PDA

Bekijk Volledige Versie : Newbie who wants info..



VenoM
17/09/03, 17:43
Hey mensen!

Ik ben pas begonnen met voor anderen ook site maken..
Nadat ik alleen wat voor mijn eigen forum enzo maakte/scripte deed ik niks..
Nu wou ik met een ander gaan samenwerken maar er schijnen nogal heel wat zaken vooraf te gaan aan een normale site die wat request sites wil maken..
Ik wou hier eigenlijk graag wat meer info over..
Klantenschatting enzo kan ik nog niet geven..
Wel dat we al een .net en een .com adres gaan ( als het niet teveel moeite is met die btw, kvk enzo ) en volgend jaar ook internationaal willen doen..
Graag wil ik info over de belasting enzo.. en ik hoorde ook BTW, KvK en verder's..
De ''betaler'' en ''ontvanger'' ( die het geld betaalt aan hosting, en ontvangt van geld ) is een Belg.. verder zijn ik en de andere 2 NL'ers..

InstantXs
17/09/03, 17:52
jaja, probeer eerst je probleem eens duidelijker uit te leggen, in begrijpend nederlands..
wat heb je zelf al uit gezocht?
je zegt dat je iets hoorde over btw(belasting) en kvk... heb je al op hun sites gekeken?

Savvas
17/09/03, 18:19
www.kvk.nl
www.belastingdienst.nl

wat je verder nodig heb is het telefoonnummer dat er op die websites staat, dan kom je al een heel end :)

VenoM
17/09/03, 21:11
Origineel geplaatst door InstantXs
jaja, probeer eerst je probleem eens duidelijker uit te leggen, in begrijpend nederlands..
wat heb je zelf al uit gezocht?
je zegt dat je iets hoorde over btw(belasting) en kvk... heb je al op hun sites gekeken?

Mijn probleem is dat ik gehoord heb dat je niet zomaar een site neer kan pluggen op het www en dan sites voor geld maken..

InstantXs
17/09/03, 21:13
tuurlijk kan da wel!! (of het legaal is hebben we het niet over)

Savvas
17/09/03, 21:14
Origineel geplaatst door VenoM


Mijn probleem is dat ik gehoord heb dat je niet zomaar een site neer kan pluggen op het www en dan sites voor geld maken..

dat klopt helemaal, maar daarom verwijzen we je ook naar bovenstaande adressen voor meer informatie :)

PS dit forum heeft een zoekfunctie, deze vragen zijn al tich keer voorbij gekomen, zoek even en misschien kom je nog meer te weten waar je wat aan heb

Rik
17/09/03, 21:45
Origineel geplaatst door VenoM


Mijn probleem is dat ik gehoord heb dat je niet zomaar een site neer kan pluggen op het www en dan sites voor geld maken..

1) je kan zeker wel zo een site "neer pluggen" of iets dergelijks...
2) je mag ook ZEKER sites voor anderen gaan maken...
3) als je wilt dat die "anderen" betalen ervoor, ga naar de KvK !!!
4) probeer inderdaad IETS aan je Nederlands te doen... anders kun je misschien beter meteen internationaal beginnen, ik weet niet hoe je engels is ;)

VenoM
18/09/03, 18:13
Met mijn NL is niks mis mee hoor.. :S
En mijn EN is ook vrij goed..
Maja.. natuurlijk wel op de manier zodat het uit mijn boeken komt en niet de ''kakker'' manier.. :S
Maja.. ga wel ff naar KvK :P

superior-is
18/09/03, 21:03
Probeer dan je wel schrijftaal zodanig aan te passen dat het volwassen c.q. professioneel overkomt. Dan heb je al 80% meer succes.