat is gewoon een standaard, geen discussie over mogelijk.

ontopic:

zorg dat de rondingen daadwerkelijk rond zijn. Of maak ze rechthoekig zodat het er (vaak) zakelijk uit ziet.

zoals gezegd, bij screenshots gaat het om de site, niet om welke browser je gebruikt dus het browser gedeelte kan je het beste weghalen.

Ik zou persoonlijk dunnere lijnen gebruiken, ziet er "grof" uit.

TechXP
23/10/03, 00:44
Origineel geplaatst door roland


wat heeft PHP daar nou uberhaupt mee te maken? Ik vind het knap als jij met PHP een vormgeving kan maken...
diepe zucht.


Degene die dat neerzet bedoeld dat het menu met php te maken icm met html.

Dus

if ($optie==1) {
// vouw menu item 1 uit
}
etc. etc.