PDA

Bekijk Volledige Versie : Coloheaven.com



JKW
16/09/03, 21:14
Wat zou er "nu" weer aan de hand zijn met Coloheaven?

De website ligt eruit. Nou ja eruit, de Cobalt RaQ geeft netjes een standaard pagina weer :D

Weet iemand hier meer van ??

En voor dat we allemaal leuk gaan antwoorden: Beyonder :D:D

Ja Beyonder dat weet ik dUUh, ook nog andere mensen.



JKW

InstantXs
16/09/03, 21:16
misschien heeft dit er iets mee te maken : http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=33195

Andrew
16/09/03, 21:21
Remon vertelde mij dat hij de site offline heeft gehaald omdat er nu nog in de traceroutes te zien is 'Coloheaven' en sommige bezoekers van de website's van klanten van hem gingen dan bij coloheaven offertes aanvragen voor colo ipv de klant zelf ofzo :p

paulmatthijs
16/09/03, 21:50
kan misschien het woord coloheaven gebanned worden op wht? ;)

xserve
16/09/03, 23:58
Misschien ook gelijk akkermans en remond en beyonder?

superior-is
18/09/03, 11:38
Hmm. JKW, ben jij klant bj Coloheaven? Anders sluit ik dit topic vanwege zinloos database opvulling. :)

m@rcel
18/09/03, 11:42
Enige tijd geleden had Remon een topic gestart dat 'ie mensen zocht voor de ontwikkeling van een nieuwe website. Wellicht issie daar mee bezig nu?

Kortom: Het lijkt me niet echt nuttig om Remon te blijven bashen.

Beyonder
20/09/03, 12:43
Reactie vanuit Polen dan maar ;)

Coloheaven.com is offline omdat de provider van mijn webdesigners een interne verhuizing compleet verneukt hebben, ze hadden namelijk niet aan hun doorgegeven waardoor hun server simpelweg offline lag.

Inmiddels zijn deze problemen opgelost maar nu zijn we het CMS en de websites aan het verhuizen, gezien de problemen die we hebben ondervonden.

De huidige website is overigens een "completely sales site" dus alleen wij zelf zouden er last van moeten ondervinden.

Cybafish
20/09/03, 13:12
Erg leuk ja. Waarom neem je niet even contact met mij of mijn collega's op nadat we 2 voicemail berichten hebben achtergelaten omdat je netwerk volledig op zn gat ligt??

xserve
20/09/03, 15:31
Waarom zeg je dat je in Polen zit? Ook zo iets. En het lijkt me voor een bedrijf met 16 mensen in dienst niet heel veel moeite om de domeinnaam op je eigen server te laten plaatsen en daar een 'sorry' pagina bijvoorbeeld te plaatsen.

Maar ja, zo is Akkermans niet.

RobbertC
20/09/03, 15:35
Origineel geplaatst door xserve
Waarom zeg je dat je in Polen zit? Ook zo iets. En het lijkt me voor een bedrijf met 16 mensen in dienst niet heel veel moeite om de domeinnaam op je eigen server te laten plaatsen en daar een 'sorry' pagina bijvoorbeeld te plaatsen.

Maar ja, zo is Akkermans niet. De post van Remon is echt gepost vanuit Polen :)

Verder gaat dit weer op een flame uitdraaien...