PDA

Bekijk Volledige Versie : Goedkoper telefoneren



belookgratis
18/09/03, 09:40
Persoonlijk heb ik een erg hoge telefoonrekening. Tele2 geprobeerd maar dat was niks, veel problemen, je kent het waarschijnlijk wel. Een vriend van me attendeerde me op een nieuwe telecomaanbieder die eind oktober zijn intrede zal doen in nederland. Zij hebben een heel mooi bedrijfsconcept, je ziet het steeds vaker.

Business concultants (BC) werven klanten
BC's werven Business consultants

De BC's ontvangen voor iedere klant en beloning. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die meer informatie hierover willen. Ik ga het zelf naast mijn hostingdiensten zetten. Ik weet bijna zeker dat als je je klanten hierop attendeert dat zij (mits je hostingdiensten goed zijn) vast wel te spreken zullen zijn en het vast wel een tijdje willen proberen.

Voor meer informatie stuur een emailtje

Rik
18/09/03, 10:05
Origineel geplaatst door belookgratis
Persoonlijk heb ik een erg hoge telefoonrekening. Tele2 geprobeerd maar dat was niks, veel problemen, je kent het waarschijnlijk wel. Een vriend van me attendeerde me op een nieuwe telecomaanbieder die eind oktober zijn intrede zal doen in nederland. Zij hebben een heel mooi bedrijfsconcept, je ziet het steeds vaker.

Business concultants (BC) werven klanten
BC's werven Business consultants

De BC's ontvangen voor iedere klant en beloning. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die meer informatie hierover willen. Ik ga het zelf naast mijn hostingdiensten zetten. Ik weet bijna zeker dat als je je klanten hierop attendeert dat zij (mits je hostingdiensten goed zijn) vast wel te spreken zullen zijn en het vast wel een tijdje willen proberen.

Voor meer informatie stuur een emailtje

Beste, dit forum is geen plaat om Multi Level Marketing, Relationship Marketing of wat voor soort dan ook te promoten.
Aangezien je het over BC's hebt gaat dit over Euphony neem ik aan ?

Ik hoop dat er een slotje op deze Topic komt, en please... ga met dit zaakje NIET de hosters lastig vallen ;)

belookgratis
18/09/03, 10:07
Wat doen we weer lullig. Lees ff de tekst onder de forumkop aub.

"Praat hier over van alles, deel interesses, maak grappen en discussieer over dingen die niets te maken hebben met een van de boven of onderstaande forums."

En nee het is gelukkig geen Euphony want die is niet eerlijk...

superior-is
18/09/03, 10:18
Krijg hier een Herbalife, Tupperware gevoel bij.

Rik
18/09/03, 10:22
Origineel geplaatst door superior-is
Krijg hier een Herbalife, Tupperware gevoel bij.

Het gaat om zó'n zelfde systeem, vandaar...

PimEffting
18/09/03, 10:25
MLM is 99% van de tijd pure oplichting.
De overige 1% verdien je er niets aan.

belookgratis
18/09/03, 12:04
Origineel geplaatst door Unexplained
MLM is 99% van de tijd pure oplichting.
De overige 1% verdien je er niets aan.

Wie zegt dat het MLM is. Je kent het bedrijf niet eens.

superior-is
18/09/03, 12:08
Je omschrijving lijkt wel precies volgens het MLM principe.

Santario
18/09/03, 12:17
Origineel geplaatst door Rik


Het gaat om zó'n zelfde systeem, vandaar...

Wat trekken we weer snel een conclusie....

Pantsy
18/09/03, 12:18
Ik blijf liever bij de kpn hangen :) altijd goede service gehad tot nu toe.

Leandros
18/09/03, 12:20
Origineel geplaatst door TrancePitt
Ik blijf liever bij de kpn hangen :) altijd goede service gehad tot nu toe.

KPN en goede service???? hoe doe je dat. Ben je zeker die 1 op de 1000 die daar een goede service krijgt. Een normaal verhuizing en/of migratie met zonder adsl kunnen ze niet eens aan.

Booster
18/09/03, 12:49
Wij hebben hier al een tijdje Tele-2, en ik moet zeggen dat inderdaad (zoals in de reclame gesteld wordt) zonder ook maar enige moeite gedaan te hebben ineens stukken goedkoper bellen.

Persoonlijk heb ik het zelf niet zo op het opzetten van telefonie diensten door hosters/internetproviders e.d. Men ziet het altijd alsof het in hetzelfde straatje zit, en in principe is het ook niet vreemd om dat zo te zien, maar ik denk dat dingen als telefoonaansluitingen en aanverwante toch een STUK meer 'gemeuk' met zich meebrengen dan de gemiddelde ondernemer in kan schatten.

Pantsy
18/09/03, 12:54
Origineel geplaatst door Leandros


KPN en goede service???? hoe doe je dat. Ben je zeker die 1 op de 1000 die daar een goede service krijgt. Een normaal verhuizing en/of migratie met zonder adsl kunnen ze niet eens aan.

Een bedrijf zal altijd tevreden en ontevreden klanten hebben, ook maakt een bedrijf altijd wel eens fouten.... dat kpn ze wat vaker maakt is punt 2 :)

Rik
18/09/03, 13:02
Origineel geplaatst door belookgratis


Wie zegt dat het MLM is. Je kent het bedrijf niet eens.

Je hebt hebt het over BC's (Business Consultants), en klanten werving, denk je dat mensen die in dit wereldje zitten dan niet weten dat het om MLM gaat ?

Vertel, wat is het bedrijf, wedden dat het 1 van deze 3 is ?

1) Euphony
2) EurExcel
3) ACN

Und ?

Grumpy
18/09/03, 15:17
Waarom heb ik het gevoel dat belookgratis hier klanten probeert te verwerven?

belookgratis
19/09/03, 16:47
Het is inderdaad EurExcel, dus het bedrijf zit wel goed. Ik probeer geen klanten te vinden maar Business Consultants

Rik
19/09/03, 17:16
Origineel geplaatst door belookgratis
Het is inderdaad EurExcel, dus het bedrijf zit wel goed. Ik probeer geen klanten te vinden maar Business Consultants

Ik weet het...

Start:

Excel (USA, grootste telecom MLM ooit)
-> manager Dan Robbinson -> naar UK -> start Euphony UK
Euphony UK -> Euphony Benelux -> Rest
Excel denkt "hmmmmm, Euphony... oud werknemer..."
Excel -> EurExcel

:D

Tell me something, zag ik aan je 1e post al ;)

PimEffting
20/09/03, 13:35
Origineel geplaatst door belookgratis
Het is inderdaad EurExcel, dus het bedrijf zit wel goed. Ik probeer geen klanten te vinden maar Business Consultants
Om er zelf beter van te worden, ja.

Grumpy
20/09/03, 15:38
Origineel geplaatst door belookgratis
Ik probeer geen klanten te vinden maar Business Consultants
Klanten dus.