PDA

Bekijk Volledige Versie : Site check



TimmiT.nl
11/09/03, 17:16
Mijn site is al wel een tijdje online, maar er heeft nog nooit iemand met een zeer kritisch oog naar het ontwerp gekeken ectra.

en als die het heeft gedaan heeft hij helaas geen opmerkingen achtergelaten...

Dus bij deze zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een keer naar mijn website te gaan kijken?

Bij voorbaat dank!

http://www.timmit.nl

Savvas
11/09/03, 18:01
Oke...

Ik vind persoonlijk je site er goed en overzichtelijk uitzien. Niet teveel habbekratsen, gewoon direct to the point.

Echter vind ik de cactus er niet bepaald bij passen, aangezien het een zakelijkse website is....

Da MaSter
11/09/03, 20:45
Precies, het pas er niet bij.
Een computer i.p.v. die cactus zou beter staan.
;)

UbErZ
11/09/03, 22:31
Hoi,

Site ziet er leuk en speels uit. Wat je wellicht wel kan doen is de cactus aan de linker kant plaatsen en de hele pagina in een tabel van 800 width zetten (voor een wat gezelliger geheel, ook voor hogere resoluties).

Voor de rest zag ik gelijk dat je de netwerk plaatjes van leon had :) (wellicht je eigen plaatjes gebruiken?)

Maar verder een leuke speelse website.

wdv
11/09/03, 23:11
In Opera werkt hij niet.

TimmiT.nl
12/09/03, 15:34
Ik heb juist als een soort logo de cactus gebruikt, en die cactus staat ook daadwerkelijk in mijn kantoor ;)

Ik heb ook het menujuist aan de rechterkant gedaan, zodat mijn website opvalt en hopelijk bij de mensen blijft hangen.

De netwerkplaatjes komen bij leon vandaan ja, maar wel met netjes toestemming, ik heb nog geen tijd gehad om daar andere voor in de plaats te zetten...

AlfaHosting
12/09/03, 15:45
De zwarte tekst van je menu is onduidelijk in de kaktus ...

Santario
19/09/03, 03:28
Idd heel overzichtelijk, zou alleen wat doen aan dat iframe :S

Qubixx.nl
19/09/03, 22:12
Geluid is zwaar irritant, ziet er voor de rest erg basic uit op de cactus na dan.

MaxSys
21/09/03, 00:17
Het is een beetje basic, niet erg ingewikkeld... maar op zich erg duidelijk das wel goed.

Boxke
12/10/03, 13:38
ziet er redelijk pro uit

rq
13/10/03, 03:15
Mijn hemel, een cactus, dat zie je niet vaak. En hij maakt nog geluid ook..

Mijn mening: apart. ;)

Domenico
13/10/03, 10:23
The Lost Boys maken ook gebruik van een kaktus in hun logo dus nieuw is het niet.

Rik
13/10/03, 13:15
Goed, ik zal er eens kritisch naar kijken voor je ;)

Wat ik hier allemaal opsom zijn gewoon dingen die me opvallen, en zaken die je eventueel beter kunt aanpassen omdat het onderzocht is dat het op een andere manier beter werkt (lees: meer klanten).

1)
de index vindt ik persoonlijk ERG kaal (veel wit)

2)
je kunt geen "home" vinden op je sub-pagina's, heel lastig...

3)
je menu kan toch ECHT beter links staan... dit i.v.m. de reactie van ogen... het is onderzocht dat men eerst naar links kijkt van een site, vervolgens naar het midden, dan weer een keer naar links, en pas DAN naar de rechterkant... kan misschien een klein iets zijn... maar het is wel zo...

4)
Ik zou je pakketten van klein, naar groot laten oplopen.. hiervoor is het zelfde van toepassing als punt nr 3. dat ik net aangaf... men kijkt van links naar rechts.. zien meteen je grootste en duurste pakket.

5)
De bestelprocedure is verwarrend, het begin althans... moet er betaald worden voor een domein, of is het gratis ?... op welke plek moet deze dan ingevuld worden...

6)
Tot slot mis ik: KvK, BTW nummer, en ook maar enige informatie over een klantenservice (alleen één zin op contact formulier)....

Hoop dat je er iets aan hebt, en dat je er wat mee kunt...
Je flash/muziek aan het begin is gelukkig kort... het kwam vrij luid door mijn muziek, en als ik niet had gemerkt dat hij zo kort was had ik waarschijnlijk je page direct weggeklikt ;)