PDA

Bekijk Volledige Versie : nameserver



justin
10/09/03, 23:12
Ik heb een vraag en de vraag is hoe zet ik een mail server op ik heb al powerdns gedowload maar ik snap er niks van als ik het start word er een msdos schermpje opgestart en dan zie ik allemaal letters en dat blijft staat maar hij doet niks kan iemand mijn mechien helpen met het op zetten van een nameserver ?.



Met vriendelijke groeten justin.

wdv
10/09/03, 23:27
Wat wil je nou opzetten? Een mailserver of een DNS server?

justin
10/09/03, 23:27
oja foutje het is een nameserver dat wil ik :D

wdv
10/09/03, 23:34
Op zich is de handleiding van PowerDNS vrij duidelijk, heb je die al een keer grondig doorgelezen (sorry, moet het toch even vragen :))

justin
11/09/03, 13:46
waar kan ik de handleiding vinden ?

InstantXs
11/09/03, 13:54
op powerdns.org

justin
11/09/03, 14:34
ik kan daar geen gebruiksaanweizing vinden ?

tom
11/09/03, 14:47
http://doc.powerdns.com/

Andrew
11/09/03, 14:48
handleiding is toch hetzelfde?

justin
11/09/03, 15:03
Twee nieuwe backends - Generische ODBC (ramen enige) en LDAP. Verder zijn enkele belangrijke insecten gerepareerd welk plaatzen misschien belemmerd heeft, die veel vlote zonetransfers zien. Bijkomend heeft de pdns recursor nu 'vraag throttling' welk mooi koel is. In vergewist kort dit zich ervan dat Powerdns stuurt uit hopen van vragen indien een nameserver onbekwaam niet is een antwoord te verzorgen. Vele bedieningslieden van dwingende opstellingen zijn alle ook bewuste van recursing nameservers die hamert hen voor zones, die zij niet hebben, Powerdns dat meer, geen kwestie nu niet zal doen wat klant verzoek daarvan. Er is een onopgeloste uitgave met de BAND backend en 'overlapping' slaaf zones. Zo indien u 'voorbeeld.com' hebt en ook heeft een afzonderlijke slaaf zone 'external.example.com riep', zouden dingen verkeerd slecht kunnen lopen. Te Christen Laursen bedankt voor werken met ons veel in vinden deze uitgave. Wij hopen het spoedig op te lossen. BAND Backend eert, code dit te steunen toevallig linkerzijde uit nu informeert, was. Te Christen Laursen bedankt voor opmerken dit. Massieve speedup voor die van u registreert gebruik de een beetje afgekeurde MBOXFW. Te Jorn bedankt van ISP Diensten voor helpen en testen van deze verbetering. $GENEREERT een van-door-een insect waar het de vorige opname weglaten zou (Christen Laursen) Gelijktijdige AXFRs gegenereerd te worden problematische op sommige backends had, had kunnen geweest zijn. Te Jorn van ISP-DIENSTEN bedankt opnieuw voor helpen ons deze uitgave oplossen. Aanvullende LDAP backend door Norbert Sendetzky, ziet Onderdeel EEN. 11. Aanvullende Generische ODBC backend voor Ramen door Michel Stol. Vereenvoudigde 'uit zone gegevens' ontdekking in inkomende AXFR steun, hopelijk verwijderen van een geval gevoeligheid insect daar. Opnieuw bedankt aan christen Laursen voor berichten deze uitgave. $Omvat in-zonefile onder sommige omstandigheden werd gebroken, die het vorig teken van een filename verliest. Te Joris Vandalon bedankt voor opmerken dit. De zoneparser was geval-gevoeliggere dan BAND, weigeren 'in' aan te nemen evenals "IN". Te Joris Vandalon bedankt voor opmerken dit.



dit is de vertaling maare ik snap hier niks van ? kan iemand mij mechien helpen mijn msn is justin@web-in-town.com

Cybafish
11/09/03, 17:06
Ik wil geen flame starten ofzo, maar als ik jou was zou ik een andere bedrijfstak zoeken.

justin
11/09/03, 17:21
bedrijfstak ?

Cybafish
11/09/03, 17:23
Niet te geloven...

ja, ik bedoel dus dat je beter broodjes kunt gaan verkopen dan een webhosting bedrijf leiden..

justin
11/09/03, 17:30
wie zegt dat ik een webhosting bedrijf ga beginnen dan ? k niet hoor

Cybafish
11/09/03, 17:31
Wat moet je met een nameserver dan?

justin
11/09/03, 19:37
gebruiken dUHHH