PDA

Bekijk Volledige Versie : ECHTE 24-uurs levering Hardware gezocht..



Rik
17/09/03, 20:16
Beste mensen,

Ik ben het zóóóó verschrikkelijk beu om telkens weer voor de gek gehouden te worden.

Wij bestellen vrij vaak hardware, desktops en randapparatuur voor onze klanten (en ons zelf natuurlijk ;))
Nu is het zo dat ik vrijwel NOOIT een levering binnen 48 uur binnen heb (laat staan 24 uur)...
Toch wordt dat op al die sites wel aangeboden (24-levering).

Weet iemand een goede oplossing, ik zou eigenlijk voor vrijdag middag een uurtje of 4 ZEKER een desktop moeten hebben...
De gene die ik vorige week donderdag (!) bij Gistron heb gekocht, is nu NOG niet binnen (7 dagen inmiddels.....pffff)

Iemand een suggestie ?

RobbertC
17/09/03, 20:23
Ik heb zeer goede ervaringen met de Informatique. Aangezien er hier in Veghel geen serieuze en betrouwbare computerzaken zitten, bestel ik altijd alles daar.

Ze zijn misschien niet de goedkoopste, maar wel goed, snel en ze doen ook niet moeilijk over garantie.

Viking Direct garandeert ook levering binnen 24 uur (of zelfs dezelfde dag), alleen die hebben geen echte hardware, alleen randapparatuur (scanners, printers...).

The MAzTER
17/09/03, 21:19
...

Rik
17/09/03, 21:24
Origineel geplaatst door The MAzTER
Alternate. Bellen, status van order vragen (dus of product aanwezig is) en of ze hem gelijk opsturen e.d. Anders gewoon ff langsrijden. (erg leuk als je in groningen woont :P)

?? Duh... dan kan ik toch beter hier in Breda naar één van de 50 PC winkels gaan :D

Het gaat om ONLINE bestellen, en aan de deur ontvangen....

Ik zoek dus een internetbedrijf dat WEL binnen 24 uur kan leveren, dus niet een bedrijf dat het wel op de website zet, maar het niet doet ;)

RobbertC
17/09/03, 21:34
De meeste (99% zeg maar) van de online winkels zijn ook afhankelijk van de TPG natuurlijk. Bij de Informatique, maar vast en zeker ook bij meer winkels krijg je een trace code, zodat je kunt zien wat de TPG met je pakketje doet :)

Rik
17/09/03, 21:40
Origineel geplaatst door RobbertC
De meeste (99% zeg maar) van de online winkels zijn ook afhankelijk van de TPG natuurlijk. Bij de Informatique, maar vast en zeker ook bij meer winkels krijg je een trace code, zodat je kunt zien wat de TPG met je pakketje doet :)

Dat weet ik, heb er hier genoeg in Outlook staan...

Wat ik wil zeggen, als ik bv NU een PC bestel zou hij op z'n laatst op vrijdag 5 uur binnen moeten zijn (met TPG)...

Het gaat er mij ff om, dat er ook daadwerkelijk meteen wordt uitgeleverd... en niet pas na een weekje...

The MAzTER
17/09/03, 23:53
...

XF-RICK
23/09/03, 00:55
Origineel geplaatst door The MAzTER


Alternate doet dat toch ook :)

mijn ervaringen zijn ook slecht met gistron qua levertijd

Ik heb inmiddels aardig ervaring met Gistron (no spam) en kwam enkele keren deze situatie tegen.

Dinsdag 15:00 bestellen.
Woensdag om 13:00 in huis.

Het kwam weleens voor dat TPG weer uit zijn neus zat te eten en het iets langer duurde. Maar over het algemeen duurde het dus net geen 24 uur.

NedZone !
23/09/03, 11:06
Hoi rik,

Wij hebben geen webshop, maar je kunt altijd mailen voor hardware. Naast ons hostingbedrijf hebben wij ook ICT bedrijf, dus ik kan overal inkopen. Als je speciale afspraken wil maken, mail me dan direct even.

Groeten,
Arco

Rik
23/09/03, 11:28
Origineel geplaatst door NedZone !
Hoi rik,

Wij hebben geen webshop, maar je kunt altijd mailen voor hardware. Naast ons hostingbedrijf hebben wij ook ICT bedrijf, dus ik kan overal inkopen. Als je speciale afspraken wil maken, mail me dan direct even.

Groeten,
Arco

Hey je komt uit de plaats van een ware Bredaase "Held" :D

Ik ben er voorlopig al uit, maar ik houd het in de gaten !
Bedankt voor je reactie.

NedZone !
23/09/03, 18:55
sgoed

We komen regelmatig voor dienstverlening in Breda, dus we kunnen desnoods zelf brengen.


Held uit Steenbergen, hmmz voetballer? Die komt uit Welberg, zit aan Steenbergen vast. Of bedoel je die niet?

(Ik hou niet van voetbal overigens dus kom niet eens op zijn naam nu)

phreak
23/09/03, 23:03
Check www.ingrammicro.nl, die kunnen zelfs leveren binnen paar uur (als het moet). Kost je wel extra

Rik
24/09/03, 00:33
Origineel geplaatst door NedZone !
sgoed

We komen regelmatig voor dienstverlening in Breda, dus we kunnen desnoods zelf brengen.


Held uit Steenbergen, hmmz voetballer? Die komt uit Welberg, zit aan Steenbergen vast. Of bedoel je die niet?

(Ik hou niet van voetbal overigens dus kom niet eens op zijn naam nu)

Ja, ik bedoelde Pierre idd....