PDA

Bekijk Volledige Versie : Lycos Webcenter Nooit kopen



Rocky-Zino
17/09/03, 20:39
ik ben sinds kort overstapt naar lycos webcenter overgestapt maar moetten jullie nooit nemen ik heb aantal klachten:
*slechte verbinding
*slechte support (ze zeggen binnin 24 uur moet er soms een week op wachten)
*als je bandbreete op is gaat je site offline zonder dat ze iets zeggen volgens hun moet je altijd zelg je bandbreete in de gaten houden
*had standaart 1 database en heb er mee rnodig dus bestel er 1 bij dus bestel er 2 extra bij maar zit er al een maand op te wzachten en heb hem nog steeds niet
*mijn site is dus offline gezet door lycos en heb dus snel extra bandbreete gekocht daar zit ik al een week op te wachten en het schijnt nog een week te duren voor hij weer online kan :@ :@ :@ :@

superior-is
18/09/03, 10:39
Hmm lekker is dat -- okay het is cheap, maar toch.

Rocky-Zino
18/09/03, 11:57
ja dna koop ik liever een andere die goedkoper is

superior-is
18/09/03, 12:10
Dus nog goedkoper met betere service? ;)

Pantsy
18/09/03, 12:15
Mag ik vragen wat Lycos voor prijzen hanteerd?

Deimos
18/09/03, 12:31
Achja, je zou denken dat men van 1 ervaring goedkoop = duurkoop leert. Maar de mens is een hardlerend wezen. ;)


Met bovenstaande is het niet mijn bedoeling te suggereren dat elke goedkope host per definitie "duurkoop" is.

Rik
18/09/03, 12:39
Origineel geplaatst door Deimos
Achja, je zou denken dat men van 1 ervaring goedkoop = duurkoop leert. Maar de mens is een hardlerend wezen. ;)


Met bovenstaande is het niet mijn bedoeling te suggereren dat elke goedkope host per definitie "duurkoop" is.

:D

Pantsy
18/09/03, 12:48
lol

superior-is
18/09/03, 14:43
Twee klikjes, maar dat kan jij ook:
http://webcenter.lycos.nl/

Rocky-Zino
18/09/03, 15:48
ik bedoelde duurdere :D

Cripton
21/09/03, 14:02
Lycos is opzich wel goed alleen ze hebben het te druk. U wilt niet weten hoeveel mensen PER DAG op de site van lycos gaat. 1 van mijn klanten heeft ook ene Lycos verbinding en die site loopt echt snel. Dus het varieerd een beetje

Rocky-Zino
22/09/03, 00:04
dat is hun probleem als ik niet normaal behandelt word :@
en verder moeten ze al helemaal niet beloven binnen 24 uur te reageren, en dan iemand een week laten wachten met het probleem is opgelost, wat niet was

root
22/09/03, 00:30
daarom ben ik 5 jaar geleden gaan hosten. Mijn lycos ervaring deed de druppel.

ronaldlokers
23/09/03, 16:51
hehe, lycos mijn grote vriend, niet dus :@

Ik had vorig jaar nog bij hun, heel duur zijn ze maar ik trapte in hun korting. Binnen 1 maand vond ik het al niks meer, slechte service, domme antwoorden en dat soort sh*t.

Ik ben toen overgestapt naar byh hosting (binnen dat jaar, 6 maanden daarvor al :|) daardoor wel dat overgebleven geld weg, maar nu makkelijk terug verdient, binnen kwartier heb je meestal al antwrd op je vraag of is het probleem al opgelost. En ook al staat mijn server in amerika, het lijkt net of hij hier in Nederland staat :D

[QWS]
23/09/03, 17:19
Origineel geplaatst door Deimos
Achja, je zou denken dat men van 1 ervaring goedkoop = duurkoop leert. Maar de mens is een hardlerend wezen. ;)


Met bovenstaande is het niet mijn bedoeling te suggereren dat elke goedkope host per definitie "duurkoop" is.


ff verduidelijken :)

Cripton
23/09/03, 21:46
Origineel geplaatst door ronaldlokers
hehe, lycos mijn grote vriend, niet dus :@

Ik had vorig jaar nog bij hun, heel duur zijn ze maar ik trapte in hun korting. Binnen 1 maand vond ik het al niks meer, slechte service, domme antwoorden en dat soort sh*t.

Ik ben toen overgestapt naar byh hosting (binnen dat jaar, 6 maanden daarvor al :|) daardoor wel dat overgebleven geld weg, maar nu makkelijk terug verdient, binnen kwartier heb je meestal al antwrd op je vraag of is het probleem al opgelost. En ook al staat mijn server in amerika, het lijkt net of hij hier in Nederland staat :D

I Agree,

Het is zo dat Lycos slechte Services aanbied maar Lycos biedt u echter veel mogelijkheid (dit niet om te spammen) We hebben er zelf na gekeken wat Lycos aanbiedt en het ziet er heel positief uit. Ze hebben een eigen Web Interface en die werkt perfect. mijn complimenten daarvoor