PDA

Bekijk Volledige Versie : Gratis .BE domein



tom
12/09/03, 19:25
:D Gerrit :D

sorry, kon het niet laten :)

Gerrit
12/09/03, 19:34
hehe :) Ik was er nog ingetrapt ook :)

Gerrit
12/09/03, 19:38
.org.be is trouwens gratis :D (volgens www.org.be toch, vind het zelf nogal bizar)

superman
16/09/03, 00:44
Wat vind je daar bizar aan als ik vragen mag?

Gerrit
18/09/03, 13:24
dat er nergens een optie is voor een subdomein.org.be te maken. Enerzijds zeggen ze dat het gratis is maar geven ze niet de optie er eentje aan te maken.

en ook, "voor niets gaat de zon op"... Waarom zouden ze het gratis doen als een ander bedrijfje 15 euro vraagt per subdomein.co.be of subdomein.com.be ?

superman
19/09/03, 15:54
Geen optie?
Je kan toch rechts je subdomein invullen en controleren of het beschikbaar is?
Ik ga me niet uitspreken over die andere bedrijven maar vind je 15 euro niet crimineel veel voor een subdomein?
Het gaat hier duidelijk om een gratis dienst als promotie voor het hostingbedrijf.
Wanneer je dan toch is de zon laat opgaan heeft men wantrouwen :-)

Reflexhosting
25/09/03, 23:03
.be domein gratis ik vat jullie niet helemaal of ligt het aan mij?

Savvas
26/09/03, 08:00
Er is een lid hier op het forum die regelmatig alternatieven post voor gratis sub-domeinen en betaalde gaarne .be extensies.

Velen lezen die topics waaronder Tom ook en zoals die al zei "hij kon het niet laten" ;)

Cripton
26/09/03, 11:11
Zeker Redirect Service

Musicone
27/09/03, 22:48
Ik dacht van gratis whaaaa.. maar nee hoor hhaha

TechXP
27/09/03, 22:54
Ik heb vorig jaar een .be domein gewonnen :)
Die is geloof bijna verlopen.

Gerrit
28/09/03, 19:34
Origineel geplaatst door TechXP
Ik heb vorig jaar een .be domein gewonnen :)
Die is geloof bijna verlopen.

en die kan je verlengen mits een kleine som. Overigens, de eerste 10 mensen die 100 zinnige posts weten te zetten op www.urltalk.com winnen naar verluid ook een domein.



Origineel geplaatst door superman
Geen optie?
Je kan toch rechts je subdomein invullen en controleren of het beschikbaar is?
Ik ga me niet uitspreken over die andere bedrijven maar vind je 15 euro niet crimineel veel voor een subdomein?
Het gaat hier duidelijk om een gratis dienst als promotie voor het hostingbedrijf.
Wanneer je dan toch is de zon laat opgaan heeft men wantrouwen :-)


ja, 15 € is veel. een euro of 3 à 4 kan ik begrijpen, maar 15 is wel veel. Anderzijds, Centralnic.com vraagt ca 30 euro per jaar voor een subdomein van eu.com of uk.com

Patrick Akkers
29/09/03, 17:16
euhm.. voor €15,- heb je een originele domeinnaam